اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیانی که قصد اشتغال در سازمان آموزش و پرورش را دارند، می بایست پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره حد نصاب در نتایج اولیه، در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند. داوطلبان بعد از برگزاری مصاحبه و انتشار نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا سایت اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضا می توانند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود به میزان یک برابر ظرفیت اطلاع یابند. آن دسته از افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در مصاحبه استخدامی شده اند، می بایست در زمان مقرر با همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

نتایج نهایی آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در تاریخ 25 مرداد ماه اعلام شد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

علاقه مندان به شغل شریف دبیری در صورتی به عنوان پذیرفته شده قطعی آموزش و پرورش شناخته می شوند که در مصاحبه حضوری، موفق به کسب نمره قبولی شده باشند. طبق موارد ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، 40 درصد نتایج نهایی را آزمون کتبی و 60 درصد آن را مصاحبه حضوری تشکیل می دهد.

 

شایان ذکر است که نتایج اولیه آزمون دبیری ۱۴۰۳ در تاریخ 26 خرداد ماه اعلام شد و نتایج نهایی در تاریخ 25 مردادماه 1403 اعلام شد. افراد می توانند برای اطلاع یافتن از جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوند.

راهنمای مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آن دسته از افراد که در مصاحبه شرکت کرده اند، منتظر جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند تا از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش قطعی خود اطلاع پیدا کنند. از انجایی که مجری برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403 سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، لذا نتایج نهایی آزمون مذکور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”

مرحله اول مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳

  • کلیک بر روی لینک “سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال 1403”

مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳

  • انتخاب لینک فعال  “کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال ۱۴۰۳”

مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳

  • انتخاب یکی از دو روش موجود برای وارد کردن اطلاعات و مشاهده نتایج مصاحبه

مرحله چهارم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳

 

اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

ممکن است پس از انتشار نتایج نهایی، تعدادی از داوطلبان نسبت به نمره اکتسابی خود ناراضی بوده و یا مغایرتی در اطلاعات فردی خود دیده و قصد اعتراض به آن را داشته باشند.

زمان اعتراض به نتایج مصاحبه

داوطلبان برای اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403 می توانند از تاریخ 28 مرداد ماه الی 2 شهریور ماه با مراجعه به سامانه کارا به نشانی my.medu.ir نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام نمایند.. افراد می توانند برای اطلاع یافتن هرچه سریع تر از زمان اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۳ پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی را دنبال نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه

همانطور که گفته شد، به طور معمول فرصتی از سمت آموزش و پرورش در اختیار افراد قرار می گیرد تا بتوانند در بازه زمانی مشخص اعتراض خود را نسبت به نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نمایند. متقاضیان برای ثبت اعتراض به نتایج نهایی می بایست به سامانه جذب و گزینش کارا به آدرس my.medu.ir مراجعه و درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند.

اقدامات لازم پس از مشاهده نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد علاقه مند به شغل دبیری در مقطع متوسطه اول و دوم، پس از شرکت در مصاحبه این آزمون می بایست منتظر نتایج نهایی خود باشند. پس از برگزاری مصاحبه استخدامی دبیری و اعلام نتایج آن، افرادی که پذیرفته شده اند، باید مراحل لازم برای شرکت در دوره مهارت آموزی خود را انجام دهند.

 

پذیرفته شدگان آزمون دبیری و هنرآموزی می بایست از تاریخ 27 الی 30 مرداد ماه 1403 با مراجعه به سامانه آموزشی پذیرش مهارت ­آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) به آدرس ttc.cfu.ac.ir برای بارگذاری مدارک و ثبت ­نام غیرحضوری خود اقدام نمایند.

 

در این دوره که به طور معمول یک سال به طول می انجامد، افراد باید دروس تخصصی، تربیتی و همچنین کارورزی مهارتی و نظری را در 2 پودمان پشت سر گذاشته و مهارت های لازم برای اشتغال در عناوین شغلی دبیری، آموزگاری، مربی تربیتی و مشاور را کسب نمایند. همچنین لازم به ذکر است گذراندن دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است و این دوره جزء سنوات خدمتی محسوب نمی شود. برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی می توانید به لینک دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در تاریخ 25 مرداد ماه اعلام شد.

2- از چه طریق می توان نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را مشاهده کرد؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، افراد پس از انتشار نتایج مصاحبه آزمون دبیری ۱۴۰۳ در تاریخ 28 مرداد ماه الی 2 شهریور ماه می توانند با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره