خانه آزمون استخدامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

راهنمای تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش 1402

پس از اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند. افرادی که در موعد مقرر موفق به ارسال مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نشده اند و یا در مصاحبه پذیرفته نشده باشند، در صورت وجود ظرفیت های خالی در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند از فرصت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استفاده نمایند که که در ادامه جزئیات مربوط به آن ذکر شده اند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته شغلی دبیری و هنرآموزی

تکمیل ظرفیت دبیری

 

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ از تاریخ 15 لغایت 18 آبان ماه از طریق sanjesh.org انجام می شود.

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

همان طور که می دانید، نتایج افرادی که ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام داده و در آن شرکت کرده اند، در تاریخ 23 مرداد ماه اعلام شده است و از این پس داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش و پورتال مربوط به استان خود، اقدامات لازم جهت بررسی مدارک را انجام دهند.

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت آموزگاری

حال حاضر تنها زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه آموزگاری مشخص شده است که دفترچه آن در روز سه شنبه تاریخ 18 مهر ماه 1402 منتشر شد. داوطلبین این فرایند یک بازه زمانی 4 روزه مهلت دارند تا از 18 الی 21 مهرماه به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل محل در سایت sanjesh.org بپردازند. داوطلبان می توانند پس از شرکت در این مرحله، در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش از وضعیت قبولی خود آگاه شده و در زمان بندی اعلام شده جهت تشکیل پرونده‏، بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه به آدرسی که از سوی سایت برگزار کننده اعلام می گردد، مراجعه کنند.

نکته: طق دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت زمان آن تمدید نخواهد شد.

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دبیری

تکمیل ظرفیت دبیری از 15 الی 18 آبان ماه از طریق sanjesh.org انجام می گیرد. داوطلبان می بایست در بازه زمانی تعیین شد نسبت به ثبت نام و مطالعه دفترچه اقدامات لازم را به عمل آورند.

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

همان طور که گفته شد، چنانچه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله بررسی مدارک و یا پس از زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به هر دلیلی انصراف خود را از ادامه سایر مراحل اعلام کنند و ظرفیت این ارگان نیز تکمیل نشده باشد، بسته به تصمیم وزارت آموزش و پرورش امکانی فراهم می شود تا داوطلبان واجد شرایطی که در سری قبل نتوانستند به مراحل بررسی مدارک و مصاحبه راه یابند، شانس خود را مجددا برای پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتحان کنند. چنانچه برگزاری این فرآیند از طریق سایت ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش باشد، مراحل آن به شرح زیر خواهد بود.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب کلید “سایر آزمون های استخدامی” از منومرحله اول تکمیل ظرفیت آموزگاری
  • کلیک بر لینک “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغل دبیری 1402”

مرحله دوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • کلیک بر روی لینک فعال “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغل دبیری 1402”

مرحله سوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • درج اطلاعات خواسته شده و کلیک بر گزینه “ورود”

مرحله چهارم تکمیل ظرفیت دبیری

عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف او از ادامه مراحل استخدام می ‌باشد و حق اعتراض نخواهد داشت. تمامی معرفی‌ شدگان رشته‌ های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند. در نهایت جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک آن کلیک کنید.

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی از زیر و بم آن آگاه شده سپس به این امر اقدام نمایند. ضمن اینکه لیست رشته های موجود و دارای ظرفیت نیز در همین دفترچه مندرج می باشد.

ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که به دنبال اطلاع از ظرفیت پذیرش این آزمون هستند، باید بدانند اطلاعات مربوط به تعداد نفرات شرکت کننده در این آزمون، هرسال توسط سنجش و از طریق دفترچه راهنمای این آزمون به اطلاع متقاضیان می رسد. لازم به ذکر است، آزمون استخدامی آموزش پرورش در تمام استان های کشور برگزار می شود که اطلاعات مربوط به ظرفیت پذیرش هر یک از شهر ها نیز در دفترچه راهنمای مربوطه درج شده است.

سوالات متداول

1- مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می شود؟

تکمیل ظرفت آزمون استخدامی آموزش و رورش در حوزه دبیری از تاریخ 15 لغایت 18 آبان ماه انجام می شود.

2- فرآیند ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه صورت می گیرد؟

در صورت برگزاری این مرحله، انتظار می رود این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود.

3- آیا امکان برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ برای سایر عنوان های شغلی نیز وجود دارد؟

بله، مطابق با اعلام وزارت آموزش و پرورش، احتمالا مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵۵ نظر
  1. جمشید

    سلام وقتتون بخیر من در مرحله اول تکمیل ظرفیت دبیری قبول شدم و بهم گفتن برم سر کلاس ولی نه ابلاغی نه کد پرسنلی نه حقوقی دو سه ماه میرم سرکلاس ، امشب نتایج نهایی تکمیل ظرفیت اومد و نوشته مردود الان تکلیف من چیه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      این مورد را از محل خدمت خود پیگیری کنید.

  2. زهره قربانی نژاد

    باسلام و عرض خسته نباشید چرا نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آموزگاری اعلام نمیشود؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      نتایج تکمیل ظرفیت آموزگاری بر روی درگاه سایت سنجش کشور منتشر شده است.

  3. صالح

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم زمان اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دبیری چه موقع است ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج نهایی در سایت سنجش منتشر شده است و شما می توانید برای پیگیری این موضوع، حضورا به اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنید.

  4. بهزادسعیدی

    سلام ۱۷۰۰نفر از آموزگاری مونده به نظرتون کی مجدد تکمیل ظرفیت میکنن

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری برای سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده است.

  5. r

    با سلام
    نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آموزگاری بعد از حدود سه هفته مشخص نیست. ما رفتیم مصاحبه و گزینش اما هیچ خبری نیست؟ حتی نتیجه تکمیل ظرفیت دبیری هم اومد. چیکار باید بکنیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، کارنامه ی تکمیل ظرفیت آموزگار ابتدایی و استثنایی در سایت سنجش، بخش سایر آزمون های استخدامی موجود می باشد.

  6. محمدامین اکبری

    سلام من درآزمون دبیری قبول شدم وگزینش ومصاحبه هم رفتم اماقبول نهایی نشدم اماالان توی تکمیل ظرفیت قبول شدم آیامجددبایدبرم مصاحبه وگزینش؟یاقبول نهایی هستم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما لازم است در مرحله ی مصاحبه و گزینش شرکت کنید و در صورت کسب امتیاز لازم، قبول نهایی می شوید.

  7. آناهیتا

    سلام ببخشید برای تکمیل ظرفیت دبیر و هنرآموز که تا ۱۸ آبان بود ثبت نام کردم آیا هنوز نتایج انتخاب شدگان چند برابر ظرفیت برای مصاحبه اومده؟ آیا غیر از آن اطلاعیه دیگری تاکنون اومده که مدارکی بفرستیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، هنوز نتایج تکمیل ظرفیت اعلام نشده است.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره استخدامی پیج استخدامی