خانه مشاوره تحصیلی زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 1401

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق 1401

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) 1401
زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) 1401

دانشگاه امام صادق (ع) از جمله دانشگاه هایی است که پذیرفته شدن در آن علاوه بر پشت سر گذاشتن کنکور سراسری، مستلزم شرکت در مصاحبه و گزینش این دانشگاه نیز می باشد. مهم ترین مرحله ای که جهت ورود به دانشگاه امام صادق وجود دارد، مصاحبه این دانشگاه می باشد. داوطلبانی که در مرحله اول توانسته اند موفق ظاهر شوند و سایر شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق را نیز دارا هستند، در صورت کسب نمره قبولی در آزمون شفاهی، قادر به تحصیل در دانشگاه امام صادق می شوند.

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق از طریق سایت این دانشگاه اطلاع رسانی می شود که معمولا در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه خواهد بود و نتایج نهایی آن نیز ، همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 اعلام خواهد شد.

از پذیرفته شدگان واجد شرایط به تعداد چند برابر ظرفیت برای حضور در مصاحبه، دعوت به عمل می آید.

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) 1401

برای نام نویسی اولیه در دانشگاه امام صادق (ع) علاوه بر اعلام علاقه مندی به ثبت نام دانشگاه امام صادق 1401، لازم است داوطلبان در سایت گزینش این دانشگاه نیز ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که دانشگاه امام صادق در بازه های زمانی مختلف اقدام به جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می نماید. افراد متقاضی با توجه به تفاوت زمان برگزاری هریک از کنکور های سراسری در مقطع های نام برده شده، می بایست بر اساس زمان بندی مشخص در جلسه آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق حضور به عمل آورند.

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق در مقطع کارشناسی 1401

کسانی که متقاضی تحصلیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه امام صادق هستند می بایست در کنکور سراسری شرکت کرده و منتظر اعلام نتایج باشند. اعلام نتایج اولیه قبولی در دانشگاه امام صادق (ع) از طریق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و معمولا در نیمه دوم مرداد ماه صورت می گیرد. در این مرحله داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی لازم را کسب نموده اند، به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه به مصاحبه دعوت می شوند. زمان و مکان برگزاری مصاحبه معمولا از طریق دانشگاه به داوطلبان پذیرفته شده اطلاع رسانی می شود.

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق در مقطع کارشناسی ارشد 1401

دانشجویانی که متقاضی شرکت در مصاحبه ارشد دانشگاه امام صادق هستند بایستی پس از انتشار اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، نسبت به نتایج خود آگاهی یابند. داوطلبانی که موفق به کسب نمره قابل قبول شده اند به مصاحبه دعوت شده و زمان و مکان برگزاری مصاحبه معمولا از طریق دانشگاه به داوطلبان پذیرفته شده اطلاع رسانی می شود.

زمان مصاحبه دانشگاه امام صادق در مقطع دکتری 1401

معمولا زمان مصاحبه دکتری دانشگاه امام صادق در مقطع دکتری با توجه به زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری 1401 در اسفند ماه برگزار می شود که داوطلبانی که توانسته اند نمره قبولی را کسب کنند به مصاحبه دعوت خواهند شد.

نحوه مصاحبه دانشگاه امام صادق 1401

داوطلبانی که در هریک از مقاطع در کنکور های سراسری شرکت کرده و با موفقیت آن را پشت سر گذاشتنه اند می بایست خود را برای مرحله دوم یعنی مصاحبه دانشگاه امام صادق آماده نمایند. آنان می توانند پس از منتشر شدن اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این دانشگاه، اطلاعات مربوط به مصاحبه را در سایت دانشگاه امام صادق www.isu.ac.ir (واحد برادران) و www.isu.ac.ir (واحد خواهران) مشاهده نمایند.

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق 1401

یکی از نگرانی های تمامی متقاضیان این است که در آزمون گزینش چه سوالاتی از آنان پرسیده می شود. در این آزمون معمولا سوالات خاصی همچون عقیدتی و سیاسی از افراد پرسیده شده و مجموعه نمرات کسب شده از امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی، نقش اساسی در تعیین قبولی و یا مردودی آنان در دانشگاه مذکور می باشد. در جدول ذیل به یک سری از سوالات که در مصاحبه دانشگاه امام صادق پرسیده می شود اشاره کرده ایم.

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
سوالات مربوط به نماز و نحوه خواندن نماز و انواع نماز به خصوص نماز جمعهسوالاتی مربوط به قوه های مختلف کشور و وظایف مربوط به هر یک از آن ها
خواندن آیت الکرسی و یا چند آیه از قرآن و تعداد سوره ها و حزب های آننام بردن اصول و فروع دین
دعاهای مستحب و زمان خواندن آن ها و خواندن بعضی از دعا هانحوه انتخاب رهبر و جزئیات مربوط به آن
اطلاع داشتن درباره نحوه به شهادت رسیدن هر یک از ائمه هاتجزیه و ترکیب عبارات عربی
پرسیدن نام مرجع تقلید داوطلبان و شرایط انتخاب مرجع تقلیدتعداد اعضای مجلس خبرگان کشور اسلامی ایران

محل برگزاری مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) 1401

متقاضیان ثبت نام در دانشگاه امام صادق (ع) می بایست در زمانی که به آن ها اطلاع رسانی می شود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، در جلسه مصاحبه دانشگاه امام صادق1401 حضور پیدا کنند. آدرس محل برگزاری این آزمون برای خواهران و برادران به شرح زیر می باشد.

محل برگزاری گزینش خواهران: تهران، شهرک قدس، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی، دانشگاه امام صادق (ع)، واحد گزینش خواهران

محل برگزاری گزینش برادران: تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق (ع)، واحد گزینش برادران

آن دسته از متقاضیانی که به مصاحبه این دانشگاه دعوت می شوند، در روز گزینش باید مدارکی را به همراه خود به همراه داشته باشند. در ادامه به بیان مدارک لازم برای مصاحبه می پردازیم.

  • دو قطعه عکس 4*3
  • اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب
  • کپی از کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارنامه سال یازدهم و دوازدهم (ویژه داوطلبان نظام آموزشی جدید)
  • اصل و کپی کارنامه دیپلم و پیش دانشگاهی (ویژه داوطلبان نظام قدیم آموزشی)

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) 1401

انتخاب رشته داوطلبان تحصیل در دانشگاه امام صادق (ع) در مرحله مصاحبه و به صورت شفاهی صورت می گیرد و افراد متقاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری تنها باید نام دانشگاه امام صادق (ع) را (بدون انتخاب رشته) درج نمایند. خواهران و برادران پذیرفته شده به صورت مجزا در این دانشگاه تحصیل می نمایند و نتایج نهایی پذیرش در این دانشگاه نیز اواخر شهریور ماه اعلام می شود. لازم است بدانید که اسامی خواهران پذیرفته شده از طریق سایت isuw.ac.ir و اسامی برادران از طریق پایگاه اینترنتی isu.ac.ir اعلام خواهد شد. شما می توانید برای آگاهی از زمان دقیق مصاحبه، در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید، چرا که اخبار مربوطه از طریق این کانال و همچنین مقاله پیش رو اطلاع رسانی خواهد شد.

سوالات متداول

1- زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه امام صادق برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت بوده و به وسیله سایت دانشگاه اعلام می شود.

2- نحوه برگزاری مصاحبه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ چگونه است ؟

داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

3- سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق درباره چه موضوعاتی است؟

معمولا سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق درباره موضوعات عقیدتی و سیاسی است که به طور کامل در مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره