خانه کاردانی به کارشناسی مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد 1402
مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در سال های اخیر، لیست رشته های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف سطح کشور، ارائه شده است. یکی از آن ها دانشگاه های آزاد هستند که برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳ رشته های زیادی را در دوره های کاردانی پیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، ارائه کردند. در این مقاله نیز علاوه بر نحوه ثبت نام، بازه زمانی نام نویسی که برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور آزاد در نظر گرفته شده، در ادامه طور کامل ذکر شده اند.

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1402

( در صورت تمدید مهلت ثبت نام لینک فوق فعال خواهد شد. )

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی، معمولا در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود.

مهلت تمدید ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد 1402

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد  در دفترچه راهنما به صورت کاملا واضح بیان شده و داوطلبان می توانند با استناد بر آن، در زمان مشخص به سایت مربوطه وارد شوند. در سال ۱۴۰۲ نیز پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ناپیوسته و و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود اما از آن جایی که زمان نام نویسی در نیمسال های اول و دوم، متفاوت از یکدیگر می باشد، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  و مهر ماه به تفکیک شرح داده شده است.

نیمسال تحصیلی مهر ماه

بر اساس دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد، ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان تحصیل در رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر ماه سال 1402 از روز 20 تیر ماه شروع شد و در تاریخ 28 تیر پایان یافت. و همچنین مهلت ثبت نام کاردانی ناپیوسته نیز از 19 لغایت 28 تیر ماه در نظر گرفته شده بود که به اتمام رسید. افرادی که نتوانستند در این بازه زمانی ثبت نام کنند نیز فرصت مجدد داشتند تا به جهت تکمیل مراحل نام نویسی اقدام نمایند.

نیمسال تحصیلی بهمن ماه

 زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد  در نیمسال دوم تحصیلی که تحت عنوان تکمیل ظرفیت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  نیز شناخته می شود، از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد انجام می گیرد. در نتیجه، افراد می توانند با مراجعه به سایت مذکور در زمان مقرر، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

در حال حاضر تمدید زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن برای سال ۱۴۰۲ در دسترس نیست به همین دلیل، شما عزیزان می توانید با پیوستن به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در صورت تمدید، از تاریخ آن در اسرع وقت مطلع شوید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد 1402

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  می توانند از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، و همچنین با مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، در مهلت تمدید شده مراحل نام نویسی خود را مطابق با مراحل ذیل تکمیل نمایند.

  • مراجعه به آدرس azmoon.iau.ac.ir و کلیک روی لینک “ثبت نام دوره های بدون آزمون مقطع کاردانی/کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲”

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آژاد

  • انتخاب “خرید کارت” از قسمت راست پایین صفحه

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • فشردن دکمه ” ادامه” بعد از مطالعه مندرجات صفحه

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

  • انتخاب دوره مورد نظر که در اینجا مقطع کاردانی ناپیوسته است و فشردن کلمه “بله” جهت ادامه روند ثبت نام

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

  • درج نمودن نام و نام خانوادگی، جنسیت، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیک، گروه و نظام آموزشی در کادر های مربوطه سپس فشردن عبارت “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید”، جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

 

بعد از تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته، سایت رسمی دانشگاه آزاد یک کد پیگیری برای شما صادر خواهد کرد که بهتر است آن را تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور آزاد  نزد خود نگهدارید یا یک نسخه پرینت شده از آن تهیه نمایید.

 

معمولا بازه های ثبت نام، مشمول تمدید مهلت می شوند اما بهتر است به امید چند روز مهلت مجدد، ثبت نام و انتخاب رشته خود را به تعویق نیاندازید. چرا که هیچ چیز قطعی نبوده و ممکن است در دوره جاری، به طور کلی مهلت مجددی تعیین نشود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور، می توانید از لینک های موجود در مطلب، استفاده نمایید.

سوالات متداول

1- فرآیند ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چگونه انجام می گیرد؟

این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org. انجام می شود که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

2- مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در نوبت اول تا چه تاریخی تمدید شده است؟

در حال حاضر تاریخ دقیقی از تمدید مهلت این فرآیند در سال ۱۴۰۲ وجود ندارد.

3- ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ نوبت بهمن ماه از چه تاریخی آغاز می شود؟

هنوز اطلاعیه ای درمورد زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در نوبت بهمن منتشر نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره