خانه آزمون استخدامی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

سازمان شهرداری و دهیاری های کشور در صورت نیاز به نیروی آتش نشان از میان افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی اقدام به جذب نیرو می نماید. افراد جهت پذیرش در این آزمون و استخدام نهایی می بایست مراحل آزمون علمی و عملی و همچنین معاینات جسمانی و روانی را پشت سر بگذارند.

این آزمون بر اساس احساس نیاز به جذب نیروی انسانی توسط سازمان آتش نشانی استان ها برگزار می شود، بنابراین لازم است متقاضیان ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی را مطالعه کرده و سپس با آگاهی از تمام قوانین و ضوابط اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران تا روز سه شنبه مورخ 19 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

 سال 99 تنها از افراد متقاضی و ساکن در استان تهران آزمون استخدامی آتش نشانی به عمل می آید بنابراین جهت اطلاع از شرایط و نحوه برگزاری آزمون باید به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی مراجعه نمایید. آخرین دوره آزمون مذکور جهت جذب نیرو در تمامی استان ها در سال98 برگزار گردید و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی متولی اجرای این امتحان بوده و شرایط لازم جهت نام نویسی را درسایت خود به نشانی hrtc.ir در اختیار داوطلبان قرار داد.

سال 99 تنها سازمان آتش نشانی استان تهران، جهت تکمیل نیروهای عملیاتی خود در سطح شهر اقدام به گزینش از میان افراد واجد شرایط به تعداد 100 نفر آقا و همچنین 16 نفر خانم خواهد کرد که ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی این دروه از 10 لغایت 15 اسفندماه 99 بوده و تا روز 19 اسفند ماه نیز تمدید شده است.

افراد متقاضی برای شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران می بایست فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon125.tehran.ir به انجام برسانند. لازم است بدانید که تا کنون، اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در سایر استان ها از سوی مراکز ذی صلاح و همچنین مرکز جهاد دانشگاهی اعلام نشده است به محض ابلاغ بیانیه ای در این خصوص، اخبار آن از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.

نحوه و مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی 99

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که عدم شرکت در هر یک از بخش های آزمون (علمی، عملی، مصاحبه روانشناختی – شغلی، گزینش و معاینات پزشکی) به معنای انصراف شما از فرآیند استخدام می باشد. همچنین تمام هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی بر عهده داوطلب بوده که در مرکز معاینات پزشکی معرفی شده، می بایست پرداخت گردد.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی به شکل مرحله ای برگزار خواهد شد و شرکت در هر مرحله بستگی به کسب نمره قابل قبول در مرحله قبل دارد. تاکیید می شود حتما قبل از ثبت نام، دفترچه راهنما را مطالعه کنید چرا که پذیریش موافقت نامه در سامانه استخدام به معنای مطالعه کامل و پذیرش تمامی مفاد در نظر گرفته شده در متن آگهی است. جهت ثبت نام خود در آزمون مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد سایت مربوطه به نشانی اینترنتی azmoon125.tehran.ir شده و بر گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده پس از وارد کردن کدملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود، دکمه “ثبت نام” را بزنید.
  • در این مرحله جهت تکمیل اطلاعات، روی گزینه “ورود در سامانه “ کلیک کنید.
  • نام کاربری (کدملی) و کلمه عبور (کد ارسالی به تلفن همراه) را در کادرهای مورد نظر وارد نمایید. لازم است بدانید که کلمه عبور شما بایدبه انگلیسی و شامل حروف، اعداد، علامت و حداقل یکی از حروف بزرگ باشد.
  • در صفحه باز شده با انتخاب عبارت “تکمیل اطلاعات” صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد.
  • در این قسمت می بایست راهنمای ادامه تکمیل مراحل و همچنین قوانین را مطالعه کرده و پس از تایید توافق نامه، دکمه “بعد” را بفشارید.
  • در این بخش اطلاعات شخصی خود را به طور کامل تکمیل نمایید و دکمه “بعد” را انتخاب کنید.
  • در صفحه پیش رو، اطلاعات آخرین مدرک تحصیلی خود را وارد کنید. دقت کنید که به جز گرایش تحصیلی، تکمیل باقی اطلاعات الزامی است.
  • دراین مرحله باید اطلاعات محل سکونت خود و همچنین شماره تماس های ثابت و ضروری را وارد کنید. کافی است شما کد پستی 10 رقمی خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید،تا آدرس شما به طور خودکار درج خواهد شد.
  • در این قسمت با فشردن دکمه “پرداخت” به درگاه بانکی هدایت خواهید شد که باید هزینه شرکت در آزمون را پرداخت نمایید.
  • در مرحله آخر نیز شما قادر هستید تمامی اطلاعات را مجدد مشاهده کرده و از آن یک نسخه چاپی برای خود تهیه کنید.

پس از برگزاری آزمون علمی، پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی جهت حضور در آزمون عملی و مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی در محل تعیین شده حاضر شوند. ابتدا مدارک با اطلاعات خوداظهاری افراد مطابقت داده شده و بعد از صحت سنجی و تایید، از فرد آزمون عملی به عمل می آید. آقایان جهت شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک دیپلم و خانم ها دارای حداقل مدرک کارشناسی باشند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی استان تهران 99 در چه تاریخی انجام می شود؟

مهلت ثبت نام این آزمون از 5 اسفندماه آغاز شده و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت که با توجه به اتمام آن، مهلت نام نویسی تا روز 19 اسفند ماه تمدید شد.

2- ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی از چه طریقی انجام می شود؟

بر خلاف سال گذشته که این فرآیند از طریق سایت hrtc.ir انجام شد، ثبت نام در آزمون آتش نشانی استان تهران سال 99 با مراجعه به سایت azmoon125.tehran.ir امکان پذیر است.

3- آزمون استخدامی آتش نشانی طی چه مراحلی برگزار می شود؟

این آزمون معمولا طی مراحلی همچون آزمون کتبی، آزمون عملی، مصاحبه روانشناختی - شغلی، گزینش و معاینات پزشکی برگزار می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی