خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان 96 - 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان 97 – 98
یکی از مدارسی که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است، مدارس نمونه دولتی هستند که نام دیگر این مدارس نمونه مردمی می باشد.مدارس نمونه دولتی یک مرتبه در سال از طریق برگزاری آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم می نماید که دانش آموزان در ص.رت کسب نمره قبولی در این آزمون ورودی می توانند در مدارس نمونه دولتی به تحصیل بپردازند.یکی از تفاوت های آزمون مدارس نمونه دولتی و آزمون مدارس تیزهوشان این است که سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی نسبتا آسانتر از سوالات آزمون تیزهوشان طراحی می شود به همین دلیل دانش آموزان در پایه های ششم و نهم تمایل بیشتری به تحصیل در مدارس نمونه دولتی دارند.

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

شرکت در آزمون نمونه دولتی در صورت داشتن کارت آزمون نمونه دولتی امکان پذیر خواهد بود. بنابراین دارا بودن کارت آزمون نمونه دولتی از شرایط شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی 97 – 98 برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم خواهد بود.داوطلبان در پایه های ششم و نهم باید در تاریخ اعلام شده قبل از برگزاری آزمون فرصت با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 96 – 97 اقدام می نمودند تا از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی آگاه شوند.

زمان و شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

داوطلبان پایه ششم و نهم برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 97 – 98 باید از 28 فروردین 97 الی 5 اردیبهشت ماه 97 برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 97 اقدامات لازم را انجام می دادند. ضمن اینکه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم شرایطی هم دارد که دانش آموزان درصورت داشتن این شرایط مجاز به ثبت نام هستند.کسب مقیاس خیلی خوب در دروس از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم و کسب معدل 17 هم از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از مشاهده اعلام نتایج دانش آموزان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شده برای تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.به این دلیل که در صورت عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که بنا بر هر دلیلی از تحصیل در این مدارس منصرف شده اند نیز باید بگوییم که انصراف از تحصیل پس از ثبت نام آزمون نمونه دولتی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد.برای آگاهی از این شرایط می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان همدان 97 – 98

دانش آموزان گرامی توجه داشته باشید که برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی نخواهد بود. دانش آموزان پس از قبولی در آزمون نمونه دولتی لازم است بدانید که تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خاص خودش را دارد.بنابراین توجه داشته باشید که ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان 97 – 98 در شهرستان ها : ملایر – نهاوند – تویسرکان – اسد آباد – کبودرآهنگ – بهار – فامنین – رزن

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. الناز

    کی جوابا میاد داره میشه دوماه ولی نوشته بودن سه هفته بعد از ازمون بخدا خسته شدیم

    • ایران مشاوره

      سلام به احتمال بالا نتایج آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان پایه ی دهم در دهه ی اول مرداد اعلام میگردد.

  2. احمد

    پس کی جواب آزمون میاد؟؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام نتایج آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان پایه ی نهم به دهم احتمالا برای دهه ی اول مرداد بر روی سایت قرار میگیرد.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد