خانه دانشگاه پیام نور ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 97 – 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 – 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

تحصیل در دانشگاه پیام نور به دو طریق امکان پذیر می باشد. داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند. امکان تحصیل بدون کنکور در رشته های مختلف دانشگاه پیام نور، استقبال داوطلبان برای تحصیل ذر این دانشگاه را به طور خیره کننده ای افزایش داده است. متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور می بایست با در دست داشتن مدارک اعلام شده به دانشگاه پیام نور شهر مورد تقاضا مراجعه کنند. برای آشنایی بیشتر با سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور لازم است بدانید که دانشگاه پیام نور تحت نظارت وزارت علوم فعالیت می کند و رشته های متنوعی را به صورت بدون آزمون در اختیار داوطلبان قرار می دهد به طوری که داوطلبان هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب رشته های غیر مرتبط با مدرک تحصیلی شان نخواهند داشت. در رابطه با میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96 نیز لازم است بدانید که میزان شهریه متغیر بر اساس نوع واحد عملی و نظری متفاوت است. ضمنا تفاوتی بین میزان شهریه رشته های مختلف در گروه های مختلف از قبیل فنی و مهندسی با رشته های علوم انسانی وجود ندارد. اگر شما هم قصد تحصیل و ثبت نام دانشگاه پیام نور را دارید با مطالعه ادامه مطلب می توانید از تمامی موارد مرتبط با این دانشگاه از جمله زمان، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97 – 96  واحد آق قلا مطلع شوید.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 در دو نوبت مهر و بهمن 96 می باشد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور 96 را دارند می بایست قبل از انجام ثبت نام اطلاعات لازم در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام را داشته باشند. ثبت نام ورودی مهر اواخر مرداد ماه و ثبت نام در ورودی بهمن  اواخر آبان تا اواخر آذر ماه انجام می شود. اگر قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون را دارید در زمان های مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایید. درضمن ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری ( اینترنتی ) انجام می شود. قصد داریم در این مقاله لیست رشته های بدون کنکور پیام نور 96 واحد آق قلا را قرار دهیم. جهت انجام  مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور 

مزیت های فراوان و متنوع دانشگاه پیام نور از جمله پذیرش در رشته های بدون کنکور سالانه داوطلبان زیادی را مجاب به تحصیل در این دانشگاه می کند. در این قسمت قصد داریم مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

  • امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها
  •  پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها
  •  امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری
  • برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد
  • عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97

در این قسمت قصد داریم مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور را قرار دهیم. رای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، داوطلب بایستی دارای مدرک 4 ساله دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) باشد به این نکته نیز توجه داشته باشید، افرادی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی پیام نور شرکت کنند. در پایان می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 در مقطع کارشناسی را مشاهده نمایید. درضمن مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود. در ضمن جهت آگاهی از میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97

  • اقتصاد
  • حسابداری
  • جهانگردی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت بازرگانی
  • زبان و ادبیات عربی
  • فلسفه و کلام اسلامی
  • مهندسی علوم دامی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آق قلا 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور