خانه مدارس تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در چهاردانگه

تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در چهاردانگه

تدریس خصوصی در چهاردانگه
تدریس خصوصی در چهاردانگه

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی چهاردانگه با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

تمامی دانش آموزان از همان دوران ابتدایی با هدف و انگیزه پا به عرصه علم و دانش می گذارند و هریک آرزوی رسیدن به شغل خاصی را در سر می پرورانند اما با قدم گذاشتن به مقاطع تحصیلی بالاتر و سخت تر شدن دروس ، برخی از آن ها فکر می کنند که آرزوهایشان تبدیل به رویا شده و حتی رسیدن به آن ها ، با توجه به سطح علمیشان محال خواهد بود.

اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است. شما در هر مقطعی که باشید امکان پیشرفت تحصیلی و بازگشت به مسیر موفقیت برایتان فراهم است. البته طبیعی است که اکتفا نمودن به کلاس های درس مدرسه به تنهایی در موفقیت شما موثر نخواهد بود. یک معلم هر چقدر هم که باسواد و خبره باشد نخواهد توانست تمامی دانش آموزان یک کلاس را آن هم در ساعت آموزشی محدود ، به درجه بالای علمی در یک مقطع برساند. به همین دلیل است که شرکت در کلاس های درس خصوصی تمامی شکاف های آموزشی را برای شما پر می کند.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به معنی کنار گذاشتن مدرسه یا دانشگاه نیست ، بلکه آموزش های مدرسه و کلاس خصوصی باید در راستای یکدیگر انجام بگیرند تا پیشرفت قابل توجه حاصل شود.

اهمیت و مزایای تدریس خصوصی

برای اکثر والدین تدریس خصوصی چیزی غیر از هزینه و فعالیت اضافی به نظر نمی رسد. پس چرا بسیاری از افراد به استفاده از یک مدرس خصوصی روی آورده اند؟ پاسخ ساده است: برای این که در رده علمی بالای کلاس خود قرار بگیرید ، باید از هر منبع در دسترس خود استفاده کنید. کمک یک مدرس خصوصی با کیفیت ، شاید بزرگترین ابزاری باشد که می توانید در کیت مطالعه خود داشته باشید.

معمولا جامعه آماری دانش آموزانی که از کلاس و تدریس خصوصی استفاده می کنند به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول دانش آموزانی هستند که در چند ماه گذشته نمره های آن ها کاهش یافته است ، دسته دوم دانش آموزانی هستند که نمرات خوبی را در مدرس کسب می کنند و تلاش می کنند که همچنان جزو نفرات برتر کلاس باقی بمانند.

بنابراین می توان گفت که تدریس خصوصی برای هر دو دسته از دانش آموزان صدق می کند و علاوه بر دانش آموزانی که نیاز به بالا بردن نمره خود دارند ، برای کسانی که مایل به کسب نتایج بهتر هستند نیز ؛ مفید است. به طور کلی آموزش خصوصی ، به دانش آموز در توسعه مهارت های مطالعه و یادگیری کمک می کند و پیشرفت و ارتقاء سطح دانش و سواد او را سبب می شود.

تاثیر کلاس های تدریس خصوصی بر پیشرفت تحصیلی 

گاهی اوقات برخی از دانش آموزان علاقه خود را به مدرسه از دست می دهند یا عملکرد درسی آن ها کم کم رو به افول می رود که در این حالت خدمات مدرسان خصوصی می تواند در بهبود عملکرد آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور کلی می توان گفت که استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در کنار مدرسه و دانشگاه ، تاثیر دوچندانی بر موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

به دلیل تعداد کم دانش آموزان در کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس های مدرسه و دانشگاه ، یادگیری در این کلاس ها بهتر و بیشتر انجام می گیرد. دانش آموز یا دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در کلاس های خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاس های تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع می باشد.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای دستیابی دانش آموز به موفقیت تحصیلی مستمر الزامیست. معلمان خصوصی خبره که علاقه مند به کار خود هستند در ارائه خدمات تدریس خصوصی بسیار متعهد عمل می کنند که سراغ آن ها را می توان از مراکز معتبر تدریس خصوصی گرفت. تدریس خصوصی در منزل نیز از نمونه های زمینه مناسب برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است که بسته به موقعیت می توان از آن بهره برد.

برگزاری کلاس های خصوصی در شهر چهاردانگه

نبودن اساتید مجرب ، بهتر یاد گرفتن دروس و ارائه نکات آموزشی بیشتر و جدیدتر ، جمعیت زیاد کلاس های درس مدرسه ، آشنایی با روش های تست زنی و یا کمبود ساعت آموزشی برای برخی از دروس از عواملی هستند که دانش آموزان را ترغیب به استفاده کلاس های تدریس خصوصی می نمایند.

هم چنین کیفیت پایین مدارس دولتی و عدم برآوردن نیاز آموزشی برای امتحانات مدرسه یا کنکور سراسری از سایر عواملی هستند که باعث گسترش تدریس خصوصی شده اند. در سال های گذشته ، تنها دانش آموزانی که در مرکز شهر سکونت داشتند می توانستند از بهترین کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنند. اما امروز تمامی علاقه مندان به کسب پیشرفت تحصیلی که در حومه استان تهران ، مانند شهر چهاردانگه ، سکونت دارند می توانند ، از تدریس خصوصی برای ارتقاء تحصیلی خود استفاده نمایند.

کلاس های تدریس خصوصی در شهرستان اسلامشهر بالاخص شهر چهاردانگه ، توسط بهترین اساتید شهر تهران برای تمامی دروس از جمله ریاضی ، فیزیک ، زیست ، شیمی ، عربی و … برگزار می گردد. از این پس دانش آموزان و دانشجویان شهرستان اسلامشهر اعم از بخش های چهاردانگه ، شهرک ماهشهر ، محله قدس ، شهرک گلشهر ، حسین آباد مفرح ، شهرک شهید مطهری ، حسن آباد و شهرک شهید باهنر و … نیز می توانند با بهره مندی از کلاس های تدریس خصوصی توسط بهترین اساتید شهر تهران ، گام موثری را در پیشرفت تحصیلی خود بردارند.

کلاس های خصوصی ویژه دانش آموزان شهر چهاردانگه

تدریس خصوصی در چهاردانگه
تدریس خصوصی در چهاردانگه

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه برگزاری کلاس های خصوصی زیست شناسی با شماره 56115096-021 تماس حاصل نمایید.

تمامی دانش آموزان شهر چهاردانگه که برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی نیاز به شرکت در کلاس های خصوصی دارند می بایست در اسرع وقت برای حضور در این کلاس ها اقدام نمایند. ممکن است این سوال برای دانش آموزان شهر چهاردانگه مطرح شود که معلمان خصوصی برای کدام یک از پایه های تحصیلی خدمات ارائه می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از این پس داوطلبان شهر چهاردانگه در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از تدریس بهترین معلمان خصوصی بهره مند شوند.

تدریس خصوصی در شهر چهاردانگه برای مقاطع زیر ارائه می شود:

  • مقطع دبستان (از اول تا ششم ابتدایی)
  • مقطع متوسطه دوره اول (مقطع راهنمایی سابق)
  • مقطع متوسطه دوره دوم (مقطع دبیرستان + پیش دانشگاهی سابق)

دانش آموزان مقاطع تحصیلی نام برده شده برای ارتقاء دانش تحصیلی خود می توانند در هر درسی که نیاز به تدریس دارند ، تقاضای برگزاری کلاس های خصوصی نمایند و به رفع مشکلات درسی خود بپردازند.

معمولا کلاس های تدریس خصوصی بیشترین تقاضا را برای برگزاری کلاس های : ویژه امتحانات نهایی ، آمادگی کنکور سراسری ، تسلط بر زبان انگلیسی دارند. با توجه به این که استفاده از کلاس و معلم خصوصی در ایام امتحانات به منظور رفع اشکال ، جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی می تواند خیلی موثر واقع شود اگر دانش آموزی نخواهد در حین تحصیل در این کلاس ها شرکت کند می تواند در این بازه زمانی حداکثر بازدهی را از این کلاس ها دریافت کند.

همانطور که می دانید شرکت در کنکور سراسری تنها راه ورود به بهترین دانشگاه های کشور در رشته های تاپ می باشد. به دلیل ظرفیت محدود این رشته ها در دانشگاه های مطرح ، تنها دانش آموزانی که عملکرد خوبی را در دوران تحصیل خود داشته اند می توانند در این ارزیابی جامع به پیروزی برسند. اگر برای موفقیت در این راه از بهترین معلمان خصوصی کمک بگیرید قطعا با فراگیری روش های نوین و کوتاه و کاربردی گام های موثری را برای موفقیت در این مسیر برداشته اید.

زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیای امروزی شناخته می شود. افرادی که بتوانند این زبان را آموزش ببینند و مانند زبان مادری خود به گفتگو و صحبت بپردازند در بسیاری از حیطه های زندگی خود اعم از تحصیلی ، شغلی ، مهاجرت بسیار موفق عمل خواهند کرد. در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، که توسط مجرب ترین اساتید برگزار می گردند بر روش های نوین آموزش زبان انگلیسی و فعالیت هایی که سبب تقویت مهارت speaking می شوند تاکید می شود تا علاقه مندان را در کوتاه ترین زمان به نتیجه دلخواه برساند.

انواع تدریس خصوصی در شهر چهاردانگه

محصلان شهر چهاردانگه اعم از دانش آموزان و دانشجویان می توانند در هر درسی که احساس ضعف می کنند درخواست تشکیل و برگزاری کلاس های خصوصی دهند. البته برای جاماندگان از تحصیل و افرادی که سال ها پیش ترک تحصیل کرده اند نیز این امکان فراهم است تا بتوانند با فراگیری دروس نزد بهترین اساتید ، شاهد ارتقاء سطح علم و دانش خود باشند.

تدریس خصوصی درس ریاضی

درس ریاضی یکی از شیرین ترین دروس دوران تحصیل است اما ضعف پایه ای برخی از دانش آموزان ، این درس را به کام آنان تلخ کرده است. بسیاری از دانش آموزان ضعف خود در این درس را متوجه معلم می دانند ؛ اگرچه ممکن است در پایه ای به دلیل ضعف قدرت بیان معلم ، تدریس این درس ضعیف پیش رفته باشد اما بهتر است عوامل دیگر مانند حجم بالای کتاب درسی ، کم بودن ساعت آموزشی برای درس ریاضی و … را نیز در نظر بگیریم که زمینه را برای ضعف دانش آموزان فراهم کرده اند.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی صرفا برای درسی ریاضی به خصوص در پایه های دبیرستان لازم و ضروری است. حتی دانش آموزانی که در سطح متوسط یا قوی قرار دارند می توانند با شرکت در این کلاس ها ، با روش ها و نکات تست زنی برای شرکت در انواع آزمون های ارتقاء تحصیلی مانند آزمون تیزهوشان ، نمونه دولتی ، المپیاد ، کنکور سراسری و … آمادگی لازم را کسب نمایند.

اگر در یکی از مقاطع زیر در شهر چهاردانگه و شهرک های اطراف آن مشغول به تحصیل هستید می توانید از خدمات تدریس خصوصی بهره مند شوید:

  • ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی
  • ریاضی و آمار 1 ، 2 و 3 برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی
  • ریاضی 1 ، 2 و 3 و آمار برای رشته تجربی
  • ریاضی 1 ، هندسه 1 و 2 ، حسابان 1 و 2 ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته برای سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک

تدریس خصوصی درس شیمی

درس شیمی از دوره متوسطه دوم به دروس دانش آموزان اضافه می شود و با انتخاب یکی از رشته های تجربی و ریاضی به یکی از دروس ثابت این رشته ها تبدیل می شود. به دلیل سوالات مفهومی و ترکیبی که از این درس طرح می شود برای تسلط بیشتر به مباحث کتاب درسی ، حضور یک معلم خصوصی که بر تمامی مباحث این درس تسلط داشته باشد لازم و ضروری می باشد.

معلمان خصوصی درس شیمی که فارغ التحصیل در همین رشته و از بهترین دانشگاه های کشور هستند تصمیم گرفتند تا زکات علم خود را با آموزش به دانش آموزان مستعد پرداخت کنند. شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از نکات طلایی این معلمان ، شاهد پیشرفت چشمگیر خود در درس شیمی باشید.

تدریس خصوصی درس فیزیک

درس فیزیک به دلیل فرمول های متعددی که دارد آن را به یک درس پیچیده و سخت برای بسیاری از دانش آموزان تبدیل کرده است. درصورتی که یک روش تدریس اصولی می تواند مسائل و فرمول های آن را برای دانش آموزان بسیار قابل فهم تر نماید.

دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی شهر چهاردانگه و حومه از این پس می توانند با تدریس های نوین معلمان خصوصی برتر کشور ، مسائل و سوالات مفهومی و ترکیبی درس فیزیک را به سادگی حل کنند و درس فیزیک را به محبوب ترین درس دوره دبیرستان خود تبدیل کنند.

تدریس خصوصی هندسه

درس هندسه نیز یکی از مجموعه دروسی است که کلاس های خصوصی جهت تدریس بهتر و رفع اشکال برای آن برگزار می شود.

تدریس خصوصی روانشناسی

درس روانشناسی که در پایه یازدهم رشته انسانی ارائه می شود بسیاری از دانش آموزان را مجذوب خود می نماید و از همان سال تعداد کثیری از دانش آموزان رشته انسانی تصمیم می گیرند تا در آینده روانشناس شوند. استفاده از معلم خصوصی می تواند داوطلبان را برای رسیدن به هدفشان یاری نماید.

تدریس خصوصی درس عربی

درس عربی از جمله دروس دشوار برای بسیاری از دانش آموزان به شمار می آید. به دلیل بی رغبتی بسیاری از دانش آموزان در مطالعه این درس ، دانش آموزانی که مفاهیم و قواعد عربی را به درستی بیاموزند خواهند توانست درصد بالایی از این درس را در کنکور سراسری کسب نمایند که لازم به ذکر است که درصد بالای درس عربی تاثیر آشکاری بر رتبه داوطلبان خواهد گذاشت.

معلمان خصوصی درس عربی به دلیل تسلط بر مفاهیم درسی و روش ها و فنون تدریس ، قادرند تا با روش های نوین ، درس عربی را به یکی از شیرین ترین دروس دوره تحصیل تبدیل نمایند.

تدریس خصوصی درس زیست شناسی 

دانش آموزانی که علاقه دارند در آینده پزشک شوند یا در یکی از رشته های پزشکی یا پیراپزشکی تحصیل کنند می بایست اهمیت ویژه ای را به درس زیست شناسی نسبت به سایر دروس قائل شوند.

به دلیل حجم گسترده درس زیست شناسی امکان حل تست های مختلف و مفهومی در کلاس درس به هیچ وجه وجود ندارد به همین دلیل وجود یک معلم خصوصی مسلط به مباحث درسی و سوالات کنکور ، تاثیر به سزایی در موفقیت دانش آموزان رشته تجربی خواهد داشت.

تدریس خصوصی تاریخ

درس تاریخ یکی از دروس تخصصی دانش آموزان رشته انسانی به شمار می آید. دانش آموزان رشته انسانی درس تاریخ را با عناوین تاریخ 1 (ایران و جهان باستان) ، تاریخ 2 (از بعثت پیامبر اسلام تا صفویه) و تاریخ 3 (ایران و جهان معاصر) در طی دوران متوسطه دوم خود فرا می گیرند.

به دلیل اهمیت درس تاریخ ، معمولا این درس دارای حجم زیادی از مطالب می باشد که این امر داوطلبان را با مشکل مواجه می کند. کلاس های خصوصی درس تاریخ ضمن ارائه روش های جدید ، یادگیری این درس را بسیار ساده و شیرین می نماید.

تدریس خصوصی فلسفه و منطق

دانش آموزان رشته انسانی در پایه دهم درس منطق و در پایه های یازدهم و دوازدهم درس فلسفه را آموزش می بینند. شرکت در کلاس های درس خصوصی تاثیر بسیار آشکاری را بر سطح پیشرفت دانش آموزان رشته انسانی خواهد گذاشت.

تدریس خصوصی جامعه شناسی 

درس جامعه شناسی در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی ارائه می شود و از دروسی است که حضور یک معلم خصوصی برای پیشرفت در این درس بسیار توصیه می شود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی + آموزش حرفه ای مکالمه (Speaking)

اهمیت فراگیری و تسلط بر زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست.  اما متاسفانه در نظام آموزشی ما به این درس بسیار کم پرداخته می شود به طوری که یک فرد فقط با تکیه بر آموزش های مدرسه نمی تواند چهار مهارت اصلی خواندن Reading، نوشتن Writing، شنیدن Listening و صحبت کردن Speaking را به طور کامل آموزش ببیند.

حضور یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کمک شایانی به تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی در دانش آموزان خواهد کرد. البته آموزش و فراگیری زبان انگلیسی مختص دانش آموزان نیست ، تمامی افراد در هر سنی ، امکان فراگیری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی دارند.

شاید برخی از دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی خود از انواع DVD های آموزشی ، کتاب ها و جزوات موجود در بازار استفاده کنند اما به نتیجه دلخواه دست نیابند. یکی از دلایل ناکارآمدی وسایل و ابزار کمک آموزشی موجود در بازار این است که این ابزار به صورت عمومی و برای تمامی دانش آموزان بدون در نظر گرفتن سطح علمی آن ها تهیه شده اند و دانش آموزان ضعیف تر در هر قسمتی که با سوال و ابهام مواجه شوند امکان پرسش و رفع آن را نخواهند داشت.

تدریس خصوصی جغرافیا

درس جغرافیا علاوه بر این که یکی از دروس تخصصی رشته علوم انسانی می باشد در سایر گروه های آزمایشی نیز ارائه می شود. کلاس های تدریس خصوصی درس جغرافیا با متدهای آموزش هوشمند ، فراگیری این درس را برای دانش آموزان آسان می نماید.

یکی از بهترین راهکارها برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان استفاده از معلمان خصوصی با تجربه و جوان است ، معلمانی که بتوانند کمبود ها و نواقص آموزشی مدارس را جبران کنند و مفاهیم درسی را با متدهای جدید آموزشی به طور کامل و صحیح به دانش آموزان انتقال دهند.

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی چهاردانگه با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس