خانه دکتری اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
پس از پایان زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 در تیر ماه ، تمامی شرکت کنندگان منتظر اعلام نتایج این آزمون می باشند تا در صورت کسب نمره قبولی بتوانند در اسرع وقت نسبت به انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 اقدام نمایند. نتایج آزمون مذکور در دو مرحله اولیه که شامل کارنامه داوطلبان و مرحله نهایی که دربردارنده نتایج انتخاب رشته آن ها می باشد ، از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به صورت اینترنتی اعلام می گردد. در این مقاله قصد داریم به بررسی زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی بپردازیم.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری دندانپزشکی ، آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حداقل 50 درصد نمره خام آزمون شوند ، مجاز به انتخاب رشته می باشند.

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

اعلام نتایج اولیه

نتایج اولیه آزمون دستیاری دندانپزشکی در قالب کارنامه ای حاوی نمره و رتبه داوطلب و صرف نظر از این که وی مجاز به انتخاب رشته شده است یا خیر ، اعلام می گردد. آن دسته از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی که موفق شوند حداقل 50 درصد از نمره آزمون را بدون در نظر گرفتن ضرایب دروس و رشته ها به جز رشته زبان انگلیسی که با ضریب 2 محاسبه می گردد را اخذ نمایند ، مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.

با توجه به اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 98 در تاریخ 30 تیر ماه ، پیش بینی می شود نتایج این آزمون در سال جاری نیز در بازه زمانی مشابه اعلام گردد. شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره ، از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و آغاز فرآیند انتخاب رشته این آزمون مطلع گردید.

اعلام نتایج نهایی

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ، در فاصله زمانی تقریبا دو ماهه نیز نتایج نهایی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می شود که تا به این لحظه اطلاعیه ای در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج آن منتشر نشده است. از همین رو ، توصیه می کنیم در کانال تلگرام دکتری عضو شوید تا به محض اعلام نتایج نهایی و انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ، از اخبار مربوطه مطلع گردید.

با توجه به این که اعلام اسامی قبول شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 98 در تاریخ 20 شهریور ماه از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی انجام پذیرفت ، انتظار داریم که این فرآیند برای آزمون سال 99 نیز در بازه زمانی تقریبا مشابه صورت بگیرد.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم ، نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. به منظور مشاهده کارنامه و نتایج این آزمون می بایست به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • ابتدا وارد سایت sanjeshp.ir شوید و از گزینه های موجود در سمت راست صفحه ، گزینه “دندانپزشکی” را انتخاب کنید.
  • از منوی باز شده ، روی گزینه “دستیاری دندانپزشکی” کلیک کنید.
  • از لینک های موجود در صفحه پیش رو ، روی لینک فعال “دریافت کارنامه علمی – مشاهده پاسخنامه” کلیک نمایید.
  • در این مرحله می بایست مجددا گزینه “دریافت کارنامه علمی – مشاهده پاسخنامه” را انتخاب کنید.
  • کد ملی و شماره تلفن همراه خود که هنگام ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 اعلام نموده اید را به منظور ورود به سیستم و مشاهده نتایج ، وارد نمایید.
  • پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه خود لازم است تا پایان “زمان انتظار” منتظر دریافت پیامک “یک بار رمز” باشید.
  • پس از دریافت پیامک ، می توانید کد ارسالی را در کادر مربوطه وارد کرده و نتایج آزمون را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که هر داوطلب در روز می تواند صرفا 10 بار نسبت به دریافت رمز مذکور اقدام کند. بنابراین توصیه می کنیم تا پایان زمان انتظار منتظر دریافت پیامک باشید و از ارسال درخواست بی مورد و دوباره این رمز خودداری نمایید.

پس از اعلام نتایج این آزمون ، پذیرفته شدگان می توانند اقدامات لازم در راستای انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 را پس از مطالعه دفترچه مربوطه و انتخاب کد رشته های مورد نظر خود به انجام برسانند. توجه داشته باشید که هر داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاه ها یا ترکیبی از چند رشته را در دانشگاه های مختلف انتخاب نماید. پس از پایان این مرحله نیز معمولا پس از دو ماه ، نتایج نهایی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری