خانه دکتری دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97
دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97
هر داوطلب می بایست بر اساس رتبه و تراز بدست آمده و با مراجعه به سایت مربوطه بر اساس علاقه و رتبه ای که در آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97 کسب کرده اقدام به انتخاب رشته نماید. پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97 داوطلبان زیادی با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس می گیرند و در رابطه با زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 و همچنین اطلاعات مندرج در آن سوالاتی را مطرح می کنند. به همین دلیل بر آن شدیم تا با نگارش مقاله ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 و قرار دادن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 به تمامی سوالات داوطلبان در این زمینه پاسخ دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه فرمایید سپس از طریق لینکی که در ادامه قرار داده ایم دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 را دانلود و با دقت مطالعه فرمایید و چنانچه باز هم سوال بی پاسخی در ذهن شما باقی ماند می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را انجام دهند. 

تعداد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 در کارنامه اولیه مشخص می گردد.

زمان و شرایط انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

از جمله شرایط شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 این است که داوطلب باید در آزمون دکتری 97 شرکت کرده، برای وی کارنامه اولیه صادر شده و در کارنامه اولیه ای که برای وی صادر شده است زیر عبارت ” مجاز سایر دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) ” عبارت * می باشید * درج شده باشد. چنانچه این شرایط برای شما نیز صدق کند می توانید در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 شرکت کنید و اما در رابطه با زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 لازم به ذکر است که فعلا زمان دقیق آن مشخص نیست ولی مطمئنا چند روز پس از انتخاب رشته دکتری سراسری، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 نیز منتشر و چند روز پس از آن امکان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای شما داوطلبان گرامی فراهم خواهد شد. به محض مشخص شدن زمان دقیق انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 در کانال های اطلاع رسانی مرکز ایران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

دفترچه و نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

مدتی پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97 زمان انتخاب رشته فرا می رسد. چنانچه مجاز به انتخاب رشته شده اید می بایست دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 را از لینکی که در ادامه قرار داده ایم دانلود و به طور کامل مطالعه فرمایید و کد رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته دکتری انتخاب و در برگه ای یادداشت فرمایید ( توجه کنید که امکان انتخاب 40 کد رشته محل در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای شما امکان پذیر می باشد. ) سپس 40 انتخاب خود را بر اساس علاقه اولویت بندی و یاددشات کنید پس از آن به سایت دانشگاه آزاد ( azmoon.org ) مراجعه نمایید و کد رشته ها را به همان ترتیب اولویت بندی شده در فرم انتخاب رشته وارد کنید. از آن جا که فعلا دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 منتشر نشده است زمان دقیق انتخاب رشته مشخص نیست. ولی به محض اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته در همین صفحه و همچنین سایر کانال های ارتباطی به اطلاعتان خواهیم رساند. 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

سال گذشته نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 خرداد ماه اعلام شد و داوطلبان تیر و مرداد به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت شدند. ولی در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 مشخص نیست. به محض اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 در همین صفحه و سایر کانال های ارتباطی مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را جهت آگاهی شما عزیزان انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری پیگیر آخرین اخبار مربوط به دکتری دانشگاه آزاد باشید. 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 97

دانشگاه آزاد در سال های گذشته در دو نوبت مهر و آبان اقدام به تکمیل ظرفیت رشته های دارای ظرفیت خالی می نمود ولی در سال 96 برخلاف سال های پیش فقط در نوبت مهر اقدام به تکمیل ظرفیت کرد. فعلا خبری مبنی بر اینکه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 97 دانشگاه آزاد قرار است در دو نوبت انجام شود و یا امسال اصلا تکمیل ظرفیتی انجام می شود یا خیر مشخص نیست. به محض اعلام، در سایت ایران مشاوره و همچنین در کانال تلگرام دکتری اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. احتمالا در صورت انجام تکمیل ظرفیت در مهر ماه پس از اعلام نتایج انتخاب رشته اولیه، یعنی اواخر مهر یا اوایل آبان ماه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد، آغاز می شود . همانطور که گفته شد به محض اعلام زمان دقیق آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری آزاد 97، در کانال تلگرامی به اطلاعتان خواهیم رساند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک نظر
  1. مجتبی

    سلام
    من کارشناسی ارشد بیوسیستماتیک جانوری دارم آیا میتوانم در مقطع دکتری دانشگاه آزاد رشته انگل شناسی دامپزشکی شرکت کنم؟
    سپاس

مشاوره دکتری پیج دکتری