خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک مسکن ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک مسکن ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1402
زمان استخدام بانک مسکن ۱۴۰۲

اشتغال در بانک هایی مانند بانک مسکن همیشه جزء پرطرفدار ترین زمینه های شغلی بوده که علاقه مندان به این حوزه همواره پیگیر اخبار مربوط به زمان ثبت نام استخدامی در بانک ها می باشند. بانک مسکن که در حوزه اعطای تسهیلات مربوط به ساخت و ساز فعال است، در چند سال اخیر جذب نیرو نداشته و همین موضوع احتمال برگزاری آزمون استخدام بانک مسکن در سال 1402 را افزایش داده است.

این بانک در سال 96 از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (که مجری برگزاری آن سازمان سنجش می باشد) نیروهای واجد شرایط و مورد نیاز خود را استخدام نمود. لازم به ذکر است که امکان دارد بانک مسکن مستقل از سازمان سنجش، به برگزاری آزمون استخدامی بپردازد یا اینکه بدون آزمون و با بررسی رزومه متقاضیان نیروهای مدنظر خود را استخدام کند.

زمان استخدام بانک مسکن در آخرین دوره از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردید.

زمان استخدام بانک مسکن ۱۴۰۲

بانک مسکن هنوز برای استخدام نیرو در سال 1402 تاریخی را مشخص نکرده و از طرفی آخرین دوره جذب نیرو توسط این بانک به سال 1396 بر می گردد. به همین دلیل نمی توان زمان ثبت نام استخدامی بانک مسکن در سال جاری را به طور دقیق بیان کرد اما خوب است که علاقه مندان از زمانبندی استخدام این بانک در آخرین دوره جذب نیرو آگاهی داشته باشند.

آخرین زمان برگزاری آزمون­ استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی کشور به منظور جذب نیروی انسانی بانک مسکن، به چهارمین دوره آن در سال 96 برمی گردد که مجری برگزاری آن سازمان سنجش آموزش کشور می باشد که ثبت نام آن در خرداد ماه و جلسه آزمون کتبی نیز در دهه اول مهرماه 96 انجام گرفت.

همان طور که گفته شد تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک مسکن در سال ۱۴۰۲ در دست نیست. لذا در صورت دریافت هر گونه ابلاغیه ای از مراجع معتبر، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. همچنین می توانید جهت آگاهی از جدیدترین اخبار مربوط به استخدام این بانک، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1402

در صورتی که بانک مسکن فرآیند جذب نیرو را از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی انجام دهد، سایت ثبت نام در آن سایت سازمان سنجش خواهد بود و متقاضیان برای آگاهی از شرایط سایر نکات بایستی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را مطالعه کنند. اما اگر این بانک به طور مستقل فراخوان جذب نیرو منتشر کند، فرآیند ثبت نام در سایت استخدامی این بانک انجام خواهد گرفت که علاقه مندان برای نام نویسی و اطلاع از شرایط و ضوابط مربوطه باید به همین سامانه مراجعه نمایند. در ادامه نحوه ثبت نام در هر دو روش تشریح می شود. در صورتی که فرآیند برگزاری آزمون استخدامی بانک مسکن برای سال ۱۴۰۲ دستخوش تغییر شود، اطلاعات مربوطه در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت.

نام نویسی در سایت بانک مسکن

در صورتی که لازم باشد در سایت بانک مسکن برای شرکت در فرآیند استخدامی این بانک ثبت نام کرد باید به صورت زیر عمل نمود:

  • مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرس bank-maskan.ir
  • کلیک روی لینک مربوط به “استخدام”
  • ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات لازم
  • درج تمام اطلاعات هویتی و تحصیلی در فرم تقاضانامه نمایش داده شده
  • بارگذاری مدارک تحصیلی و سایر مستندات لازم
  • پرداخت هزینه و دریافت “کد پیگیری ثبت نام”

همان طور که گفته شد تمامی مراحل ثبت نام (ارسال رزومه، تکمیل فرم تقاضانامه، پرداخت وجه ثبت نام و…) از طریق سامانه الکترونیکی بانک مسکن صورت خواهد گرفت و در نهایت حفظ و نگهداری کد پیگیری برای انجام سایر مراحل استخدام ضروری است.

ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش

اگر برگزاری فرآیند جذب نیرو برای بانک مسکن بر عهده سازمان سنجش قرار گیرد، این فرآیند از طریق برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صورت می پذیرد که تمامی مراحل ثبت نامی آن از طریق سایت همین سازمان انجام می گیرد. روند ثبت نام در این آزمون به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org و انتخاب گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی”

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • کلیک روی لینک فعال مربوط به “ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور”

 ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • انتخاب “سریال ثبت نام  آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور” و سپس فشردن گزینه تایید و ادامهثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401
  • درج اطلاعات لازم و در نهایت کلیک بر گزینه “پرداخت”

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • مجددا بازگشت به مرحله سوم انتخاب عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی”

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

  • درج شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده و کد امنیتی موجود و سپس انتخاب کلید “ورود به سیستم”

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن 1401

پس از مراحل فوق یک فرم تقاضانامه به شما نمایش داده می شود که بایستی آن را تکمیل نموده و یک کد رهگیری دریافت کنید. حفظ و نگهداری این کد برای انجام سایر مراحل استخدامی بانک مسکن ضرروی است.

نکات مربوط به استخدام بانک مسکن 1402

  • پیش از انجام ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مسکن ضروری است که از شرایط استخدام این بانک آگاهی داشته و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به نام نویسی کرد.
  • ممکن است بانک مسکن آزمون کتبی جهت جذب نیرو برگزار نکند و برای سنجش داوطلبان تنها به بررسی مدارک و رزومه داوطلبان اکتفا شود. در این حالت، گزینش و دعوت به مصاحبه آزمون استخدامی بانک مسکن بانک مسکن مبنی بر اطلاعات تکمیلی، سوابق تحصیلی و شغلی داوطلبان خواهد بود.
  • در صورتی که مجری برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش باشد، نتایج استخدام بانک مسکن نیز از طریق سایت همین سازمان منتشر خواهد شد اما در غیر این صورت نتایج مورد نظر از طریق سامانه بانک مسکن در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی بانک مسکن برای سال ۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار می گردد؟

در حال حاضر زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک مسکن در سال جاری مشخص نمی باشد و به محض اعلام آن، اخبار مربوطه از طریق مقاله فوق اطلاع رسانی خواهد شد.

2- ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن چگونه انجام می شود؟

اگر این آزمون از طریق دستگاه اجرایی برگزار شود ثبت نام در سامانه سنجش آموزش کشور و در غیر این صورت از طریق سایت بانک به نشانی bank-maskan.ir انجام می شود.

3- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن به چه صورت پرداخت می شود؟

معمولا این هزینه به صورت اینترنتی و هنگام تکمیل فرآیند نام نویسی توسط داوطلبان از آن ها اخذ می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک