خانه کنکور کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

یکی از مهم ترین ملزومات شرکت در کنکور سراسری، همراه داشتن کارت ورود به جلسه است که برای تمامی داوطلبان در کلیه گروه های آزمایشی پنج گانه صادر می گردد و این افراد می توانند در موعد مقرر، جهت دریافت آن به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با درج اطلاعات ثبت نامی خود نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اقدام نمایند.

 

از مهم ترین امور مربوط به کنکور سراسری می توان به اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور اشاره نمود. بر روی این کارت، اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، نوع سهمیه، زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری، نوع معلولیت، زبان خارجی و دین متقاضی درج می گردد. از آنجایی که احتمال دارد کارت داوطلبان دچار نواقصی نیز باشد در نتیجه، دریافت به موقع و دانستن آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور نقش بسیار مهمی دارد.

 

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

 

(لینک فوق به محض انتشار اطلاع رسانی، فعال می گردد)

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

نوبت اول کنکور سراسری 1403، 6 و 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود، بنابراین پیش بینی می شود 3 الی 4 روز قبل از این تاریخ، کارت ورود به جلسه منتشر شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری نوبت اول کنکور سراسری 1403، 6 و 7 اردیبهشت ماه اعلام شده است، با استناد به سنوات گذشته می توان گفت که 3 تا 4 روز قبل از زمان برگزاری کنکور، شاهد انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت ثبت نام کنکور خواهیم بود. داوطلبان می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در سایت سنجش نسبت به دریافت فایل کارت موردنظر و پرینت آن اقدام نمایند.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، می بایست در موعد مقرر با استفاده از کد پیگیری و یا شماره شناسنامه، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403، طبق تاریخی که در آینده اعلام می شود، از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. به محض انتشار اطلاعیه ای در این خصوص، جزئیات برگزاری آزمون و همچنین آدرس و زمان مراجعه به باجه های رفع نقص اطلاع رسانی می شود.

از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ را دریافت نمود؟

با توجه به اینکه هنوز اطلاع رسانی در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 انجام نشده است، به بررسی اطلاعیه های کنکور سراسری سال گذشته می پردازیم. پس از اعلام زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، کلیه متقاضیان می بایست در بازه زمانی مشخص شده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارت خود را دریافت نمایند که چگونگی انجام این فرایند در ادامه به تفصیل توضیح داده شده است.

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و روی آیکون “سراسری” کلیک کنید.
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
  • از قسمت اطلاعیه های آزمون سراسری، گزینه “سامانه جامع آزمون سراسری سال  ۱۴۰۳(دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت اول)” را انتخاب نمایید.
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
  • در صفحه باز شده، مجدد لینک “سامانه جامع آزمون سراسری سال 1403 (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت اول)” را کلیک کنید.
مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
  • فیلد اطلاعات را پر کرده و دکمه “ورود” را فشار دهید.
مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
مرحله چهارم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

تذکر: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد مشترک می باشد اما متقاضیان برای شرکت در کنکور هر یک از گروه های آزمایشی می بایست کارت جداگانه ای به همراه داشته باشند. به این معنا که اگر شما، قصد شرکت در کنکور یک گروه آزمایشی اصلی (تجربی، ریاضی و انسانی) و یک گروه شناور (هنر و زبان) را دارید، می بایست برای هر کدام از این موارد، کارت ورود به جلسه مجزا تهیه نمایید و آن را در روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشید.

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور در بازه های زمانی مختلفی از جمله مهلت ثبت نام کنکور سراسری، تمدید مهلت ثبت نام کنکور و زمان دریافت کارت ورود به جلسه وجود خواهد داشت. افرادی که به هر دلیلی، به صحت اطلاعات درج شده در حین دریافت کارت اینترنتی شک داشته و تمایل به ویرایش مغایرت ها دارند، می توانند با توجه به نوع ویرایش مربوطه نسبت به اجرای این روند اقدام کنند.

زمان ویرایش

همان طور که قبلا هم گفتیم هنوز زمان کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1403، مشخص نشده اما پس از اعلام موعد مقرر، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه ویرایش

از آن جا که صحت و سقم اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون سراسری بسیار مهم است، این امکان وجود دارد که به دلیل درج اشتباه مشخصات داوطلب بر روی این کارت، از حضور داوطلب در جلسه کنکور ممانعت به عمل آید، در نتیجه توصیه می شود که اگر در حین دریافت کارت خود، متوجه برخی اطلاعات اشتباه روی آن شدید، با استناد به مفاد جدول زیر و نحوه انجام آن نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام نمایید.

موارد قابل ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
نحوه مراجعه اطلاعات قابل ویرایش
آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلیوجود اشتباهاتی از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه

اگر نوع دیپلم، سال اخذ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ و کد رشته دیپلم یکسان نباشد

سال و بخش محل اخذ پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش دانشگاهی
مراجعه به باجه رفع نقصعدم وضوح عکس، جنسیت، فاقد مهر بودن کارت، اطلاعات مربوط به جنسیت، دین، زبان خارجی، عدم ثبت نام برخی از داوطلبان کنکور سراسری، عدم تکمیل قسمت های مربوط به افراد معلول،
مراجعه به سایت سازمان سنجشسریال شناسنامه، سهمیه، محل اخذ مدرک دیپلم، وضعیت تحصیلی و اشتغال، محل تولد
مراجعه به اداره ثبت احوالنقص در بندهای 1 و 2 و 3 و 4 و 12 و 13

نکته: همراه داشتن ۳ قطعه عکس ۴*۳ هنگام مراجعه حضوری به باجه رفع نقص برای ویرایش مشکلات تصویر داوطلب الزامی است.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

با توجه به موارد ذکر شده در جدول فوق، متقاضیان می بایست جهت رفع نقص اطلاعات موجود در کارت، در زمان مقرر به آدرس های مشخص شده در اطلاعیه های مربوط، حضوراً مراجعه نمایند.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش، محل برگزاری آزمون های سراسری در قالب یک فایل pdf تهیه شده است. به منظور تسهیل فرآیند دسترسی به این اطلاعات، شما می توانید با کلیک بر هر کدام از لینک های موجود در کادر زیر، نسبت به دریافت آن ها اقدام کنید.

عدم دسترسی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

گاهی ممکن است برخی از داوطلبان دسترسی کافی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود نداشته باشند و یا اطلاعات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود را مفقود یا فراموش کرده باشند. لذا این دسته از افراد می توانند از طریق لینک ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، نسبت به بازیابی این موارد اقدام نموده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

نکات مهم ⭐
  • هنوز زمان دقیقی برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 اعلام نشده است اما معمولا 3 روز قبل از زمان برگزاری کنکور، کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.
  • در صورتی که اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون دچار اشکالات یا نواقصی باشد، داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش و یا با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور در زمان های اعلام شده، مشخصات کارت خود را اصلاح کنند.
  • اگر داوطلبی اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه خود را در دسترس ندارد، می تواند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی آن ها اقدام کند.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اقدام نمود؟

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

2- از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را مشاهده و چاپ نمود؟

دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر می باشد.

3- چگونه می توان اطلاعات دریافت کات ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ را بازیابی نمود؟

داوطلبان می توانند از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش، اطلاعات را بازیابی کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۴ نظر
  1. مرجان

    سلام
    توی سایت برای من میزنه شما متقاضی شرکت در کنکور نمی باشید.
    ممکنه مشکل از سایت باشه؟

  2. نازنین

    سلام .. منظور از زبان امتحانی در کارت ورود به جلسه چیه؟؟ من کنور تجربی و زبان انگلیسی شرکت کردم .. منظور همون شرکت در کنکور زبان انگلیسیه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، احتمالا شما تمامی مراحل ثبت نام را تا انتها انجام نداده اید.
      در ساعات دیگر مجددا وارد سایت شوید.

  3. سارا

    سلام
    توی سایت برای من میزنه شما متقاضی شرکت در کنکور نمی باشید.
    ممکنه مشکل از سایت باشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما لازم است برای حل این مشکل به آدرس باجه ی رقص نقص محل سکونت خود مراجعه کنید و آدرس باجه های رفع نقص در سایت سنجش منتشر شده است.

  4. مرجان

    سلام
    زمان دریافت کارت ورود به جلسه یا زمان رفع نقص امکان ثبت نام وجود دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود خیر، امکان انجام این کار در این بازه وجود ندارد.

  5. بدری

    سلام آیا کارت ورود به آزمون زبان خارجی جداگانه صادر مشود یا همراه با دیگر کارتهای ورودی ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، کارت ورود به جلسه آزمون زبان های خارجی همزمان با کارت ورود به جلسه سایر آزمون های ثبت نامی شما منتشر می شود.

  6. nn

    سلام، در زمان موجود برای ویرایش کارت ورود به جلسه، امکان تغییر نوع سهمیه وجود دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در باجه های رفع نقص کنکور سراسری این موضوع قابل ویرایش میباشد.

  7. سحر

    خب الان منی که بخوام توی کنکور شرکت کنم،متخلف که حساب نمیشم ؟ چون فقط قصد دارم توان علمی خودم رو بسنجم.
    ( با توجه به اینکه دانشجوی دوره روزانه هستم و انصراف ندادم)
    لطفا یکم زودتر جواب بدید ،چون فردا زمان شروع کنکوره
    ممنون از شما.

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، دانشجویان دانشگاه های روزانه برای شرکت در کنکور سراسری نیازی به انصراف ندارند شما میتوانید بعد از اعلام نتایج نهایی انصراف خود را قطعی کنید.

  8. پشت کنکوری

    سلام ببخشید روی کارت من یه تذکر نوشته که چون پارسال دوره روزانه یا غیر روزانه پذیرفته شدی امسال نمیتونی از سهمیه استفاده کنی
    من سهمیه ۵ درصد ایثارگر داشتم و پارسال پیام نور انتخاب کردم چون توی دفترچه نوشته بود که برای دوره های غیرروزانه تا دو بار میتونید از سهمیه استفاده کنید. حالا حرفشون عوض شده که چه روزانه چه غیر روزانه پذیرفته شدی سهمیه نداری، ولی ادامش نوشته که مدارک رو بفرستید تا دوباره بررسی، خاسم ببینم مدارک چیه

    • ایران مشاوره

      سلام و دزود
      مدارک شناسایی شما و تایید ایثارگری و یا جانبازی والدین شما مد نظر می باشد.

  9. سحر

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من دانشجوی دوره روزانه هستم، و توی کنکور ۱۴۰۱ شرکت کردم،که یک محکی بزنم خودم رو،بدون انصراف از دانشگاهم. توی کارت ورود به جلسه کنکورم زده شما مجاز به انتخاب رشته نیستین، ولی میتونید توی آزمون شرکت کنی‌ . زیاد متوجه نشدم،میشه راهنماییم کنید،میتونم توی کنکور شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، دانشجویان دوره های روزانه در صورتی که تا ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ انصراف خود را قطعی میکردند، منعی از بابت انتخاب رشته نداشتند.

  10. Maede

    تغییر رشته هنگام دریافت کارت ممکنه؟

  11. زهرا

    سلام ببخشید منظور از زبان امتحانی توی کارت ورود به جلسه چیه؟

    • ایران مشاوره

      سلام دانش اموزان میتوانند در دروس عمومی کنکور زبانی غیراز زبان اینگلیسی را امتحان بدهند. برای مثال زبان آلمانی

    • فاطمه

      سلام میخواستم بدونم موقع گرفتن کارت ورود به جلسه میشه سهمیه جانبازی رو وارد کرد

  12. شریف

    باسلام،درهنگام ثبت نام کنکورسراسری درقسمت درج کدایثارگری،ایابرنامه ثبت نام کد۱۲رقمی ایثارگری راتشخیص می دهدیاهرعددی که۱۲رقم است میتوانیم واردکنیم.باتشکر

    • ایران مشاوره

      سلام. در صورت اشتباه وارد کردن کد دوازده رقمی سهمیه خود با خطا مواجه خواهید شد و هر کدی را نمیتوانید وارد کنید.

مشاوره کنکور پیج کنکور