خانه دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه
دانشگاه آزاد در دو دوره مهر ماه و بهمن ماه از داوطلبان واجد شرایط به صورت بدون آزمون ثبت نام به عمل می آورد. با توجه به اتمام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه ، داوطلبانی که بنا به هردلیلی موفق به انجام ثبت نام خود نشده اند ، می توانند برای ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) اقدام کنند. دانشگاه آزاد در تمامی گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون کنکور داشنجو جذب می نماید و علاقمندان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در هریک از رشته های ارائه شده ثبت نام کنند.

برای هریک از مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه ثبت نام جداگانه منتشر خواهد شد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه در تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود و ثبت نام در هر یک از این مقاطع دارای شرایط خاص خود می باشد. برای سهولت در ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع تحصیلی در دفترچه های جداگانه ای منتشر خواهد شد ، تا هریک از داوطلبان بنا به دوره تحصیلی مورد تقاضا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مربوطه را دریافت کنند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه 

رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مختص به کسانی است که دارای مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم می باشند و دارندگان مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش مجاز به ثبت نام در این مقطع نمی باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته می توانند با دریافت این دفترچه و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط ثبت نام خود را انجام دهند.

دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه 

پذیرش در مقطع کاردانی پیوسته نیازمند ارائه مدرک دیپلم می باشد و دارندگان مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا فارغ التحصیلان رشته های نظری ، کاردانش و فنی حرفه ای می توانند این دفترچه را دریافت کنند و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه 

رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته قرار داده شده است و داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته می باشند ، برای دریافت مدرک لیسانس خود باید در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرکت نمایند. شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در دفترچه زیر درج شده است.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه 

داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی می باشند می تواند ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته را انجام دهند. لیست رشته های ارائه شده برای مقطع کارشناسی ناپیوسته در ورودی بهمن ماه ، در دفترچه ثبت نام زیر قرار داده شده است. علاوه بر آن شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام نیز در این دفترچه قید شده است.

دفترچه ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه ، نیمه دوم دی ماه آغاز می شود و همزمان با اولین روز ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته منتشر خواهد شد. تمامی فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از قبیل دریافت دفترچه ، از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می شود و داوطلبان باید در تاریخ تعیین شده از سوی دانشگاه آزاد با مراجعه به این سایت ، دفترچه را دانلود کنند و پس از دریافت اطلاعات نسبت به ثبت نام خود در همان سایت اقدام کنند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره