خانه آزمون استخدامی تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

تمدید زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، جهت اعطای “پروانه ی مشاوره ی خانواده” و یا “مجوز تاسیس مرکز مشاوره ی خانواده” به پذیرفته شدگان نهایی، اقدام به برگزاری آزمونی تحت عنوان “آزمون اخذ پروانه ی مشاوره ی خانواده” نموده است. این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و میان داوطلبین واجد شرایط ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، برگزار می شود. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده موفق به نام نویسی در آزمون مربوطه نشده اند، چنانچه مهلت نام نویسی در آزمون مذکور تمدید شود می توانند در تاریخ تعیین شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش، نسبت به ثبت نام خود در آن فرصت، اقدام نمایند.

آزمون اخذ پروانه ی مشاوره ی خانواده، در تهران و برخی از مراکز استان ها (با توجه به آمار متقاضیان)، به صورت هماهنگ برگزار می شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

آزمون اخذ پروانه ی مشاوره ی خانواده، متقاضیان زیادی دارد که در پی تحقق اهداف خود، در این آزمون شرکت می کنند و مدام در فکر سر رسیدن زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، می باشند، که می بایست در تاریخ مقرر، نام نویسی خود را به درستی انجام دهند. در این بین داوطلبانی نیز وجود دارند که به دلایل مختلفی نتوانسته اند در مدت معلوم، برای نام نویسی در این آزمون، اقدام نمایند که معمولا سازمان سنجش آموزش کشور ترتیبی اتخاذ می نماید که متقاضیان جامانده نیز بتوانند در این آزمون شرکت نمایند و یک بازه ی معمولا پنج تا شش روزه برای تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون در نظر می گیرد تا تمامی متقاضیان علاقه مند به شرکت در این آزمون، از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایند.

با توجه به اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 12 خرداد ماه سال 99، زمان برگزاری این آزمون 4 مهر ماه سال 99 می باشد و  بازه ی ثبت نام در این آزمون نیز از تاریخ 12 خرداد ماه آغاز شد و تا 23 خرداد ماه ادامه داشت. طبق آخرین اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام از تاریخ 15 مرداد ماه تا 21 مرداد ماه تمدید گشته است. و داوطلبانی که در بازه اولیه ثبت نام موفق به نام نویسی برای شرکت در این آزمون نشده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org جهت ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

مراحل نام نویسی در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 در مهلت تمدید ثبت نام

واجدین شرایط ثبت نام در آزمون مذکور می بایست پس از به اتمام رساندن مراحل ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ، با توجه به منابع آزمون پروانه مشاوره خانواده ، خود را برای شرکت در آزمون مربوطه آماده نمایند و پس از بارگذاری کارت ورود به جلسه داوطلبین بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، که معمولا این تاریخ سه الی چهار روز پیش از برگزاری آزمون می باشد ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و با به همراه داشتن کارت مذکور و ارائه آن به مراقبان مربوطه ، در این آزمون شرکت نمایند. با توجه به اینکه هنوز هیچ اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 ، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده ، لذا توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، از آخرین اخبار و اطلاعیه ها ی منتشر شده در رابطه با این آزمون ، مطلع شوید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی