خانه استخدام بانک ها مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

راهنمای شرکت در مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد 1402
مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد 1402

از آن جایی که بانک ها امتیازات و تسهیلات شغلی به خصوصی را در اختیار کارکنان خود قرار می دهد، بسیاری از افراد مشتاق استخدام در این سازمان ها می باشند. فراخوان جذب نیرو در اکثر بانک های کشور در فاصله زمانی مشخصی صورت می گیرد و هر بانکی براساس نیاز خود در دوره های متفاوت، اقدام به استخدام نیروهای جدید می نماید. بانک پاسارگاد که یکی از برجسته ترین بانک های خصوصی کشور است نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

 

این بانک برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، هرچند سال یک بار از واجدین شرایط استخدام بانک پاسارگاد، استخدام به عمل می آورد و علاقه مندان استخدام بانک پاسارگاد می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت اختصاصی آن ثبت نام کنند و در صورت پذیرفته شدن، در جلسه مصاحبه حضور یابند.

بانک پاسارگاد از واجدین شرایط پس از ثبت ­نام الکترونیکی و بر اساس اولویت­ های مورد نیاز، در  عنوان شغلی دعوت به مصاحبه می کند.

زمان مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد 1402

آگاه شدن به موقع از زمان استخدام بانک پاسارگاد، گام نخست در راستای به انجام رساندن فرآیند ثبت نام داوطلبان است. در دوره­ های گذشته استخدام بانک پاسارگاد معمولا با برگزاری آزمون ­های­ کتبی صورت می­ گرفت و نهایتا متقاضیانی که حدنصاب نمره را کسب کرده بودند، به مرحله مصاحبه حضوری راه می یافتند.

 

اما از سال 99 به بعد فراخوان جذب نیرو از طریق ثبت نام در وب سایت اصلی بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir انجام می شود و متقاضیان واجد شرایطی که مدارکشان بررسی شود و مورد تایید قرار گیرد، بدون شرکت در آزمون به مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

در واقع مراحل پذیرفته شدن و دعوت به مصاحبه کاملا از طریق بانک مربوطه پیگیری و اطلاع رسانی می شود؛ بدین جهت نمی توان زمان دقیقی برای انجام مصاحبه اعلام نمود. در صورتی که اطلاعات ثبت نامی کارجویان پس از بررسی صلاحیت، مورد تایید کارشناسان مربوطه قرار بگیرد، از آن­ ها برای انجام مصاحبه و گزینش دعوت به عمل می آید. مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت استخدام بانک پاسارگاد، زمان دقیق مصاحبه برای پذیرفته شدگان استخدام در این بانک برای سال 1402 مشخص نمی باشد اما اخبار مربوطه به محض اعلام توسط بانک مذکور، از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی می شود.

گام های مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج کارجویانی که اطلاعات ثبت­ نامی آن ها در سایت bpi.ir مورد تایید صلاحیت قرار می ­گیرد، جهت حضور به جلسه مصاحبه دعوت می شوند. در این مرحله مدارک بارگذاری شده در درگاه الکترونیکی، به صورت حضوری از فرد متقاضی دریافت می­ شود.

در واقع زمان و چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید که معمولا هر ساله متفاوت می باشد اما به طور کلی فرآیند مصاحبه استخدامی (که خود شامل چندین­ گام اساسی می گردد) به شرح ذیل می شود.

  • مصاحبه رفتاری و شغلی: مصاحبه در این بخش شامل سوالات روانشناسی و سوالات تخصصی برای آگاهی از میزان آشنایی داوطلبان با امور بانکی و نحوه رفتار آن ها می باشد. این بخش که با سوالاتی مربوط به زندگی نامه و خودشناسی آغاز می ­شود، معمولا چالش برانگیز بوده و تیم مصاحبه کننده سوالاتی را پیرامون نقاط قوت و ضعف داوطلب، نحوه عملکرد وی در کار تیمی، واکنش متقاضی در برخورد با ارباب رجوع و… خواهند پرسید که پاسخ صادقانه و منطقی شما در این بخش اهمیت زیادی خواهد داشت.
  • آزمون روان شناختی و تست هوش: این بخش از مصاحبه معمولا به صورت الکترونیکی انجام می شود. در این بخش سوالاتی در حوزه روان شناسی و تست هوش پرسیده می شود که سرعت عمل و هوش روان شناختی فرد را مورد سنجش قرار می دهند.
  • گزینش عقیدتی – سیاسی: این بخش یکی از موثرترین و شاید مهم ترین بخش های مصاحبه استخدامی به شمار می رود. در این مرحله سوالاتی در زمینه احکام، تاریخ اسلام، ولایت فقیه، مباحث سیاسی و… مطرح خواهد شد تا اطلاعات دینی و سیاسی فرد سنجیده می­ شود.

معاینات پزشکی

یکی از مراحلی که داوطلبان قبل از استخدام ملزم به انجام آن هستند، انجام معاینات پزشکی است. در واقع متقاضیان پذیرفته شده که مرحله مصاحبه را با موفقیت سپری نموده اند، جهت نهایی نمودن استخدام خود می بایست به پزشک معتمد بانک مراجعه کنند.

زمان انجام گرفتن این مرحله بنا به خواست بانک صورت می گیرد اما روند کلی بدین شکل است که داوطلب بعد از دریافت معرفی نامه از سمت بانک، به منظور انجام معاینات و آزمایشات به پزشک مراجعه نموده و پس از انجام مراحل مربوطه، نامه تایید پزشکی و نتیجه آزمایش خود را به بانک تحویل می­ دهد.

 

اگر بنا به هر دلیلی پزشک متخصص مشکل قابل رفعی را تشخیص دهد، به صورت معمول این فرصت به داوطلب داده خواهد شد که پس از انجام معالجه، مجدداً به فرآیند استخدامی بازگردد و در غیر این ­صورت، فرد از ادامه مسیر استخدام بازخواهند ماند. توجه داشته باشید که پس از شرکت در مصاحبه اولیه، امکان پیگیری نتیجه آن از طریق سایت bpi.ir وجود ندارد و در صورت قبولی متقاضیان در زمان اعلام نتایج بانک پاسارگاد، با آن ها تماس گرفته خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲ در چه تاریخی انجام می شود؟

بلافاصله پس از بررسی مدارک، با فرد پذیرفته شده تماس گرفته خواهد شد که زمان دقیق آن برای سال ۱۴۰۲ مشخص نمی باشد.

2- چگونه می توان در مصاحبه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲ شرکت نمود؟

چگونگی دعوت به مصاحبه از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

3- چگونه می توان در فراخوان استخدام بانک پاسارگاد ثبت نام کرد؟

ثبت نام در این فراخوان از طریق سایت bpi.ir به انجام می رسد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک