خانه آزمون استخدامی استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۲

استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۲

شرایط استخدام بانک مرکزی
استخدام بانک مرکزی 1401

همه ساله بانک های مختلفی از طریق برگزاری آزمون استخدامی و صرفا بررسی رزومه نسبت به جذب نیروی انسانی و تکمیل کادر اداری خود می نمایند. بانک مرکزی نیز در سال جاری قصد دارد از طریق برگزاری آزمونی که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، بدین منظور اقدام نماید. داوطلبانی که قصد دارند جزو پرسنل بانک مرکزی قرار گیرند، می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، به تکمیل فرم ثبت نام خو به صورت اینترنتی بپردازنند.

✅لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود.

زمان استخدام بانک مرکزی 1402

افرادی که قصد شرکت در آزمون و استخدام بانک مذکور برای سال ۱۴۰۲ را دارند، می توانند در بازه زمانی که مشخص و از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به نام نویسی خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402 منتشر نشده است. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر به محض انتشار اطلاعیه های مرتبط، می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره شوید.

روند استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۲

همان طور که ذکر شد، متقاضیان استخدام در این بانک می بایست بدین منظور در تاریخ اعلام شده به ثبت نام اینترنتی خود پرداخته و پس از آن در آزمونی که تاریخ آن مشخص شده، شرکت نمایند. همچنین داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را برای این آزمون، دو یا سه روز قبل از تاریخ برگزاری و  از طریق سایت sanjesh.org دریافت نمایند.

چنانچه افراد شرکت کننده در آزمون مذکور پذیرفته شده و موفق شوند حدنصاب لازم را بدست آورند، طی تماسی مدارک لازم برای مراجعه حضوری به آن ها اعلام خواهد شد و نتیجه نهایی استخدام نیز پس از بررسی مدارک، مصاحبه تخصصی، ارزیابی توسط کانون ارزیابی و… اعلام می گردد.

نحوه ثبت نام جهت استخدام بانک مرکزی 1402

داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه و کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز، مطابق راهنمای تصویری زیر اقدام به ثبت نام نمایند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی”

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • کلیک بر روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ایران سال ۱۴۰۲”

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • انتخاب کلید “خرید کارت اعتباری” در این صفحه

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • فعال نمودن تیک عبارت “سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ایران سال 1402” و سپس انتخاب گزینه “تایید و ادامه”

مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • درج اطلاعات خواسته شده و فشردن کلید “تایید و ادامه”

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • یادداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت نمایش داده شده و فعال کردن تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” و سپس برگزیدن کلید “ادامه روند پرداخت”

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • درج اطلاعات بانکی خواسته شده و کلیک بر روی کلید “پرداخت”

مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • بازگشت مجدد به مرحله سوم و انتخاب گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی”

مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  • وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده و عبارت امنیتی موجود و پس از آن فشردن کلید “ورود به سیستم”

مرحله نهم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

پس از آن که فرم ثبت نام را مشاهده نمودید، می توانید نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام نمایید.

شرایط استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۲

متقاضیان جهت استخدام در این بانک می بایست دارای شرایط اعلام شده باشند تا بتوانند از گزینش آن با موفقیت گذر نمایند.

  • دارا بودن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان گفته شده در قانون اساسی
  • الزام و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم شهرت به فساد و نداشتن سو سابقه
  • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان
  • داشتن سلامتی کامل جسم و روان و دارا بودن توانایی کامل برای شغال مورد تقاضا به تشخیص اداره رفاه کارکنان
  • حداقل سن 18 سال تمام و حداکثر سن مندرج در جداول احراز شرایط شغلی
  • ایثارگران متقاضی چنانچه شرایط لازم را در چارچوب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران داشته باشند، تنها از طریق شرکت در آزمون استخدامی امکان پذیرش برای آن ها فراهم خواهد بود.
  • افرادی که دارای معلولیت می باشند نیز در صورت دارا بودن شرایط لازم با ارائه معرفی نامه از بهزیستی و بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان، تنها با شرکت در آزمون مربوطه و طی مراحل استخدامی در صورتی که توانایی آن ها برای انجام شغل محوله به تایید اداره رفاه کارکنان بانک رسیده باشد، طبق ضوابط می توانند از امتیازات مخصوص به خود استفاده نمایند.
  • عدم اشتغال و تعهد خدمت به سازمان های دولتی و خصوصی در زمان شروع به کار در بانک

نکته: رعایت شرایط علمی از نظر مدرک و رشته تحصیلی برای متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری الزامی است.

نکات مهم

  • شرکت با مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی اعلام شده در آگهی تخلف محسوب شده و چنانچه در مراحل بعدی بانک متوجه این موضوع شود، از استخدام و ادامه همکاری با وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • شرط لازم برای انتخاب داوطلبان استخدام می بایست برای راه یافتن به مراحل بعدی استخدامی کسب حد نصاب مورد نظر بانک در آزمون کتبی خواهد بود.
  • هزینه ثبت نام به هیچ عنوان برگشت داده نخواهد شد و به همین دلیل متقاضیانی که قصد ثبت نام را دارند باید از قبل به تمام شرایط توجه داشته باشند.
  • نفرات برتر هر کدام از ردیف های شغلی آزمون کتبی معمولا از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی می شود و جهت دعوت به مصاحبه نیز با آنها ارتباط برقرار می شود. به همین دلیل باید در درج شماره تماس خود هنگام ثبت نام توجه لازم را داشت.
  • متقاضیان در صورت انصراف، اخراج و یا قطع رابطه همکاری به هر نحوی، موظف به پرداخت هزینه های متعلقه (بنا به تشخیص بانک) می باشند.
  • استخدام متقاضیان در بانک مرکزی به شرطی انجام می شود که فرد امتیاز و شرایط لازم در تمام مراحل را کسب کند.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402

داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون استخدامی این بانک لازم است مدارکی که متعاقبا به آن ها اعلام خواهد شد، ارائه دهند. همچنین در هنگام ثبت نام اینترنتی این آزمون نیز می بایست فایل اسکن شده عکس خود را با ویژگی های زیر در محل مربوطه در سایت ثبت نام، بارگذاری نمایند.

  • عکس 4×3 تمام رخ که در سال جاری گرفته شده و با فرمت JPG باشد.
  • تصویر فرد باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر و منگنه باشد.
  • حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  • اسکن عکس از روی کارت های شناسایی قابل قبول نیست.
  • عکس خانم ها باید دارای حجاب و صورت آن ها کاملا مشخص باشد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

همان طور که پیش از این نیز در نحوه ثبت نام مشاهده نمودید، متقاضیان استخدام در این بانک می بایست هزینه نام نویسی خود را در قالب خرید سریال کارت اعتباری، پرداخت نمایند.

این هزینه که به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب قابل پرداخت می باشد، برای سال 1401 به مبلغ 180 هزار تومان تعیین شده بود و هنوز برای سال ۱۴۰۲ مشخص و اعلام نشده است. همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، در صورت انصراف از ثبت نام، عدم پذیرش فرد و یا ملغی شدن قبولی در آزمون در صورت احراز تخلف، هزینه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد، بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به ثبت نام حتما از احراز شرایط مورد نیاز اطمینان حاصل نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402

همچنین متقاضیان لازم است پیش از اقدام جهت تکمیل فرم ثبت نام این آزمون به مطالعه دفترچه منتشر شده آن بپردازند تا از شرایط و ضرایط پذیرش، رشته ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز و همچنین مواد این آزمون اطلاع یابند. این دفترچه همزمان با شروع فرآیند ثبت نام و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود که به دلیل عدم انتشار دفترچه ثبت نام 1402، لینک دفترچه دوره قبل را در ادامه قرار داده ایم.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

(به محض انتشار، لینک فعال خواهد شد)

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

عناوین شغلی و مواد امتحانی آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، افرادی که قصد شرکت در آزمون استخدامی این بانک برای سال ۱۴۰۲  را دارند، می بایست از عناوین شغلی مورد پذیرش این بانک و البته دروسی که باید برای موفقیت در آزمون پیش رو مطالعه نمایند، اطلاع داشته باشند. به همین دلیل در این بخش به ذکر جزئیات آن ها خواهیم پرداخت که طبق آخرین دفترچه ثبت نام در سال گذشته می باشند.

عناوین شغلی و مواد امتحانی آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402
عنوان شغلمواد آزمون
مشاغل ستادی (حسابداری) / مشاغل ستادی سازمان تولید اسکناس و مسکوک (حسابداری)زبان تخصصی انگلیسی، حسابداری مالی، حسابداری بهای تمام شده، حسابرسی، بودجه، حسابداری و حسابرسی
دولتی، قانون پولی و بانکی کشور و قانون مبارزه با پولشویی
مشاغل ستادی (مدیریت بازرگانی 2 ) / مشاغل ستادی سازمان تولید اسکناس و
مسکوک (مدیریت بازرگانی)
زبان تخصصی انگلیسی، مبانی سازمان و مدیریت، آمار و کاربرد آن در مدیریت، مدیریت بازاریابی، سیستم های خرید، توزیع و انبارداری
مشاغل ستادی (مدیریت دولتی) / مشاغل امور گزینش (مدیریت دولتی) / مشاغل امور حراست (مدیریت دولتی 2)زبان تخصصی انگلیسی، اصول مدیریت، مدیریت
رفتار سازمانی، مالیه عمومی و بودجه ریزی، آمار و کاربرد آن در مدیریت
مشاغل امور گزینش (مهندسی کامپیوتر) / مشاغل امور حراست (مهندسی کامپیوتر 2)زبان تخصصی انگلیسی، برنامه نویسی پیشرفته، شبکه های کامپیوتری، امنیت شبکه، سیستم های عامل، پایگاه داده ها
مشاغل ستادی (علوم ارتباطات اجتماعی 2 )زبان تخصصی انگلیسی، اصول و مبانی ارتباطات، اصول روزنامه نگاری و نگارش رسانه ای، روش های تحقیق در ارتباطات، نظریه های ارتباطات
مشاغل فنی بانک (مهندسی فناوری آسانسور)زبان تخصصی انگلیسی، مبانی طراحی قطعات
مکانیکی آسانسور و بالابرها، مبانی طراحی سازه آسانسور و بالابرها، مبانی طراحی سیستم های کنترل فرمان آسانسور و بالابر، برنامه ریزی سیستم های تعمیرات و نگهداری آسانسور و بالابرها، بازرسی و کنترل کیفیت آسانسور و بالابرها
مشاغل فنی سازمان تولید اسکناس و مسکوک
(چاپ)
زبان تخصصی انگلیسی، آشنایی با انواع چاپ، پیش
از چاپ و پس از چاپ برای چاپ های گود، برجسته و مسطح، آشنایی با انواع مواد مصرفی در چاپ، آشنایی با چاپ امنیتی و اصطلاحات آن، آشنایی با دانش گرافیک در چاپ
مشاغل فنی سازمان تولید اسکناس و مسکوک
(طراحی صنعتی)
زبان تخصصی انگلیسی، مبانی هنرهای تجسمی، حجم شناسی و فرم شناسی، مواد و روش های ساخت، کاربرد رایانه در طراحی، چاپ و بسته بندی
مشاغل فنی سازمان تولید اسکناس و مسکوک
(مکانیک) / مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ و اسناد بهادار
(مکانیک)
زبان تخصصی انگلیسی، استاتیک، مقاومت مصالح و
طراحی اجزای مکانیکی، ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت، دینامیک، ارتعاشات و کنترل
مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ و اسناد بهادار
(برق)
زبان تخصصی انگلیسی، آمار و ریاضیات مهندسی، مدارهای الکتریکی 1 و 2، الکترونیک 1 و 2، ماشینهای الکتریکی 1 و 2
مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ و اسناد بهادار
(مهندسی چوب)
زبان تخصصی انگلیسی، شیمی چوب، تهیه خمیر
کاغذ، کاغذ سازی، رنگبری خمیر کاغذ، چاپ و تبدیلات کاغذ
مشاغل تخصصی (اقتصاد) / مشاغل تخصصی (اقتصاد 2)زبان تخصصی انگلیسی، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصادسنجی، پول و بانکداری، اقتصاد ایران
مشاغل تخصصی (مدیریت مالی) / مشاغل تخصصی (مدیریت مالی 2)زبان تخصصی انگلیسی، مدیریت مالی پیشرفته، حسابداری مالی، مدیریت استراتژیک، تجزیه و تحلیل صورت های مالی
مشاغل تخصصی (حسابداری) / مشاغل تخصصی (حسابداری 2 )زبان تخصصی انگلیسی، تئوری های حسابداری، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابرسی، قانون پولی و بانکی
کشور و قانون مبارزه با پولشویی
مشاغل تخصصی (حقوق) / مشاغل تخصصی (حقوق 2 )زبان تخصصی انگلیسی، حقوق خصوصی (حقوق
مدنی آئین، دادرسی مدنی، حقوق تجارت)، حقوق جزا (حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)، آیین دادرسی کیفری)
مشاغل تخصصی (حسابرسی)زبان تخصصی انگلیسی، تئوری های حسابداری، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابرسی، قانون پولی و بانکی
کشور و قانون مبارزه با پولشویی
مشاغل تخصصی (آمار)زبان تخصصی انگلیسی، احتمال، روش های آماری، آمار ریاضی 1، نمونه گیری 1 و 2، رگرسیون 1
مشاغل تخصصی (مدیریت بازرگانی)، مشاغل تخصصی (مدیریت بازرگانی 2 )، مشاغل امور حراست (مدیریت بازرگانی)، مشاغل ستادی (مدیریت بازرگانی)زبان تخصصی انگلیسی، تئوریهای مدیریت (اصول،
منابع انسانی و رفتار سازمانی)، بازاریابی، اقتصاد خرد و کلان، مدیریت استراتژیک، تجارت الکترونیک، آمار و کاربرد آن در مدیریت، شناخت بازارها و نهادهای مالی در ایران
مشاغل تخصصی (مدیریت دولتی)، مشاغل امور حراست (مدیریت دولتی)زبان تخصصی انگلیسی، تئوری های سازمان و
مدیریت، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، آمار کاربردی، تصمیم گیری و خط مشی گذاری
مشاغل تخصصی (حقوق اقتصادی)زبان تخصصی انگلیسی، تحلیل اقتصادی حقوق، حقوق عمومی اقتصادی، حقوق کیفری اقتصادی، حقوق بانکی، حقوق تعهدات
مشاغل تخصصی (حقوق تجارت بین الملل)زبان تخصصی انگلیسی، حقوق مدنی، حقوق
تجارت، تجارت بین الملل، حقوق بین الملل خصوصی
مشاغل تخصصی (مهندسی مالی)زبان تخصصی انگلیسی، تجزیه و تحلیل صورت های
مالی، مدیریت مالی، مهندسی مالی، بازارها و نهادهای مالی
مشاغل تخصصی (مدیریت صنعتی)زبان تخصصی انگلیسی، آمار و کاربرد آن در
مدیریت، مدیریت تولید و عملیات، تحقیق در عملیات، نظریه های سازمان و مدیریت، مدیریت استراتژیک
مشاغل تخصصی )(مهندسی کامپیوتر ـ نرم-
افزار) / مشاغل امور حراست (مهندسی کامپیوتر) / مشاغل تخصصی (مهندسی کامپیوتر ـ
شبکه های کامپیوتری) / مشاغل تخصصی (مهندسی کامپیوتر ـ رایانش
امن) / مشاغل فنی سازمان تولید اسکناس و مسکوک
(مهندسی کامپیوتر)
زبان تخصصی انگلیسی، برنامه نویسی پیشرفته، شبکه های کامپیوتری، امنیت شبکه، سیستم های عامل، پایگاه داده ها
مشاغل تخصصی (مهندسی کامپیوتر ـ
سخت افزار)
زبان تخصصی انگلیسی، سخت افزار، شبکه های
کامپیوتری، سیستم های عامل، معماری کامپیوتر، مدارهای منطقی و الکترونیکی
مشاغل تخصصی (مهندسی فنّاوری اطلاعات) / مشاغل تخصصی (مهندسی فنّاوری اطلاعات 2) / مشاغل تخصصی (مهندسی فنّاوری اطلاعات 3 )زبان تخصصی انگلیسی، مبانی فنّاوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، امنیت شبکه، تجارت الکترونیکی، پایگاه داده ها
مشاغل تخصصی (مهندسی کامپیوتر ـ هوش
مصنوعی)
زبان تخصصی انگلیسی، برنامه نویسی پیشرفته، پایگاه داده ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، شبکه های عصبی
مشاغل تخصصی (مدیریت فنّاوری اطلاعات)زبان تخصصی انگلیسی، مبانی و زیرساخت فنّاوری
اطلاعات، سیستم مدیریت بانک های اطلاعاتی، مدیریت پروژه های فنّاوری اطلاعات، تجارت و کسب وکار الکترونیک، مبانی مدیریت دانش
مشاغل تخصصی (مطالعات موزه)زبان تخصصی انگلیسی، مدیریت مجموعه (گردآوری، حفاظت و نگهداری، مخزن داری، ارائه، نمایش و تفسیر)، مجموعه شناسی (فن شناسی، تاریخ هنر، شناخت مواد و مصالح)، مباحث موزه
مشاغل تخصصی (مهندسی صنایع) / مشاغل فنی سازمان تولید اسکناس و مسکوک (مهندسی صنایع)زبان تخصصی انگلیسی، طرح ریزی واحدهای
صنعتی و طراحی سیستم های صنعتی، برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات، روش های تولید، اقتصاد خرد و کلان
مشاغل ستادی (مدیریت خدمات بهداشتی و
درمانی) / مشاغل ستادی (مدیریت خدمات بهداشتی و
درمانی 2)
زبان تخصصی انگلیسی، مدیریت و رفتار سازمانی، کلیات خدمات بهداشتی، سازمان و مدیریت بهداشت و درمان ایران، اقتصاد سلامت و بیمه، حسابداری و مدیریت مالی در نظام سلامت
مشاغل ستادی (تغذیه)زبان تخصصی انگلیسی، تغذیه اساسی، رژیم درمانی (با تأکید بر رژیم درمانی در بخش مراقبت های ویژه، بیماری های کلیوی، دیالیز پیوند، سوختگی و بیماری های متابولیک)، تغذیه در دورانهای مختلف زندگی و بیماری های ناشی از سوءتغذیه، بررسی وضعیت تغذیه، فرایندهای مدیریت
خدمات غذایی در بیمارستان ها
مشاغل ستادی (علوم ارتباطات اجتماعی)زبان تخصصی انگلیسی، مبانی ارتباط جمعی، اصول روزنامه نگاری، جامعه شناسی ارتباطات، روش تحقیق در ارتباطات
اجتماعی
مشاغل ستادی (مهندسی بهداشت حرفه ای)زبان تخصصی انگلیسی، شناسایی عوامل فیزیکی
زیان آور محیط کار، شناسایی عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار و نمونه برداری از آلاینده های محیطی و تجزیه نمونه ها، مهندسی فاکتورهای انسانی، سم شناسی شغلی و بیماری های ناشی از کار، ایمنی در محیط کار و مدیریت ریسک
مشاغل فنی بانک (مکانیک)زبان تخصصی انگلیسی، استاتیک، مقاومت مصالح و
طراحی اجزای مکانیکی، ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، تأسیسات مکانیکی
مشاغل فنی بانک (مهندسی برق)زبان تخصصی انگلیسی، آمار و ریاضیات مهندسی، مدارهای الکتریکی 1 و 2، الکترونیک 1 و 2، ماشین های الکتریکی 1 و 2
مشاغل فنی بانک (مهندسی عمران)زبان تخصصی انگلیسی، مکانیک جامدات (مقاومت
مصالح + تحلیل سازه ها)، مکانیک خاک و پی، مکانیک سیالات و هیدرولیک، طراحی سازه های فولادی و بتنی، اجرای ساختمان های فلزی و بتنی، اصول مهندسی زلزله
مشاغل فنی بانک (مهندسی کشاورزی)زبان تخصصی انگلیسی، خاک شناسی و گیاه شناسی، ازدیاد نباتات، درختان و درختچه های زینتی، گلکاری و چمن کاری، مبانی طراحی کاشت و مدیریت فضاهای سبز
مشاغل فنی بانک (مهندسی معماری)زبان تخصصی انگلیسی، طراحی معماری و مرمت، دروس فنی و اجرا، مدیریت پروژه، متره و برآورد، حقوق معماری و مقررات ملّی ساختمان

همچنین مواد مشخصی که برای آزمون عمومی همه شرکت کنندگان اعلام شده است از قرار زیر است:

  • معارف اسلامی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • زبان انگلیسی (عمومی)
  • فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه L.D.C.I)
  • هوش و استعداد شغلی

ذکر این نکته نیز ضروری است که کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و با ضریب یک می باشد و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر خواهد گرفته شد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ در چه تاریخی انجام می گیرد؟

هنوز اطلاعیه یا جزئیاتی در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی از چه طریق انجام می شود؟

نام نویسی این آزمون از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

3- حداقل سن شرکت در آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ چقدر است؟

حداقل سن برای ثبت نام در این آزمون 18 سال تمام می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. فرشاد

    سلام در رشته عمران در دفترچه زده متولدین ۶۶ بع بعد
    ولی هنگام ثبت نام در سایت سنجش فقط متولدین ۷۳ به بعد رو قبول میکنه و در غیر اینصورت ارور میده… میشه بگین مشکل چیه؟ من متولد ۷۰ هستم ولی ناچارا زدم ۷۳ تا ثبت نام بشم…

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورت وارد کردن اطلاعاتی که عدم صحت آن ها اثبات شود از آزمون محروم میشوید.

  2. مهدیه سلطانی

    باسلام وقت بخیر.بنده در قسمت جدول شهری اسم آذربایجان شرقی رو ندیدم .این آزمون برا تبریز امکان پذیر نیست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، استخدام بانک مرکزی صرفا برای استان تهران و مازندران امکان پذیر میباشد.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی