خانه تیزهوشان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98

ثبت نام آزمون تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98

ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

بسیار خرسندیم که شما دانش آموزان تیزهوش و پرتلاش تصمیم گرفته اید تا در این آزمون شرکت کنید. لازمه ی پیروزی در این آزمون بزرگ در ابتدا امید به خدا و سپس تلاش و کوشش خودتان و در کنار این ها استفاده از راهنمایی های مشاوران با تجربه مرکز ایران مشاوره می باشد. همانطور که می دانید دانش آموزان زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستند و همین تعداد زیاد متقاضیان و در عین حال پذیرش کم این مدارس، باعث بوجود آمدن یک آزمون رقابتی بزرگ بین دانش آموزان شده است. ما قصد داریم در این مقاله به موضوعاتی ثبت نام آزمون تیزهوشان ، شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم، منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم و  زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 شهرستان کوهرنگ بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 بهمن ماه آغاز خواهد شد. برای ثبت نام باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول با ورود به سایت Azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموز اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 و یا  ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97  می کنید در این صورت مرحله ی اول ثبت نام انجام می شود. مرحله دوم ثبت نام نیز با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 تکمیل می شود. اگر هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره  تماس بگیرید مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود و یا می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره  بخواهید ثبت نام شما را انجام دهند. به محض دریافت زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 در سایت و کانال تلگرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم شهرستان کوهرنگ 97 – 98 

در این بخش از مقاله قصد داریم به شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بپردازیم. دانش آموزان در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان را دارا باشند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نخواهند بود. یکی از شرایط عمومی ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم  این است که دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد. ( البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند. )

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 :

  • دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند.
  • دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97 – 98 : 

  • از جمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم این است که دانش آموز بایستی در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
  • یکی دیگر از شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم این است که معدل پایه هشتم دانش آموز بالای 19 باشد.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم شهرستان کوهرنگ 97 – 98 

سوالات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به ه دو دسته تقسیم می شود. سوالات استعداد تحصیلی و تحلیلی. منبع طرح سوالات تحصیلی، کتاب درسی ولی منبع طرح سوالات تحلیلی خارج از کتاب درسی است. جهت اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی جهت آمادگی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر روی لینک منابع آزمون تیزهوشان نهم کلیک نمایید.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم 
   1  علوم تجربی با 10 سوال و ضریب 2   ضزیب 2
   2  مطالعات اجتماعی با 7 سوال و ضریب 1   ضریب 1
   3  ریاضی با 15 سوال و ضریب 3   ضریب 3
   4  قرآن و هدیه های آسمانی با 8 سوال و ضریب 2   ضریب 2
   5  تفکر و پژوهش با 5 سوال و ضریب 1   ضریب 1
   6  ادبیات فارسی با 10 سوال و ضریب 2   ضریب 2
منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم 
   1  مطالعات اجتماعی با 15 سوال و ضریب 1   ضریب 1
   2  ادبیات فارسی با 15 سوال و ضریب 2   ضریب 2
   3  علوم تجربی با 17 سوال و ضریب 2   ضریب 2
   4  ریاضی با 20 سوال و ضریب 3   ضریب 3
   5  قرآن و هدیه های آسمانی با 8 سوال و ضریب 2   ضریب 2

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 

کارت ورود به جلسه تیزهوشان 98 – 97 چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ( سمپاد ) آغاز می شود. جهت دریافت کارت باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و در قسمت کارت ورود به جلسه کارت خود را مشاهده و یک نسخه پرینت از آن تهیه کنید. ممکن است هنگام دریافت کارت متوجه وجود اشکالات در اطلاعات مندرج بر روی کارت شوید که در این صورت باید به باجه های رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات کارت اقدام کنید. آدرس باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بر روی سایت قرار داده می شود. به این نکته توجه داشته باشید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و از ورود داوطلبانی که کارت ندارند جلوگیری خواهدشد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98 

به احتمال زیاد آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 97 – 98 همچون سال های گذشته اردیبهشت ماه برگزار می شود. پذیرفته شدگان می توانند در سال تحصیلی 97 – 98 در مدرسه محل قبولی مشغول به تحصیل گردند. اعلام نتایج تیزهوشان 98 – 97 در سال تحصیلی 97 – 98 در مدرسه محل قبولی تحصیل خود را آغاز کنند. پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، در سایت و کانال ایران مشاوره به اطلاعتان خواهیم رساند. جهت مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان 97 می توانید روی لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان کوهرنگ 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد