خانه مدارس تدریس خصوصی منطق

تدریس خصوصی منطق

کلاس خصوصی منطق
تدریس خصوصی منطق

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی منطق با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

کتاب منطق با هدف آموزش روش های درست اندیشیدن ، تقویت مهارت تفکر و هم چنین ارائه شیوه های مقابله با خطاهای فکری تدوین شده است. از همین رو ، منطق از جمله دروسی می باشد که در بخش های مختلف زندگی کاربرد دارد و می تواند در تصمیمات مهم زندگی افراد ، نقش بسیار موثری را ایفا کند.

منطق از آن دسته دروسی است که حفظ کردن مطالب آن به تنهایی نمی تواند موجب پیشرفت تحصیلی ، کسب معدل مطلوب و حتی رتبه بالا در کنکور سراسری شود بلکه دانش آموزان باید مباحث آن را به خوبی درک کرده و آن را به عنوان یک مهارت یاد بگیرند. شاید کسب چنین تسلطی بر موضوعات کتاب منطق با توجه به زمان کمی که در برنامه درسی مدارس به آن اختصاص داده می شود ، امکان پذیر نباشد به خصوص که برخی دانش آموزان ممکن است نیاز به توضیح بیشتر برای فراگیری برخی از مطالب داشته باشند. بنابراین اگر در یادگیری درس منطق دچار مشکل هستید و نیاز به زمان آموزش بیشتر برای درک مفاهیم آن و طرح سوالات خود دارید ، می توانید از مزایای کلاس های خصوصی در تهران و شهرستان های اطراف آن بهره مند شده و بدین ترتیب گامی مهم در جهت پیشرفت تحصیلی خود بردارید.

از جمله امتیازات شرکت در کلاس های خصوصی آن است که دانش آموزان زمان کافی برای پرسش سوالات خود دارند.

کلاس های تدریس خصوصی منطق در استان تهران

منطق بیش از حفظ کردن نیازمند فهمیدن است بنابراین شیوه گفتار و انتقال مفاهیم توسط مدرس در یادگیری این درس از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به همین جهت حضور معلمی که بتواند شما را در درک مفاهیم یاری کند و مطالب کتاب را با زبانی روان و شیوا آموزش دهد از جمله عوامل موفقیت و فراگیری هر چه بهتر درس منطق به شمار می رود.

تیم ایران مشاوره شرایطی را فراهم آورده تا دانش آموزان مقطع دهم دو رشته علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی بتوانند با حضور در کلاس های خصوصی ، زیر نظر اساتید حرفه ای و برجسته این رشته ، شاهد پیشرفت چشمگیر خود در یادگیری و فهم مباحث منطق باشند. حضور در کلاس های خصوصی درس منطق برای تمامی دانش آموزان ساکن کلیه نقاط تهران از جمله آزادی ، تجریش ، سعادت آباد ، ولیعصر ، انقلاب ، پونک ، پاسداران ، صادقیه ، جنت آباد و… امکان پذیر می باشد. دانش آموزانی که ساکن هر یک از شهرستان های استان از جمله مناطق اسلامشهر ، قدس ، واوان ، ری ، بهارستان ، پاکدشت ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، رباط کریم ، دماوند ، ملارد ، پیشوا ، شمیرانات ، شهریار و فیروزکوه می باشند نیز می توانند از حضور در کلاس های خصوصی مدرسان برتر مرکز ایران مشاوره بهره مند شوند.

تدریس خصوصی منطق 

موفقیت در درس منطق مستلزم تمرین و کسب مهارت می باشد و شرکت در کلاس های خصوصی برای دانش آموزانی که قصد دارند این درس را به خوبی فرا گرفته و پاسخ سوالات خود را پیرامون مطالب مربوطه بیابند ، گزینه بسیار مناسبی تلقی می گردد. شاید برای یادگیری دروس مختلف راهکارهای گوناگونی مانند اختصاص مدت زمان بیشتر به مطالعه ، خرید کتاب ها و ویدئو های آموزشی یا مطالعه گروهی با دوستان خود به ذهن شما برسد اما قطعا هیچ یک از آن ها نمی تواند میزان تاثیر حضور در کلاس خصوصی و بهره مندی از تجربه های یک مدرس حرفه ای را برای شما به ارمغان آورند.

البته نمی توان تاثیر موارد فوق را در امر یادگیری نادیده گرفت اما بدون اغراق اگر از کلاس های خصوصی به درستی استفاده شود و یک مدرس خبره عهده دار امر آموزش باشد ، می تواند نتیجه بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد. منطق از جمله دروسی است که بحث و تبادل نظر در کنار پرسش و پاسخ می تواند ذهن دانش آموزان را برای درک مفاهیم این درس آماده کند. از طرفی در کلاس های خصوصی زمان کافی برای طرح سوالات دانش آموزان وجود دارد و کلیه سوالات آن ها به صورت کامل و دقیق توسط مدرس پاسخ داده می شوند.

تدریس خصوصی منطق پایه دهم رشته های علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی

کتاب منطق از جمله دروس مشترک دو رشته انسانی و معارف در پایه دهم می باشد. عمده بخش های این کتاب مبتنی بر شیوه فعالیت محور طراحی شده اند و به همین دلیل تعاریف برخی از اصطلاحات در پاورقی قید شده است تا بدین ترتیب از حفظ کردن مطالب ، بدون درک مفهوم آن ها جلوگیری شود. همین موضوع به روشنی بیانگر آن است که تنها حفظ کردن مطالب نمی تواند برآورده کننده نیاز شما برای یادگیری و کسب موفقیت تحصیلی باشد.

دانش آموزان با مطالعه این کتاب با مفاهیمی مانند قیاس اقترانی ، اقسام استدلال استقرایی ، احکام قضایا و… آشنا می شوند. این کتاب شامل حل مسائلی است که لازم است دانش آموزان با توجه به آموزه های خود و با تکیه بر توانایی های فردی ، نسبت به حل آن ها اقدام نمایند. در کلاس های درس مدرسه عواملی مانند تعداد زیاد نفرات کلاس ، خستگی دانش آموز و… می توانند از جمله دلایل عدم تمرکز دانش آموزان محسوب شوند. در صورتی که کلاس های خصوصی در منزل برگزار می شوند و دانش آموز در آرامش خاطر و با تمرکز بیشتری می تواند مطالب درسی را آموزش ببیند.

از طرفی تمام تمرکز مدرس در کلاس های خصوصی متوجه یک نفر بوده و به همین دلیل فرصت لازم برای پرداختن به تمامی مباحث به صورت کاملا مفهومی وجود دارد. همان طور که سرعت یادگیری در دروس مختلف با یکدیگر متفاوت است ، تمامی دانش آموزان نیز با سرعتی مشابه یک درس مشخص را یاد نمی گیرند. در کلاس های خصوصی بر خلاف کلاس های مدرسه ، سطح کلاس را توانایی یادگیری و میزان معلومات یک دانش آموز تعیین می کند و محوریت کلاس رفع ابهامات و پاسخ به سوالات وی می باشد. با این تفاسیر ، اگر می خواهید بر مباحث کتاب منطق به خوبی مسلط شده و نگران ایام امتحانات و کنکور نباشید ، پیشنهاد می کنیم همین حالا با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید و نسبت به ثبت نام در کلاس های خصوصی درس منطق اقدام نمایید.

برای موفقیت در امتحانات و کسب یک نمره ایده آل می توانید روی کلاس های خصوصی حساب کنید. البته بهتر است کلاس های خصوصی از اول ترم آغاز شده تا فرصت کافی برای تدریس تمامی مباحث وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که می توان از تاثیر کلاس های خصوصی بر نتایج امتحانات چشم پوشی کرد. حضور در کلاس های خصوصی در دوران جمع بندی ، حل نمونه سوالات امتحانی و رفع اشکال بسیار کمک کننده بوده و با ارائه یک برنامه ریزی مناسب توسط مدرس ، موجب آمادگی دانش آموزان برای حضور در جلسه امتحان می شود.

تدریس خصوصی منطق ویژه داوطلبان کنکور

سوالات آزمون سراسری منطق در کنار سوالات درس فلسفه مطرح شده و جمعا شامل 25 سوال می باشند. در سال های اخیر سوالات منطق و هم چنین فلسفه در کنکور سراسری به صورت مفهومی طراحی شده اند و اگر می خواهید به درصد مطلوبی از این درس در کنکور سراسری دست پیدا کنید ، باید بگوییم حفظ کردن مطالب کتاب راه حل آن نیست. به همین دلیل حضور یک مدرس حرفه ای که تجربه کافی در امر آموزش را دارا بوده و با نحوه طراحی سوالات کنکور نیز آشنا می باشد ، قطعا می تواند در مسیر مطالعه داوطلبان برای شرکت در بزرگترین آزمون علمی کشور راهگشا باشد.

زمان بندی و داشتن یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند از جمله لازمه های یک داوطلب کنکور به شمار می روند. اساتید مجرب مرکز ایران مشاوره نه تنها شیوه های درست مطالعه و روش های تست زنی را به شما می آموزند ، بلکه با ارائه یک برنامه ریزی درست و منطقی موجب تسریع در روند آموزش و بهبود عملکرد داوطلبان در امر یادگیری و مطالعه دروس می شوند. در هر نقطه از شهر تهران و یا شهرستان های اطراف آن که ساکن هستید ، می توانید تنها با یک تماس از مزایای شرکت در کلاس های خصوصی درس منطق بهره مند شوید.

تدریس خصوصی منطق ویژه دانشجویان

اگر دانشجوی رشته فلسفه یا منطق می باشید اما در فراگیری هر یک از مباحث مربوطه دچار ضعف هستید ، می توانید به منظور رفع اشکالات خود در این درس ، در کلاس های خصوصی شرکت کنید. مباحث منطق در دانشگاه بسیار گسترده بود و درک عمیق از کلیه مباحث نیازمند مطالعه و تلاش بیشتر می باشد. مدرسان در کلاس های خصوصی تنها به کتب و جزوه های درسی بسنده نمی کنند بلکه سعی دارند تمامی ابهامات موجود در ذهن دانشجویان را برطرف نمایند. اگر در پی موفقیت در رشته تحصیلی خود می باشید باید در نظر بگیرید که برای موفقیت ، تنها اختصاص زمان بیشتر به مطالعه کافی نبوده و عملکرد درست نیز مد نظر می باشد.

این که چطور و با چه برنامه ای درس می خوانید و یا این که شیوه تدریس و بیان استاد خود را می پسندید یا نه ، همگی از عواملی هستند که می توانند بر مسیر موفقیت تحصیلی دانشجویان موثر باشند. در نتیجه دانشجویان نیز می توانند تمامی مشکلات خود را در درس منطق با شرکت در کلاس های خصوصی رفع نمایند و امتحانات پایان ترم را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

در نهایت می توان گفت درس منطق از جمله دروس مفهومی رشته های انسانی و علوم و معارف اسلامی محسوب می شود که صرفا با حفظ کردن تعاریف و مطالب آن ، قطعا موفقیت در امتحان و پاسخگویی به تمامی تست های مربوطه در کنکور سراسری ، تقریبا امری دست نیافتنی است. بنابراین شرکت در کلاس های خصوصی می تواند در یادگیری هر چه بهتر و عمیق تر مباحث درس منطق موثر واقع شود.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی درس منطق با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس