خانه نمونه دولتی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

 ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

در چندین سال گذشته شاهد افزایش داوطلبان برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی بوده ایم و این موضوع بیانگر اهمیتی است که خانواده های امروزی برای تحصیل فرزندانشان قائل هستند. با توجه به رقابتی که میان دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس وجود دارد لزوم مطالعه با کیفیت و همچنین برنامه ریزی دقیق با کمک والدین برای این دانش آموزان باهوش و علاقه مند احساس می شود. وجود همه ی این مسائل در آزمون هایی که در پایه ششم ابتدایی و نهم برگزار می شود زمینه ی اضطراب و دغدغه ی دانش اموزان را ایجاد می کند که والدین می توانند با افزایش اطلاعات خود در زمینه ی آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان و همراهی دانش آموزانشان در دوران مطالعه برای آمادگی در آزمون نمونه دولتی این اضطراب را کاهش دهند و به موفقیت دانش آموزان خود کمک بزرگی کرده باشند.به دلیل اهمیت این مدارس در این مقاله قصد داریم به موضوعات  ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 ، منابع نمونه دولتی نهم و منابع آزمون نمونه دولتی ششم، شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و کارت ورود به جلسه نمونه دولتی  شهرستان زرندیه بپردازیم.در ادامه با ما همراه باشید .ورود به این مدارس از طریق آزمون ورودی که هرسال برگزار می شود امکان پذیر است.حال حاضر این آزمون در پایه های ششم و نهم برگزار می شود پس از قبولی در این آزمون می توانید در این مدارس نمونه به تحصیل بپردازید و دیگر نگران اینده ی تحصیلی تان نباشید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

برای اطلاع از نشانی و ظرفیت این مدارس در محل زندگی خود  دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون نمونه دولتی 97 را از طریق لینک دانلود کنید. اگر درهنگام ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران سایت در قسمت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید و حتی می توانید در صورت تمایل ثبت نام خود را به مشاوران مرکز ایران مشاوره بسپارید. توجه داشته باشید که زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 – 97 شهرستان زرندیه متعاقبا در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. منتظر مقاله های آینده ما باشید.ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 طبق روال سال های پیشین در اواخر اسفندماه آغاز می شود و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت اما به روال سال های پیش این تاریخ قابل تمدید خواهد بود تا متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند، نیز بتوانند در این آزمون شرکت کرده و وارد مدارس نمونه مردمی شونددرخصوص هرگونه اطلاعی که راجع به زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دست ما برسد حتما شما عزیزان رامطلع خواهیم کرد متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم دقت داشته باشند که با در دست داشتن مدارک لازم، در زمان اعلام شده هم به صورت حضوری در مدرسه محل تحصیل خود و هم به صورت اینترنتی از طریق سایت مربوط به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.  .

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

در مورد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی متقاضیان باید  توجه داشته باشند که این آزمون فقط در مقاطع ششم و نهم برگزار می شود و فعلا درپایه های دیگر امکان برگزاری این آزمون وجود ندارد. همانطور که می دانید برای شرکت در هر آزمونی داوطلبان باید شرایطی را دارا باشند. آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نیز مانند همه ی آزمون ها شرایطی را برای داوطلبان الزامی کرده است که در این مقاله به موضوع شرایط لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی می پردازیم.

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم 

از شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم کسب معدل بالای 17می باشد. داوطلبان پایه نهم توجه داشته باشند که منظور از شرایط ذکر شده در باب کسب معدل بالای 17 برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم 98 – 97 در نمیسال اول تحصیلی می باشد اما برای حضور در جلسه آزمون نیز باتوجه به این که برگزاری آزمون بعد از امتحانات نیمسال دوم خواهد بود، همین شرایط برای حضور در جلسه آزمون نیز الزامی است یعنی دانش آموز باید در نیمسال دوم نیز معدل بالای 17 داشته باشد.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه ششم ابتدایی

از شرایط لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 – 97در پایه ششم، تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی، کسب نمرات خیلی خوب در همه دروس و یا کسب حداکثر یک نمره خوب در یک درس نمره خیلی خوب در بقیه دروس می باشد. داوطلبان پایه ششم ابتدایی توجه داشته باشند که منظور از شرایط ذکر شده در باب کسب نمره برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم 98 – 97، در نمیسال اول تحصیلی می باشد اما برای حضور در جلسه آزمون نیز باتوجه به این که برگزاری آزمون بعد از امتحانات نیمشال دوم خواهد بود، همین شرایط برای حضور در جلسه آزمون نیز الزامی است یعنی دانش آموز باید در نیم سال دوم تحصیلی نیز باید نمرات خیلی خوب کسب کند یا حداکثر یک نمره خوب در کارنامه اش داشته باشد.

منابع آزمون نمونه دولتی ششم شهرستان زرندیه 97 – 98 

در ادامه منابعی که را که طبق اعلام آموزش و پرورش، مورد سوال درآزمون نمونه دولتی خواهد بود برای شما لیست می کنیم.برای شرکت در آزمون ورودی نمونه دولتی لازم نیست همه کتاب های درسی را مطالعه کنید طبق اعلام آموزش و پرورش مواد درسی مورد سوال در این آزمون به شرح زیر می باشد. در صورت تمایل می توانید از برنامه ریزی آزمون  نمونه دولتی 97 مشاوران ما در مشاوره تحصیلی ایران مشاوره استفاده کنید.

  • قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال با ضریب 1
  •  فارسی با 20 سوال با ضریب 2 
  • علوم با 20 سوال باضریب 2
  • ریاضی با 20 سوال باضریب 4

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم شهرستان زرندیه 97 – 98

برای آگاهی از  منابع نمونه دولتی ششم ابتدایی و منابع آزمون نمونه دولتی نهم  شهرستان زرندیه روی لینک مورد نظر کلیک کنید، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی توجه داشته باشید که تاثیر هر درس در قبولی شما به یک میزان نخواهد بود، برای اطلاع از این دروس و میزان تاثیر گذاری آن ها می توانید با مشاوران ما در مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید یا در کانال تلگرامی نمونه دولتی ما عضو شوید. با توجه به اعلام مواد درسی و ضرایب آن ها از سوی آموزش و پرورش، برنامه ریزی خود را به گونه ای انجام دهید که دروس با ضرایب بالاتر را بهتر و بیشتر مورد مطالعه قرار دهید.

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

 یکی از مهم ترین مواردی که دانش آموزان پایه نهم متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی باید اطلاع داشته باشند که ضرایب دروس مورد سوال در این آزمون یکسان نیست و دروس با ضریب بالا را باید در اولویت مطالعه خود قرار دهند.در زیر نام دروس به همراه ضرایب آن ها را برای شما گرد آورده ایم. شما عزیزان می توانید برای دریافت برنامه ریزی مناسب درخصوص آزمون نمونه دولتی با مشاوران ما در مشاوره تحصیلی ایران مشاوره  تماس حاصل نمایید.

  • هدیه آسمانی با 10 سوال با ضریب 2
  • ادبیات فارسی با 10 سوال باضریب 2
  • علوم اجتماعی با 8 سوال باضریب 1
  • زبان انگلیسی با 7 سوال با ضریب 1
  • کار و فناوری با 10 سوال با ضریب 1
  • علوم تجربی با 20 سوال با ضریب 2
  • ریاضیات با 25 سوال با ضریب 2

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98

براساس روال سال های پیش زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان زرندیه و دیگر استان ها، در تیرماه و پس از امتحانات نیسمال دوم تحصیلی خواهد بود.زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 98 – 97  2تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون خواهد بود درصورت اطلاع دقیق از زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، از طریق همین سایت به اطلاعتان خواهیم رساند. برای آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی با مشاورین مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی داوطلبان عزیز باید به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی یا مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. همچنین میتوانید برای اطلاع از زمان توزیع  کارت نمونه دولتی 97  شهرستان زرندیه با مشاوره تحصیلی  ایران مشاوره  تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان زرندیه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد