خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک کشاورزی ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک کشاورزی ۱۴۰۲

زمان و تاریخ دقیق استخدام بانک کشاورزی 1402
زمان استخدام بانک کشاورزی ۱۴۰۲

با توجه به ظهور و پیدایش رشته های تحصیلی و مشاغل جدید، هنوز هم اشتغال در بانک آرزو و اهداف بسیاری از افراد می باشد. جذب و پذیرش نیرو در نظام بانکداری کشور به خصوص بانک های دولتی همانند بانک کشاورزی تنها از طریق آزمون های تخصصی (کتبی و شفاهی) صورت می گیرد.

افراد واجد شرایطی که علاقه دارند در بانک کشاورزی مشغول به کار شوند می بایست با اطلاع از زمان استخدام بانک کشاورزی، در موعد مقرر با مراجعه به سایت استخدامی بانک کشاورزی به نشانی bki.ir نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

بانک کشاورزی، کلیه اطلاعیه های مربوط به استخدام نیرو در مشاغل امور بانکی را از طریق سایت رسمی خود منتشر می کند.


زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی 1402

بانک کشاورزی از آن دسته از بانک هایی است که معمولا از طریق آزمون استخدامی به جذب نیرو می پردازد اما این بانک برای آخرین بار در سال 92 از میان دارندگان مدرک کارشناسی رشته های تعیین شده، برای مشاغل امور بانکی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اقدام به جذب نیرو نمود و از سال 92 تا کنون هیچ استخدام نیروی جدیدی برای این بانک انجام نگرفته است.

آخرین دوره ای که شاهد برگزاری آزمون استخدام و جذب نیروی انسانی برای بانک کشاورزی بوده ایم، ثبت نام آن از 7 اردیبهشت ماه 92 آغاز گردید و تا 16 اردیبهشت ماه 92 نیز ادامه داشت و بعد از پایان زمان نام نویسی، داوطلبان در روز جمعه 27 اردیبهشت ماه 92 در آزمون کتبی شرکت نمودند.

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که علاقه مندند تا در فرآیند استخدام بانک کشاورزی شرکت کنند می رسانیم که تاکنون هیچ اطلاعیه و فراخوان جدیدی مبنی بر زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است و بدیهی است که بانک کشاورزی با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی خود، زمان دقیق نام نویسی را مشخص می نماید. شما می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی و یا ایران مشاوره عضو شده و در اسرع وقت جدیدترین اخبار را دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام در زمان استخدام بانک کشاورزی ۱۴۰۲

با توجه به این که هنوز فراخوانی مبنی بر استخدام بانک کشاورزی در سال 1402 منتشر نشده است لذا فرآیند برگزاری آزمون نیز به طور کامل مشخص نیست. اما بر اساس این که آخرین دوره آزمون بانک کشاورزی توسط خود بانک و ثبت نام آن در سایت بانک کشاورزی صورت گرفت ما نیز مراحل ثبت نام را از طریق همین سایت معرفی می کنیم

نکته: چنانچه با انتشار اطلاعیه استخدام بانک کشاورزی، نحوه جذب نیرو و برگزاری آزمون دچار تغییر شد قطعا این مقاله و این قسمت به روز رسانی می شود.

  1. مراجعه به سایت بانک کشاورزی به آدرس اینترنتی bki.ir
  2. تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی در سایت مذکور
  3. بارگذاری یک قطعه عکس پرسنلی
  4. پرداخت هزینه ثبت نام
  5. دریافت کد رهگیری

نکته: متقاضیان می بایست عکس 4*3 پرسنلی خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

نکات بسیار مهم در زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک کشاورزی 1402

پیش از نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک کشاورزی، به راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه موجود در سایت استخدام بانک کشاورزی  مراجعه نموده و مندرجات آن را به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید و نکات زیر را رعایت فرمایید.

  • به یاد داشته باشید که ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که شماره رهگیری از طریق سامانه ثبت نام به شما اعلام گردد.
  • ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی بانک کشاورزی صرفا از طریق سایت مذکور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
  • اگر در هر مرحله از آزمون مشخص شود که داوطلب با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت کرده است از استخدام و اشتغال وی در هر مرحله ممانعت می شود.
  • اگر در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام ، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و …) معلوم گردد که داوطلب واجد کلیه شرایط استخدام بانک کشاورزی  مندرج در آگهی استخدام یا دفترچه راهنمای ثبت نام نبوده است حتی در صورت موفقیت در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، از ادامه مراحل استخدامی داوطلب در هر مرحله از فرآیند استخدام، جلوگیری خواهد شد.
  • بعد از زمان اعلام نتایج بانک کشاورزی، اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، سایر مراحل استخدامی مانند مصاحبه، معاینه پزشکی ، گزینش و … انجام می شود و پس از طی آن مراحل پذیرفته شدگان نهایی تعیین می شوند.
  • پیش از آن که هزینه ثبت نام را واریز کنید، از احراز کلیه شرایط استخدامی این بانک اطمینان حاصل نمایید چرا که بدیهی است هزینه آزمون به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.
  • انجام ثبت نام در آزمون هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی کند و داوطلبان ملزم به طی کلیه مراحل و فرآیند آزمون می باشند.
  • داوطلبان برای اطلاع از هرگونه تغییرات احتمالی و تاریخ و محل برگزاری آزمون صرفا می بایست به سایت رسمی بانک کشاورزی مراجعه نمایند و یا با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی و یا ایران مشاوره آخرین اخبار مربوط به استخدام بانک ها را دریافت نمایند.
  • جذب نیروی انسانی در بانک، مستلزم موفقیت متقاضیان در کلیه مراحل استخدامی شامل آزمون کتبی ، آزمون روانشناختی، مصاحبه استخدامی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل مذکور موفق نشوند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.

به یاد داشته باشید که برای موفقیت در آزمون ها، مطالعه منابع مرتبط تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت.  اگر شما قصد دارید در آزمون استخدامی بانک کشاورزی ثبت نام کنید، شناخت منابع آزمون استخدامی بانک کشاورزی و تهیه و مطالعه آن گام مهمی در موفقیت شما خواهد بود.

اگر شما جز افرادی هستید که علاقه دارید اشتغال در بانک را تجربه کنید و یا برایتان اشتغال در بانک های خصوصی یا دولتی تفاوتی ندارد می توانید با مطالعه مقاله های استخدام بانک ملی ، استخدام بانک ملت و یا استخدام بانک صادرات از جزئیات فرآیند جذب نیرو و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آن ها آشنا شوید.

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی ۱۴۰۲ به چه صورت می باشد؟

تاکنون هیچ اطلاعیه و فراخوان جدیدی مبنی بر زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- در زمان استخدام بانک کشاورزی، ثبت نام به چه نحوی انجام می پذیرد؟

در صورت اطلاع رسانی در خصوص استخدام این بانک، افراد می بایست به سایت بانک کشاورزی به آدرس اینترنتی bki.ir مراجعه نمایند.

3- به چه صورت فرایند ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی تکمیل می شود؟

ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که شماره رهگیری از طریق سامانه ثبت نام به شما اعلام گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک