خانه نمونه دولتی زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

داوطلبان پایه نهم به دهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی می بایست در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و پس از برگزاری آن، با ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، در زمان مقرر به مشاهده نتیجه آزمون خود بپردازند تا در صورت قبولی به مدرسه مورد نظر مراجعه نموده و ثبت نام حضوری را به انجام برسانند.

لازم به ذکر است که نتایج این آزمون معمولا دو هفته بعد و با توجه به شیوه جدید برگزاری و ثبت نام از طریق سایت my.medu.ir منتشر می گردد.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

 

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 هنوز مشخص نشده است، ولی طبق سال گذشته پیش بینی می شود در اواسط مرداد ماه 1403 و از طریق my.medu.ir به دست داوطلبان خواهد رسید.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پذیرش در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی با شرکت در آزمون ورودی انجام می پذیرد و دانش آموزان بعد از زمان برگزاری، می توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت مربوطه به مشاهده نتایج بپردازند.  اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی  از طریق my.medu.ir منتشر خواهد گردید.

در صورت انتشار زمان دقیق این فرآیند، اخبار آن در این مقاله و همچنین در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین زمان اعلام نتایج مندرج در دفترچه ثبت نام برخی از استان ها در جدول زیر ذکر شده است.

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

آموزش و پرورش در جدید ترین تصمیم خود، اموری همچون ثبت نام، اخذ کارت ورود به جلسه و دریافت دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی را از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می دهد. با توجه به این که هنوز جزئیات اعلام نتایج این آزمون تعیین نشده نمی‌ توان در خصوص نحوه و سامانه اعلام نتایج نیز به طور قطعی نظر داد. با این حال پیش بینی می شود فرآیند دریافت نتیجه آزمون نیز از طریق سایت my.medu.ir انجام شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان بعد از ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی می بایست جهت دریافت نتایج آزمون خود به سایت مربوطه مراجعه کنند و طبق مراحل زیر به مشاهده نتایج آزمون خود بپردازند.

  • مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ثبت کد ملی و سریال شناسنامه سپس فشردن دکمه “ورود”

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

  • کلیک روی لینک “اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404”

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • مشاهده و دریافت کارنامه و نتیجه پذیرش

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • پس از آن کارنامه ای همانند عکس زیر نشان داده خواهد شد که از وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب خبر می دهد.

کارنامه نتایج نمونه دولتی

کارنامه نتایج نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

پس از دریافت نتایج، احتمال دارد برخی از دانش آموزان از نتیجه آمون ناراضی بوده و یا با نقصی در کارنامه خود مواجه شوند. برای این دسته از افراد امکانی فراهم شده است تا بتوانند، اعتراض خود را نسبت به این موضوع به انجام رسانده و نتایج آن ها بار دیگر توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود. جهت ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی می بایست به سامانه نام نویسی مدارس نمونه دولتی مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند.

زمان اعتراض

دانش آموزانی که نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض دارند و یا از صحت اصلاح و اطلاعات اطمینان ندارند می توانند تا روز دوشنبه مورخ 23 مر داد ماه 1402 نسبت به اعتراض از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.

نحوه اعتراض

  •  ورود به سایت my.medu.ir

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

  • انتخاب نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج ازمون نمونه دولتی

  • کلیک بر روی گزینه “درخواست/ نتیجه بازبینی” و نوشتن متن اعتراض و ارسال درخواست.

اعتراض به نتایج نمونه دولتی

  • با استفاده از لیت زیر می توانید نوع درخواست خود را علامت زده و یا به صورت توصیفی در کادر موجود تایپ کنید و در آخر کلید “ثبت درخواست” را بفشارید.
مرحله چهارم اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی
مرحله چهارم اعتراض به نتایج ازمون نمونه دولتی

بهتر است بدانید که دانش آموزان مدارس نمونه دولتی در هر سال تحصیلی، تنها مجاز به ثبت نام در یک مدرسه نمونه دولتی می باشند و پس از اعلام نتایج امکان جا به جایی آن ها وجود ندارد. همچنین در صورتی که پس از اعلام نتایج و کسب نمره قبولی داوطلب برای تکمیل روند ثبت نام خود به صورت حضوری به مدرسه محل سکونت خود مراجعه نکند، به منظور انصراف دانش آموز از تحصیل در این مدارس تلقی خواهد شد.

نکته: همچنین لازم ب ذکر است که گاهی اوقات برخی از استان ها پس از اعلام نتایج آزمون، از طریق انتشار اطلاعیه یا دفترچه راهنما اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می کنند.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی طبق سال گذشته پیش بینی می شود در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۳ و از طریق my.medu.ir به دست داوطلبان خواهد رسید.

2- نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چگونه است؟

نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir منتشر می گردد.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون وجود دارد؟

بله داوطلبان می توانند با توجه به راهنمای اعتراض در همین مقاله اقدام به این امر کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. سیدشروین میرابراهیمی

    ,سلام ببخشید دایی من جانباز هست من میتونم برای نمونه دولتی ارایه دهم یاخیر

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      خیر این سهمیه مختص فرزاندان جانبازان شهدا و ایثارگران می باشد.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد