خانه آزمون زبان های خارجی سایت ثبت نام آزمون ETPNU

سایت ثبت نام آزمون ETPNU

سامانه ثبت نام آزمون ETPNU سال 99
سایت ثبت نام آزمون ETPNU سال 99

آزمون ETPNU یکی از آزمون های ملی زبان انگلیسی می باشد که تحت نظر و برنامه ریزی مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور و به طور معمول چند بار در سال برگزار می گردد. مدرک این آزمون صرفا در دانشگاه پیام نور اعتبار دارد و داوطلبانی که قصد دارند در مقطع دکتری این دانشگاه به تحصیل بپردازند، می بایست پیش از برگزاری آزمون جامع دکتری، این مدرک و یا مدرک یکی از آزمون های ملی زبان را اخذ کرده باشند. بنابراین متقاضیان می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام این آزمون، اطلاعات خود را درج نموده و نام نویسی نمایند.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون ETPNU

لینم مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون ETPNU

ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی ETPNU دانشگاه پیام نور از طریق سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به نشانی اینترنتی azmoon.pnu.ac.ir انجام می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون ETPNU

برای شرکت در این آزمون لازم است که داوطلبان ابتدا فرآیند ثبت نام خود را به صورت ایترنتی تکمیل نمایند. بنابراین می بایست در زمان تعیین شده به سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir مراجعه کرده و با پرداخت هزینه آزمون و خرید شماره پرونده مربوطه، فرآیند نام نویسی خود را آغاز نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه یکی از الزامات حضور در محل برگزاری آزمون می باشد که دسترسی به این کارت نیز از طریق سامانه مذکور صورت می گیرد. همچنین متقاضیان برای مشاهده نتایج آزمون خود باید وارد این سایت شده و با درج اطلاعات ثبت نامی حود به صفحه کاربری شخصی دسترسی یافته و کارنامه خود را دریافت کنند.

نحوه نام نویسی در سایت آزمون ETPNU

یکی از شرایط لازم جهت شرکت در آزمون جامع دکتری، اخذ یکی از مدارک زبان انگلیسی معتبر قبل از تاریخ برگزاری آزمون مذکور می باشد. آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ETPNU را دارند، می بایست در موعد مقرر به سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به نشانی azmoon.pnu.ac.ir وارد شده و پس از مطالعه اطلاعیه های موجود، سایر اقدامات مربوط به نام نویسی خود را به ترتیب مراحل زیر انجام دهند. همچنین می توانید سوالات خود را در خصوص مبحث فوق، با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلیایران مشاوره در میان بگذارید.

  • ابتدا وارد سایت azmoon.pnu.ac.ir شده و سپس روی گزینه “لینک ثبت نام دوره سی و سوم آزمون زبان دکتری تخصصی ETPNU در مهر ماه 99” را انتخاب نمایید.

  • در صفحه پیش رو، بر روی عبارت “ثبت نام آزمون” کلیک کنید.

  • در مرحله بعد، مجددا گزینه “ثبت نام آزمون” را انتخاب نمایید.

  • اکنون می بایست با فشردن کلید “مرحله اول – خرید شماره پرونده” هزینه آزمون به مبلغ 90 هزار تومان را پرداخت کنید.

  • در این قسمت، لازم است که با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در کادرهای مربوطه و کلیک روی آیکون درگاه بانکی موجود در صفحه، وجه ثبت نام را واریز فرمایید.

  • در مرحله بعدی با انتخاب گزینه “مرحله دوم – تکمیل اطلاعات”، نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

  • با استفاده از اطلاعات کاربری شامل “شماره پرونده” و “شناسه ملی” و فشردن کلید “تکمیل اطلاعات”، به صفحه ثبت نام هدایت می شوید.

  • و نهایتا چنانچه پس از تکمیل فرآیند نام نویسی نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت شده داشتید، می توانید با استفاده از گزینه “ویرایش اطلاعات”، تغییرات لازم را اعمال کنید.

تمامی امور مربوط به شرکت در آزمون ETPNU شامل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آن از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir  انجام می شود. همچنین اطلاع رسانی های مربوط به برگزاری آزمون از جمله تاریخ و محل اجرای آن از طریق سامانه مذکور صورت می گیرد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون ETPNU از چه طریقی انجام می شود؟

با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به نشانی azmoon.pnu.ac.ir می توان نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرد.

2- چه اقداماتی از طریق سایت ثبت نام آزمون ETPNU صورت می گیرد؟

تمامی امور مربوط به شرکت در آزمون ETPNU شامل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آن از طریق سامانه مذکور انجام می پذیرد.

3- چگونه می توان هزینه آزمون ETPNU را پرداخت نمود؟

واریز وجه مورد نیاز جهت نام نویسی آزمون فوق از طریق مراجعه به سایت azmoon.pnu.ac.ir انجام می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره