خانه دانشگاه آزاد تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

طبق روند هر ساله، دانشجویان دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی که به هر دلیل قصد تغییر دانشگاه محل تحصیل خود را دارند، می توانند در صورت احراز شرایط مورد نیاز، اقدامات لازم در راستای تکمیل فرآیند انتقالی خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند. همچنین هر ساله ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه ازاد برای نیمسال اول و دوم تحصیلی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی این دانشگاه تحت عنوان سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir انجام می پذیرد. در ادامه مقاله قصد داریم به ارائه توضیحات پیرامون زمان و نحوه ارسال درخواست مبنی بر اخذ میهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد بپردازیم.

✅لینک مستقیم ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

لینک مستقیم ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

دانشجویان دانشگاه آزاد تنها یک بار مجاز هستند در دوران تحصیل خود از امکان انتقالی استفاده نمایند.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402 – 1403

ممکن است برای برخی از دانشجویان به دلیل وجود مشکلاتی اعم از دوری از خانواده، نبود مسکن و… ادامه تحصیل در واحد پذیرش شده غیر ممکن باشد، در این صورت این دسته از افراد بایستی در موعد مقرر و مطابق با دو زمان بندی در نظر گرفته شده در زیر برای انتقال اقدام نمایند.

نیمسال اول تحصیلی

آن دسته از دانشجویانی که واجد شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه ازاد باشند، می توانند جهت ثبت درخواست خود در راستای میهمان و یا انتقالی به دانشگاه های دیگر در زمان مشخص از طریق سایت منادا اقدام نمایند. طبق بیانیه منتشر شده توسط دانشگاه آزاد زمان ثبت نام نقل و انتقالات این دانشگاه برای نیمسال اول تحصیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳، از 10 تیر تا 10 مرداد ماه 1402 است که تاریخ تمدید آن نیز 11 الی 15 مرداد ماه می باشد.

نیمسال دوم تحصیلی

برخی از دانشجویان نیز قصد دریافت انتقالی در نیمسال دوم تحصیلی که همان ترم بهمن ماه می باشد را دارند. لازم به ذکر است که این گروه از متقاضیان می بایست قبل از شروع ترم جدید به ثبت درخواست خود در زمان مقرر بپردازند. همچنین مهلت نام نویسی درخواست انتقالی در نیمسال دوم تحصیلی سال 1402-1403 هنوز مشخص و اعلام نشده است ولی طبق روال هر ساله و همانند نیمسال اول، امکان تمدید آن وجود دارد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مبحث فوق از جمله تمدید مهلت ثبت نام در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوید.

زمان بندی ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402- 1403
نیم سال تحصیلی زمان ثبت نام زمان تمدید ثبت نام 
نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳10 تیر الی 10 مرداد ماه 140211 الی 15 مرداد ماه ۱۴۰۲
نیمسال دوم 1402-1403اعلام نشدهاعلام نشده
  • ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ نیز در ماه های آینده اعلام خواهد شد که به محض اعلام، اطلاعات مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشجویان جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات و همچنین میهمانی دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی اول و دوم می توانند در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی از طریق سایت منادا دانشگاه آزاد به آدرس monada.iau.ir اقدامات لازم را مطابق با راهنمای زیر به عمل آورند.

  • ابتدا وارد سایت منادا دانشگاه آزاد به نشانی monada.iau.ir شوید.
  • تمامی شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد را که در صفحه پیش روی خود مشاهده می کنید، مطالعه نموده و تیک عبارت “تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم” را فعال کنید.
  • برای انجام ادامه فرآیند، گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ورود به سامانه منادا

  • در این مرحله، کد ملی و شماره دانشجویی خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و سپس کلید “ورود” را بفشارید. اگر شما جزو دانشجویان جدید الورود هستید می بایست شناسه انتخاب رشته خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

مرحله اول ورود به سامانه منادا

  • پس از ورود به سامانه ثبت نام، مشخصات کاربری خود را که شامل اطلاعات فردی، آموزشی و تماس را در کادر های مربوطه جایگذاری نمایید.
  • پس از تکمیل و مشاهده اطلاعات دانشجویی، ماده آیین نامه مورد نظر برای ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی خود را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله، نوع درخواست میهمانی (دائمی یا ترمی) را تعیین کنید.
  • دانشگاه مقصد را تعیین نموده و مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری نمایید.
  • در نهایت نیز می بایست هزینه بررسی مدارک خود را پرداخت کرده و پس از ثبت نهایی، شماره پرونده مربوطه را دریافت کنید.

لازم است بدانید که دانشجویان می توانند، پس از انجام اقدامات لازم جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، ضمن بررسی درخواست خود توسط دانشگاه مربوطه، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند، نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه منادا پیگیری نمایند. می توانید برای مشاهده جزئیات شرایط نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد، وارد لینک شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد شوید.

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به چه صورت است؟

زمان ثبت درخواست انتقالی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

2- آیا امکان تمدید زمان ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، شما می توانید برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره که لینک آن در متن مقاله ارائه شده است، عضو شوید

3- نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به چه شکل می باشد؟

ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منادا به آدرس Monada.iau.ir می باشد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. نگین

    سلام
    زمان نقل و انتقالات نیم سال تحصیلی اول ۱۴٠۱_۱۴٠۲ تمدید میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی باشید.

دریافت مشاوره