خانه مدارس تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در بهارستان

تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در بهارستان

کلاس خصوصی در نسیم شهر - شهرستان بهارستان
تدریس خصوصی در نسیم شهر – شهرستان بهارستان

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی بهارستان با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

کمتر دانش آموزی وجود دارد که در هیچ یک از دروس خود مشکلی نداشته باشد. معمولا بیشتر دانش آموزان در مدارس به طور کامل موفق به یادگیری مباحث همه ی دروس نمی شوند و ممکن است در امتحانات و آزمون های مختلف به مشکل بر بخورند. از جمله دلایل این موضوع هم می توان به عدم برقراری ارتباط دانش آموز با معلم ، تعداد زیاد دانش آموزان در یک کلاس ، عدم حل تمرین کافی در کلاس درس و … اشاره نمود که موجب می شوند والدین و دانش آموزان به کلاس های تقویتی و خصوصی رو بیاورند.

اگر فکر می کنید تنها دانش آموزانی که در دروس خود بسیار ضعیف هستند برای جلوگیری از مردود شدن نیاز به کلاس های تقویتی دارند ، باید بگوییم که کاملا در اشتباه به سر می برید ؛ زیرا همان طور که می دانید هر ساله بر تاثیر معدل در کنکور سراسری افزوده می شود و همین موضوع نیز موجب ایجاد رقابتی جدی میان دانش آموزان شده است و بسیاری از دانش آموزان ، کلاس های مدرسه را برای ارتقاء معدل خود کافی نمی دانند و اقدام به ثبت نام در کلاس های خصوصی می نمایند.

البته والدین می بایست در انتخاب معلم خصوصی برای فرزند خود تمام دقت خود را به خرج دهند تا زمان و هزینه ای که برای این موضوع صرف می کنند مثمر ثمر واقع شود.

با توجه به افزایش سطح علمی مدارس و هم چنین افزایش بار علمی کتب درسی نظام جدید نسبت به گذشته ، نیاز به معلمان خصوصی و کلاس های تقویتی نه تنها کم رنگ نشده بلکه بیش از پیش در میان دانش آموزان پایه های مختلف احساس می شود.

مزایای کلاس خصوصی

اگر از چند دانش آموز علت درس خواندنشان را جویا شوید ، قریب به اتفاق آن ها از ادامه تحصیل ، ورود به دانشگاه ، رسیدن به شغل ایده آل و رشته دانشگاهی مورد علاقه خود سخن به میان می آورند و چه چیزی بیشتر از داشتن یک هدف می تواند به دانش آموز انگیزه بدهد؟

امروزه ورود به دانشگاه ها و رشته های برتر جزو اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین آن ها می باشد و بسیاری از والدین از کودکی فرزند خود روی این قضیه سرمایه گذاری می کنند.

با توجه به حجم مباحثی که در مدرسه توسط معلم باید تدریس شود و هم چنین با توجه به این که سطح یادگیری همه دانش آموزان با هم یکسان نمی باشد ، یک معلم و دبیری که در مدرسه مشغول به کار است ، هر چقدر هم که سطح علمی بالا و قدرت بیان خوبی داشته باشد و در کنار آن وظیفه شناس نیز باشد ، باز هم نمی توان از او توقع داشت که همه دانش آموزان را به یک سطح علمی برساند. بنابراین در اینجاست که نقش والدین و تمرین و ممارست دانش آموز در ساعات خارج از مدرسه دارای اهمیت می شود و اگر این تمرین و آموزش توسط یک مدرس و معلم خلاق و دانا صورت گیرد می تواند دانش آموز را به سطح علمی قابل قبول در مدرسه و آزمون های مختلف مانند ، آزمون های تیزهوشان ، نمونه دولتی و کنکور و … برساند.

کلاس های خصوصی در شهرستان بهارستان

همان طور که پیش تر اشاره شد و خود شما نیز مستحضر هستید ، کلاس های خصوصی و تقویتی در دروس مختلف ، امری مهم و ضروری می باشد که جهت پیشرفت و ارتقاء سطح علمی و معدل دانش آموزان ، موفقیت آن ها در آزمون های مختلف و به خصوص کسب رتبه خوب در کنکور سراسری نمی توان از اهمیت این کلاس ها چشم پوشی نمود.

این موضوع که شهرستان های استان تهران به نسبت شهر تهران از امکانات کمتری برخوردار هستند بر هیچ کس پوشیده نیست ، اما این کمبود امکانات به هیچ وجه بهانه خوبی برای عدم موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی ، آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی و کنکور سراسری و … نیست و نخواهد بود! چرا که وجود اساتید و مدرسانی با تجربه و دارای سطح علمی بالا در مناطق و شهرستان های اطراف شهر تهران ، فرصت خوبی را برای دانش آموزان این مناطق فراهم آورده و دانش آموزان می توانند جهت افزایش سطح علمی خود از این امکان بهره مند شوند.

شهرستان بهارستان واقع در استان تهران و شامل دو بخش بوستان و گلستان می باشد. این شهرستان متشکل از شهرک های سبزدشت ، قلعه میر ، باغ مهندس ، سلطان آباد ، الهیه ، حصارک بالا ، حصارک پایین ، کلمه ، محله امام خمینی (ره) ، احمدآباد جانسپار و نسیم شهر می باشد. با توجه به جمعیتی که در این مناطق زندگی می کنند ، لازم بود تا جمعی از بهترین مدرسان و معلمان در این شهرستان جهت برگزاری کلاس های آموزشی گرد هم جمع آیند تا دانش آموزان این مناطق نیز بتوانند به آن جایگاهی که شایسته آن هستند دست یابند. باید بگوییم که خوشبختانه همین اتفاق نیز افتاده و دانش آموزان شهرستان بهارستان به راحتی می توانند از کلاس های خصوصی این مدرسان خبره در منزل خود و یا آموزشگاه بهره مند شوند.

تدریس خصوصی پایه های مختلف در شهرستان بهارستان و نسیم شهر

تدریس خصوصی از جمله نیازهای دانش آموزان است که در پایه های مختلف تحصیلی احساس می شود ، از دبستان گرفته تا دبیرستان و کنکور! و می توان گفت که کلاس خصوصی و کلاس های تقویتی در هر یک از پایه های تحصیلی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

کلاس های خصوصی شهرستان بهارستان و نسیم شهر در پایه های مختلف و برای سنین مختلف (حتی آن ها که مدت ها از تحصیل دور بوده اند) برگزار می شود و دانش آموزان ساکن این مناطق می توانند در مقاطع زیر از این کلاس ها استفاده کنند.

  • دبستان (پایه اول تا ششم ابتدایی)
  • دوره متوسطه اول (مقطع راهنمایی)
  • دوره متوسطه دوم (مقطع دبیرستان + پیش دانشگاهی)

تدریس ویژه امتحانات نهایی

بهتر است دانش آموزان قبل از نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم خود در کلاس های خصوصی شرکت کنند تا پس از این که نسبت به نقاط ضعف و قوت خود آگاهی پیدا کردند ، برای تقویت و جبران ضعف های خود فرصت کافی داشته باشند. اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری هایی که گاهی از سوی دانش آموز و گاهی نیز از سوی والدین وی رخ می دهد ، اکثر آن ها در روزهای پایانی باقی مانده به امتحانات ، به دنبال پیدا کردن کلاس های خصوصی و تقویتی می افتند و ممکن است موفق به یافتن کلاسی با کیفیت نیز نشوند.

در هر صورت دانش آموزانی که برای امتحانات خود در کلاس های تقویتی شرکت می کنند چند قدم از سایر دانش آموزان جلوتر هستند زیرا این کلاس ها برای جمع بندی مباحث درسی ، رفع اشکال و حل تمرین می توانند بسیار مثمر ثمر واقع شوند. اهمیت این کلاس ها به ویژه در امتحانات نهایی بیشتر مشخص می شود ، زیرا همان طور که می دانید معدل امتحانات نهایی دارای تاثیر مثبت در کنکور سراسری می باشد.

تدریس ویژه کنکور سراسری

درس خواندن کنکوری با مطالعه و درس خواندن برای امتحانات متفاوت است ، چرا که جدا از سطح دشواری سوال ها ، کنکور آزمونی تستی با مدت زمانی مشخص است و امتحانات مدرسه معمولا تشریحی هستند.

کنکور سراسری را می توان یک مسابقه علمی بزرگ نامید که هر ساله دانش آموزان و داوطلبان زیادی برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ، به ناچار در آن شرکت می کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند بهتر است مطالعه برای این آزمون را از تابستان بعد از امتحانات پایه یازدهم آغاز کنند تا فرصت کافی برای مطالعه و جمع بندی مباحث و دروس دوره متوسطه دوم را داشته باشند. آن چه که بیش از هر چیز دیگری در درس خواندن برای کنکور سراسری دارای اهمیت می باشد ، علاوه بر فهم و درک کامل مطالب ، فراگیری روش هایی کوتاه و نکاتی برای پاسخگویی و حل تست ها می باشد.

چگونه برای کنکور مطالعه کنیم؟ در دوران مدرسه تنها راه حل های تشریحی و طولانی را برای حل مسائل آموخته ایم ، چگونه تست ها را در زمانی اندک پاسخ دهیم؟ با حجم زیادی از دروس که پیش رویمان قرار دارد چه اقدامی انجام دهیم که مطالب را فراموش نکنیم؟ این ها تنها تعداد کمی از سوالاتی است که هر داوطلب کنکوری با آن ها مواجه می شود ، اما واقعا چاره چیست؟

خوشبختانه امروزه کلاس های معتبری که برای کنکور سراسری در حال برگزاری می باشند ، توانسته اند بسیاری از دغدغه های داوطلبان کنکور را برطرف کنند. شهرستان بهارستان و نسیم شهر نیز از کلاس های کنکور با اساتید و مدرسان برتر بی بهره نیستند و داوطلبان می توانند با شرکت در این کلاس ها ، علاوه بر یادگیری مفاهیم دروس و هم چنین فراگیری نکات تستی ، مهارت خود را در تست زنی و حل صحیح سوالات افزایش دهند و دیگر نگران جمع بندی و مرور درس های خود نیز نباشند.

برگزاری کلاس های خصوصی دروس پر اهمیت در شهرستان بهارستان

تدریس خصوصی پایه های مختلف در شهرستان بهارستان و نسیم شهر
تدریس خصوصی پایه های مختلف در شهرستان بهارستان و نسیم شهر

برخی از دانش آموزان در درس های تحلیلی ضعف دارند و برخی دیگر نیز حتی از شنیدن نام دروس حافظه محور مانند عربی و … بیزار هستند. این موضوع باعث می شود که نیاز به کلاس خصوصی در برخی از دروس بیشتر از سایر درس ها باشد. در ادامه در خصوص تعدادی از پر متقاضی ترین درس ها جهت برگزاری کلاس های خصوصی در شهرستان بهارستان استان تهران ، مطالبی را بیان خواهیم نمود.

کلاس های خصوصی ریاضی

ریاضی یکی از شیرین ترین درس های دوران مدرسه است که متاسفانه شیوه های تدریس اشتباه برخی از معلمان و دبیران در مدارس ، این درس را به یکی از ترسناک ترین درس ها برای برخی از دانش آموزان بدل کرده است.

هم چنین می توان گفت که ریاضی یکی از درس های پر اهمیت در دوران مدرسه است ؛ بنابراین یادگیری اصولی و پایه ای اهمیت به سزایی دارد. این درس در دوره دبستان و دوره متوسطه اول با همان عنوان ” ریاضی “ ارائه می شود و در دوره متوسطه دوم نیز با عناوین ” ریاضی و آمار 1 ، 2 و 3 “ برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی ؛ با نام ” ریاضی 1 ، 2 و 3 “ برای رشته تجربی و با عناوین ” ریاضی 1 ، هندسه 1 و 2 ، حسابان 1 و 2 ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته “ در سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک به چاپ می رسد.

با توجه به حجم کتاب های درسی و تعداد دانش آموزانی که در یک کلاس حضور دارند ، معمولا معلمان نمی توانند به مشکلات درسی تک تک دانش آموزان رسیدگی کنند و اصلا داشتن چنین انتظاری از دبیر مدرسه نیز با توجه به دلایلی که بیان شد ، غیر منطقی است ؛ همین موضوع هم یکی از دلایل اصلی گرایش دانش آموزان به کلاس های خصوصی ریاضی می باشد.

به دانش آموزانی که در این درس احساس ضعف می کنند توصیه می کنیم حتما یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را برای فراگیری این درس انتخاب نمایند تا در پایه های بالاتر دچار مشکل نشوند.

کلاس های خصوصی زیست شناسی

با توجه به اینکه اکثر داوطلبان رشته تجربی ، به دلیل ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی پزشکی و پیراپزشکی وارد این رشته شده اند حتما می دانند که درس زیست شناسی تا چه اندازه ای برای موفقیت در این رشته دارای اهمیت می باشد. بنابراین لازم است علاوه بر دانش آموزانی که برای امتحانات نهایی به شرکت در کلاس های خصوصی این درس نیاز دارند ، دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور رشته تجربی را دارند نیز حتما در این کلاس ها شرکت نمایند. زیرا با توجه به حجم گسترده درس زیست شناسی ، امکان حل تست های مختلف و مفهومی در کلاس درس وجود ندارد به همین دلیل وجود یک معلم خصوصی مسلط به مباحث درسی و سوالات کنکور تاثیر به سزایی در موفقیت دانش آموزان رشته تجربی خواهد داشت.

کلاس های خصوصی فیزیک

فیزیک از دروس پر اهمیت رشته های ریاضی فیزیک و تجربی است و تصور اکثر دانش آموزان این است که برای موفقیت در این درس مجبور به حفظ یکسری تعاریف و فرمول های عجیب و غریب هستند! در صورتی که این تفکر ناشی از روش های تدریس اشتباه برخی دبیران است که لذت فهم فیزیک را از دانش آموزان می گیرند. همین موضوع نیز موجب می شود تا دانش آموزان برای فهم و به دست آوردن قدرت تحلیل حل مسائل به کلاس های خصوصی روی بیاورند.

یک معلم خصوصی خوب و توانا در درس فیزیک معلمی است که با روش های تدریس مناسب باعث شود تا دانش آموز به فهم کاملی از روابط فیزیک برسد و بتواند آن ها را در زندگی خود نیز لمس نماید. زیرا با فهم این درس دیگر ترسی برای آزمون ها و امتحانات مختلف باقی نمی ماند.

کلاس های خصوصی شیمی

درس شیمی هم مانند سایر دروس تحلیلی درسی پیوسته است و داشتن پایه قوی در این درس دارای اهمیت می باشد. اگر می خواهید تا در امتحانات و کنکور سراسری نمره و درصد بالایی را در این درس کسب نمایید می بایست در انتخاب معلم خصوصی خود بسیار دقت کنید و فردی خبره و با سابقه تدریس را جهت این امر انتخاب نمایید. چرا که درس شیمی جزو دروس اختصاصی در کنکور رشته های ریاضی فیزیک و تجربی می باشد. بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شوید.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی + مکالمه

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و تسلط روی آن به عنوان یکی از مهم ترین مهارت ها در دنیای امروز شناخته می شود و غیر از امتحانات و آزمون های مختلف ، فراگیری آن می تواند در زمینه های مختلف کمک شایانی به افراد نماید ؛ اما متاسفانه در نظام آموزشی ما به این درس بسیار کم پرداخته می شود به طوری که یک فرد فقط با تکیه بر آموزش های مدرسه نمی تواند چهار مهارت اصلی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و صحبت کردن را به طور کامل آموزش ببیند.

به همین دلیل حضور یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کمک شایانی به تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی در دانش آموزان خواهد کرد. البته آموزش و فراگیری زبان انگلیسی مختص دانش آموزان نیست ، تمامی افراد در هر سنی ، امکان فراگیری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی دارند.

کلاس های خصوصی عربی

غیر از زبان انگلیسی ، زبان عربی نیز در دروس دوره های متوسطه اول و دوم گنجانده شده است. زبان عربی نیز مانند هر زبان دیگری نیاز به یادگیری لغات و واژه ها و هم چنین قواعد و مفاهیم آن دارد.

یادگیری صحیح و مفهومی کتاب درسی لازمه کسب نمره و درصدهای بالا در امتحانات و آزمون ها می باشد. درس عربی نیز جزو درس هایی است که برخی دانش آموزان نمی توانند ارتباط خوبی با آن برقرار نمایند و معمولا در امتحانات خود به مشکل بر می خورند. در صورتی که ساکن هر یک از شهرها و محله های شهرستان بهارستان و نسیم شهر می باشید می توانید از این امکان فوق العاده ای که جهت شرکت در کلاس های خصوصی درس عربی برای شما فراهم شده استفاده نمایید.

کلاس های خصوصی مزیت های بسیاری نسبت به DVD های آموزشی و حتی کلاس های تقویتی گروهی دارد و این که دانش آموز بتواند این کلاس ها را با اساتید و مدرسان با تجربه و دارای تحصیلات تکمیلی بگذراند نیز در موفقیت وی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی بهارستان با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس