خانه کارشناسی ارشد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تاریخ و نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 1400
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد فرصت دوباره ای است که در اختیار شرکت کنندگان این آزمون قرار می گیرد. تمامی داوطلبانی که در جلسه کنکور ارشد حاضر بوده اند و همچنین طبق کارنامه اولیه خود که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه شده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه ثبت نام نمایند. پس از اتمام نام نویسی و انتخاب رشته، پذیرفته شدگان نهایی از نیمسال دوم تحصیل خود را در دانشگاه آزاد آغاز می کنند. بنابراین نتایج این مرحله پیش از شروع کلاس های این ترم از طریق سایت دانشگاه آزاد در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سارمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد همانند دانشگاه های سراسری در سال جاری اقدام به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت نموده و از بین داوطلبان واجد شرایطی که بر اساس توضیحات کارنامه ارشد مجاز به انتخاب رشته شده اند، در این مقطع دانشجو می پذیرد. به طور معمول حدود دو هفته پس از پایان مهلت ثبت نام، نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی اعلام می شود.

بنابراین علاقه مندانی که نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کرده بودند می بایست پس از مشاهده نتیجه و پذیرش، ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی را نهایی کنند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 مشخص نیست. لیکن به محض مشخص شدن  این مقاله به روز خواهد شد.

نکته: داوطلبان پذیرفته شده در کدرشته های انتانی sanjesh.iau.ir از جزئیات مربوط به ثبت نام خود آگاهی لازم را کسب نمایند.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تمامی مراحل تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد  اعم از دریافت دفترچه ثبت نام، انتخاب رشته، پرداخت هزینه و همچنین اعلام نتایج آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. لذا شرکت کنندگان در این مرحله بایستی در زمان مقرر به درگاه نام برده مراجعه کنند و نتایج دوره تکمیل ظرفیت خود را مطابق با مراحلی که در قسمت زیر بیان کرده ایم، مشاهده کنند.

  • به سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب کنید.مرحله اول مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد
  • درزمان اعلام نتایج درموعد مقرر در صفحه اول سایت بر روی لینک فعال “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 (اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ‌ظرفیت)” کلیک نمایید.مرحله دوم مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد
  • در صفحه بعد از قسمت راست صفحه، گزینه “ورود به سیستم” را بفشارید.مرحله سوم مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد
  • با استفاده از یکی از روش های موجود در مرحله بعد، نتایج خود را دریافت کنید.
  1. روش اول: با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. روش دوم: با استفاده از شماره پرورند کد ملی و سال تولدمرحله چهام مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد
  • پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ارشد می توانید از آن پرینت تهیه کنید و تا زمان تکمیل فرآیند ثبت نام در رشته و واحد پذیرنده دانشگاه آزاد آن را نزد خود نگه دارید.

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از اتمام زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد و دریافت نتایج آن، تعدادی از داوطلبان به نتیجه اعلام شده معترض هستند. این افراد به مدت 3 الی 4 روز بعد از اعلام نتایج فرصت دارند تا درخواست خود را ثبت نمایند. اعتراض به نتایج کنکور ارشد در مرحله تکمیل ظرفیت از دو طریق امکان پذیر می باشد که در ادامه مطلب جزئیات آن ذکر شده است.

  1. روش اول: ثبت اعتراض و یا هر گونه سوال در رابطه با مرحله تکمیل ظرفیت از طریق سامانه ثبت درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد به آدرس ticket.iau.ir
  2. روش دوم: ارسال درخواست از طریق گزینه “ارتباط با ما” در سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org

توجه داشته باشید که درخواست اعتراض به نتایج این مرحله را با دلایل منطقی و روشن بیان کنید تا کارشناسان مربوطه آن را بررسی نمایند. در صورتی که درخواست ارسالی همراه با مستندات محکمی بیان نشده باشد، به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

سوالات متداول

1- نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 چه زمانی اعلام می شود؟

تاریخ دقیق نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد مشخص نشده است اما معمولا دو هفته پس از آغاز انتخاب رشته آن منتشر خواهد شد.

2- به چه صورت می توان نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مشاهده کرد؟

نتایج را می توان به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org دریافت نمود.

3- آیا اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امکان پذیر است؟

بله، علاوه بر سایت دانشگاه آزاد می توانید اعتراض خود را از طریق سامانه ثبت درخواست الکترونیک این دانشگاه به نشانی ticket.iau.ir ثبت کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد