خانه رتبه قبولی کنکور کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی سراسری 96 – 97

کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی سراسری 96 – 97

کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی دولتی 96 – 97

 

کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی سراسری 95 - 96
کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی سراسری 95 – 96

تا کنون 14471033 نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند
کارنامه ای با این مشخصات وجود ندارد

رشته پزشکی یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و به عبارتی میتوان گفت پرطرفدار ترین رشته در کشور ما می باشد.هرساله نیمی از داوطلبان کنکور سراسری که در رشته تجربی به رقابت می پردازند رشته پزشکی را یکی از اولویت های اصلی انتخاب رشته خود می دانند.در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 هم طرفداران این رشته مانند سال های قبل آماده انجام یک انتخاب رشته خوب و شرکت در دانشگاه های مختلف و دوره های مختلف در رشته پزشکی می باشند.قبولی پزشکی هم در انتخاب رشته کنکور 97 و هم در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ نیز ممکن است و داوطلبانی که در انتخاب رشته اصلی موفق به قبولی نشده اند شانس خود را برای قبولی در این دوره ها امتحان می کنند.

برای انجام یک انتخاب رشته مناسب بهتر است از رتبه های قبولی پزشکی سال های قبل اطلاعات کافی داشته باشیم.در انتخاب رشته کنکور تجربی 97 اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی سراسری 96 بسیار کارآمد و کمک کننده می باشد.همچنین برای دریافت مشاوره تحصیلی می توانید از بخش نظرات با مشاوران ایران مشاوره در تماس باشید.

برای راهنمایی شما داوطلبان کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه سراسری سال 95 را قرار داده ایم که می توانید در در ادامه تعدادی از این نمونه کارنامه ها را مشاهده نمایید.

کارنامه و رتبه قبولی رشته پزشکی – دانشگاه علوم پزشکی اصفهان – روزانه-نیمسال اول – منطقه 2



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. ملینا

    سلام.روزتون بخیر.آیا با میانگین وزنی عمومی ۵۲ و اختصاصی ۴۱ امیدی به پزشکی هست؟!با سهمیه ی منطقه ۱

    • ایران مشاوره

      با سلام در کل برای تخمین رتبه باید درصد های دقیقی داشته باشیم ولی به طور حدودی شانس قبولی برای دانشگاه های پردیس رشته های پزشکی رو دارید. موفق باشید

    • ملینا

      خیلی ممنون^_^

دریافت مشاوره پیج کنکور