خانه علمی کاربردی اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401
اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشگاه جامع علمی کاربردی، بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی افراد، اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبان در صورت قبولی می توانند در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در یکی از  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال مهر یا بهمن ماه، تحصیل خود را در این دانشگاه آغاز کنند. افرادی که در نام نویسی و انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه شرکت کرده اند، معمولا علاقمند اند تا هر چه زودتر از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند. نتایج نهایی ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود که در ادامه مقاله زمان و نحوه دریافت نتایج شرح داده شده است.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402 بهمن ماه

(با انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402 بهمن ماه

(با انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 نیمسال دوم، در اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

ورود دانشجو به دانشگاه علمی کاربردی نیازی به شرکت در کنکور سراسری نداشته، به همین دلیل این دانشگاه علاقه مندان زیادی به ویژه از میان شاغلین به خود جذب کرده است. همان طور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی و نیز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می نماید.

اعلام نتایج نوبت اول

لازم به ذکر است، نتایج مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول (مهر ماه) 1402 در شهریور ماه اعلام شد. داوطلبان  پس از مشاهده نتیجه قبولی، طبق زمان بندی اعلامی به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کرده و از تاریخ دقیق انجام روند ثبت نام نهایی خود مطلع شدند.

اعلام نتایج نوبت دوم

معمولا یک یا دو هفته پس از نام نویسی و انتخاب رشته از میان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه، داوطلبان می توانند در موعد مقرری که اعلام شده، به سایت ثبت نام مراجعه نموده و نتایج خود را مشاهده نمایند. علی رغم اعلام سازمان سنجش مبنی بر انتشار نتایج در دهه سوم بهمن ماه، هنوز زمان دقیقی برای اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم اعلام نشده است اما پیش بینی می شود در اسفند ماه امکان مشاهده نتیجه پذیرش داوطلبان فراهم خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه می توانید در کانال تلگرام دانشگاه علمی کاربردی ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

در حال حاضر تمامی فرآیندهای مربوط به رشته های بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی از ثبت نام تا اعلام نتایج، از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. به همین منظور داوطلبان می بایست در موعد مقرر با در دست داشتن اطلاعات لازم به این سایت مراجعه نمایند.

مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • جمله نشان داده شده در صفحه زیر را انتخاب کنید.

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

 

  • در این صفحه با توجه به مقطع مورد نظر خود باید یکی از لینک های “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی بهمن ماه سال 1402″ یا “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی بهمن ماه سال 1402″ را انتخاب نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • در صورت کلیک بر روی سامانه اعلام نتیجه مقطع کاردانی با یکی از دو روش: شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد و سپس فشردن گزینه “مشاهده نتیجه“، می توانید نتایج خود در انتخاب رشته را مشاهده کنید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • همچنین در صورت انتخاب عبارت مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته، مشاهده نتایج با یکی از دو روش مذکور در مرحله قبلی و سپس فشردن کلید “مشاهده نتیجه” امکان پذیر می باشد.

مرحله چهارم مشاهده نتایج مقطع کارشناسی داشگاه علمی کاربردی 99

اعتراض به نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

داوطلبان در صورت داشتن هر نوع اعتراضی نسبت به نتایج اعلام شده این امکان را دارند که با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست خود را ثبت نموده و در دست بررسی قرار دهند.

از آن جایی که نام نویسی و اعلام نتایج از طریق سایت مذکور انجام می شود بنابراین سایر موارد مانند ثبت اعتراض یا درخواست نیز تنها از طریق این سایت انجام پذیر خواهد بود. روند ثبت اعتراض در ادامه مطلب شرح داده شده است.

  • مراجعه به سایت ساز مان سنجش به نشانی  sanjesh.org و انتخاب گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” در بالای صفحه

ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

  • ورود به گزینه ورود به سیستم پاسخگویی

مرحله دوم ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

  • ورود به سیستم با اطلاعات خواسته شده (تکمیل ثبت نام در صورت عضو نبودن)

مرحله دوم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • تکمیل اطلاعات برای عضویت در سیستم پاسخگویی سایت سنجش و در نهایت تیک زدن جمله و “تایید” اطلاعات مطابق تصویر

مرحله سوم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402

افرادی که جزو پذیرفته شدگان نهایی در زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی هستند می بایست در موعد مقرر به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir مراجعه نمایند تا نسبت به تاریخ و زمان نام نویسی و انتخاب واحد اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و در روزهای تعیین شده با مدارک خواسته شده که در ادامه مقاله به آن اشاره شده است، در مرکز محل قبولی خود حضور یابند. 

اقدامات لازم برای ثبت نام نهایی

  • امکان ارائه کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی به صورت الکترونیکی در سایت تاییدیه تحصیلی در پایگاه my.medu.ir وجود دارد.
  • داوطلبان پذیرفته شده پس از ورود به سامانه مذکور، می بایست نظام آموزشی خود را مشخص کرده و در نهایت، گزینه سوابق فارغ التحصیلی، ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه را انتخاب می کنند تا بتوانند به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند.
  • اخذ کد پیگیری و ارائه نمودن همان کد به دانشگاه محل پذیرش.
  • افرادی که در شهریور سال 1395 و بعد از آن فارغ التحصیل شده اند نیازی نیست که به صورت حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند.
  • دانش آموختگان خرداد ماه سال 1395 و قبل از آن، می بایستی با دریافت کردن کد پیگیری صادر شده در سامانه مذکور، مدارک تحصیلی به منظور ثبت نام در دانشگاه‌ها که در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود را به ادارات آموزش و پرورش (محل فارغ التحصیل خود) ارائه داده تا بعد از رسیدگی و تأیید توسط مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه، مدارک تحصیلی اسکن و در سامانه بارگزاری شود.

مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته شدگان

  • اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب
  • عکس 4×3 (پرسنلی پشت سفید تمام رخ جدید به تعداد خواسته شده دانشگاه مورد نظر)
  • اصل ‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی به انضمام یک برگ تصویر آن.
  • (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
  • فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است می بایست فرم تاییدیه معدل را ارائه دهند.
  • ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه برادران می باشد.
  • ارائه آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح

هنمچنین در صورت تمایل نیز می توانید با کلیک روی لینک شهریه دانشگاه علمی کاربردی، از شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه و همچنین نحوه پرداخت آن مطلع شوید.

 

سوالات متداول

1- نتایج پذیرش بهمن ماه مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ درچه تاریخی اعلام می گردد؟

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نوبت دوم احتمالا در اسفند ماه منتشر خواهد شد.

2- داوطلبان پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ملزم به انجام چه اقداماتی هستند؟

این افراد می بایست به سایت هم آوا مراجعه نموده و با مشاهده زمانبندی ثبت نام نهایی، در موعد مقرر با مدارک لازم به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

3- نتایج مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ را چگونه می توان مشاهده نمود؟

این نتایج را می توان از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org دریافت کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره