خانه مدارس ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 – 1401

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 – 1401

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 - 1401
ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 – 1401

مدارس ماندگار البرز یکی از برترین و معتبرترین مدارس استان تهران هستند که به دلیل داشتن امکانات رفاهی (ورزشی، سالن اجتماعات، آزمایشگاه های مجهز، کتابخانه، سالن غذاخوری و تیم آموزشی متخصص)، هر ساله شاهد گرایش بسیاری از داوطلبان به این مدارس می باشیم. اما به دلیل بالا بودن متقاضیان و ظرفیت کم پذیرش، دانش آموزان برای تحصیل در این مدرسه می بایست آزمون ورودی را با موفقیت سپری کنند. مدرسه ماندگار البرز از نیمه دوم دهه 80 برای گزینش دانش آموزان برتر اقدام به برگزاری آزمون علمی در مقاطع اول متوسطه و دوم متوسطه می کند. لازم است گفته شود که این مدرسه در چند سال گذشته آزمون ورودی را فقط برای دانش آموزان پایه دهم برگزار نموده است. قبل از شروع ثبت نام داوطلبان می بایست اطلاعیه آزمون این مدارس را دریافت نموده و آن را به دقت مطالعه کنند چرا که آگاهی از نکات و شرایط این آزمون، شما را در پیشبرد صحیح روند ثبت نام کمک خواهد کرد.

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز سال 1400 – 1401 تنها برای داوطلبان پسر ورودی به مقطع متوسطه دوم (پایه دهم) امکان پذیر است.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوم متوسطه 1400 – 1401

مدرسه ماندگار البرز در منطقه 6 استان تهران تاسیس شده است و که به جذب دانش آموزان پسر در تمامی رشته ها می پردازد. ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز مقطع دوم متوسطه قرار بود از 16 فروردین ماه آغاز و تا 31 فروردین 1400 ادامه داشته باشد اما به علت بروز برخی مشکلات فنی، فرآیند ثبت نام با تعویق مواجه شد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می گردد. شما می توانید به منظور اطلاع از جدیدترین اخبار مربوطه در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید.

با توجه به درخواست زیاد داوطلبان امکان تمدید زمان ثبت نام این دبیرستان وجود دارد اما دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس می بایست در موعد مقرر به سامانه رسمی آموزش و پرورش تهران به نشانی tehranedu.ir مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 40 هزار تومان به صورت اینترنتی و دریافت نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه اصلی ثبت نام شده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، فرم درخواست ثبت نام را با دقت تکمیل نموده و در پایان باید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید چرا که دانش آموزان در صورت قبولی، فقط در رشته انتخابی خود می توانند ثبت نام کنند. همچنین هر داوطلب می بایست پس از تکمیل فرم ثبت نام، نسبت به بارگذاری تصویر 3*4 خود در سایت با فرمت jpg در حداکثر حجم 300 کیلوبایت اقدام کند.

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز دوم متوسطه 1400 – 1401

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس ماندگار البرز علاوه بر کسب نمره و امتیاز قابل قبول می بایست شرایطی را دارا باشند. تمام دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و سطح علمی خود را محک بزنند. در ادامه به شرایط ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز خواهیم پرداخت.

  1. ایرانی الاصل بودن و یا داشتن تابعیت ایرانی
  2. اشتغال به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 99 – 1400 برای ورود به پایه دهم
  3. داشتن حداقل معدل 18 در نوبت اول پایه نهم

جزئیات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401

  • سوالات به صورت چهار گزینه ای می باشد که به پاسخ نادرست نمره منفی تعلق خواهد گرفت.
  • زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان البرز در صورت نبود مشکل از جهت شیوع ویروس کرونا، راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400 خواهد بود و داوطلبان می بایست از روز 15 خرداد ماه سال جاری، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
  • دانش آموزان باید در انتخاب رشته تحصیلی خود در زمان ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند، چرا که پس از حضور در زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز و پذیرفته شدن، امکان تغییر رشته برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد (فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد) به شرط کسب 80 درصد نمره تراز آخرین فرد قبولی اختصاص داده می شود.
  • 10 درصد از ظرفیت پذیرش به فرزندانی که والدین آن ها فرهنگی باشد و به شرط کسب حداقل 90 درصد نمره تراز آخرین فرد قبولی، تعلق خواهد گرفت.
  • دانش آموزان بایستی هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه فعال و معتبری که در دسترس باشد، جهت اطلاع رسانی در فرم ثبت نام درج کنند.

یکی از قدیمی ترین و برترین مدارس استان تهران دبیرستان ماندگار البرز می باشد که در پایه دوم متوسطه از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب دانش آموز می کند. به دلیل تعداد بسیار زیاد متقاضیان تحصیل در این مدارس داوطلبانی قادر خواهند بود که تحصیلات خود را در مدارس ماندگار البرز آغاز کنند که در آزمون ورودی شرکت نموده و در زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 1401، نمره قابل قبول دریافت کنند. لازم است گفته شود که آزمون پایه اول متوسطه این مدارس در سال 1400 – 1401 برگزار نخواهد شد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز دوره دوم متوسطه 1400 - ۱۴۰۱ در چه زمانی انجام می شود؟

این فرآیند از روز 16 تا 31 فروردین ماه 1400 مشخص شده بو.د اما به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات فنی، با تاخیر مواجه شد.

2- ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - ۱۴۰۱ به چه صورت می باشد؟

این فرآیند به صورت غیرحضوری و با مراجعه درگاه اینترنتی tehranedu.ir قابل انجام می باشد.

3- برای نام نویسی در آزمون دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم در سال 1400 - ۱۴۰۱ نیازمند به دارا بودن چه شرایطی هستیم؟

شما می توانید با مراجعه به مقاله فوق از شروط لازه به منظور ثبت نام در این دبیرستان آگاه شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس