خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 96 – 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98
مدارس نمونه دولتی به دلیل کیفیت برتر آموزشی در بین دانش آموزان از محبوبیت خاصی برخوردار است.این مدارس طبق روال هرساله از طریق آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموزان در پایه های ششم و نهم می نمایند و در صورتی که دانش آموزان بتوانند در این آزمون ورودی نمره قبولی مطلوب را کسب کنند،می توانند در اینگونه مدارس شروع به تحصیل کنند.در این مدارس به دانش آموزان به لحاظ درسی بیشتر از مدارس عادی توجه می شود که از مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی به شمار می رود.

ضمن اینکه ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خودش را دارد و برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی نخواهد بود و ادامه‌ تحصیل‌ دانش آموزان در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.ضمن اینکه ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

تاریخ ثبت نام در آزمون نمونه دولتی از 28 فروردین 97 الی 5 اردیبهشت ماه 97 فقط در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم صورت می گیرد که البته این ثبت نام در هر دو پایه تحصیلی ششم و نهم شرایط خاص خودش را دارد.کسب مقیاس خیلی خوب در دروس از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی دانش آموزان پایه ششم به هفتم و کسب معدل 17 از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اصل و کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب
  • پرداخت مبلغ معین جهت ثبت نام و ارائه رسید واریزشده
  • ارائه تقاضانامه تکمیلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی
  • 2 قطعه عکس

 

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

از شرایط شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم دارا بودن کارت آزمون نمونه دولتی خواهد بود.بنابراین دانش آموزان در صورتی که کارت آزمون نمونه دولتی را در دست نداشته باشند امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را نخواهند داشت. بنابراین داوطلبان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ اعلام شده قبل از برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اقدام نمایند و از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی مطلع شوند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

تقریبا 2 الی 3 هفته روز پس از برگزاری آزمون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از مشاهده اعلام نتایج دانش آموزان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شده برای تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.به این دلیل که در صورت عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که بنا بر هر دلیلی از تحصیل در این مدارس منصرف شده اند نیز باید بگوییم که انصراف از تحصیل پس از ثبت نام آزمون نمونه دولتی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد که برای آگاهی از این شرایط می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98

سوالات متعددی در خصوص تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان مطرح می شود که لازم است به اطلاع برسانیم که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و ثبت نام نهایی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کنند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان 97 – 98 در شهرستان ها : آستارا – آستانه اشرفیه – املش – بندر انزلی – رودبار – رودسر – رشت – رضوانشهر –  سیاهکل –  شفت – صومعه‌سرا –  فومن –  لاهیجان – لنگرود – ماسال

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۰ نظر
  1. Ali

    سلام
    خداقوت
    میشه زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام کنید؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      باسلام.هنوز هیچ سامانه ای بابت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان پایه دهم روی سایت هیچ استانی قرار نگرفته است و همچنین مشخص هم نیست چه زمانی اعلام خواهد شد اما انشالله در طی چند روز آینده روی سایت قرار خواهد گرفت.

  2. محمد

    سلام.منم خیلی وقته منتظر نتایج آزمون نمونه دولتی هستم.میگن تا دو یا سه هفته بعد آزمون نتایج اعلام میشه اما تا هنوز هم هیچ نتیجه ای نیومده.لطفا زمان دقیقش رو بگید ماتاکی باید منتظر بمونیم؟انقدر منتظر نمونیم تا ضرفیت مدارس دولتی هم پر بشه که نتونیم جای دیگه هم ثبت نام کنیم.

    • ایران مشاوره

      سلام فعلا زمان دقیقی برای اعلام نتایج اعلام نشده است و به احتمال بالا برای دهه ی سوم تیرمان نتایج بر روی سایت هر استان قرار میگیرد.

  3. امیر

    سلام من رشته تجربی هستم و در نتیجه ازمون نمونه دولتی رشت وضعیت پذیرشم دخیره پنجم بود به نظرتون امکان قبول شدن هست؟

    • ایران مشاوره

      سلام بستگی به مدرسه دارد ولی در کل وضعیت خوبی دارید امکانش زیاد هست.

  4. نرجس

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواران لطفا زمان اعلام نتیجه آزمون نمونه دولتی و نحوه اطلاع رسانی محبت بفرمایین سپاس

  5. niloo

    سلام
    کی نتایج برای نهم به دهم گیلان میاااااااااااااااااااااااد؟

  6. رامین

    اسنان همدان شهرستان نهاوند

    • ایران مشاوره

      سلام استان همدان اعلام شده است.

  7. Farzane

    سلام،چرا برای استان گیلان فقط نتایج نمونه دولتی پایه هفتم اعلام شده؟؟پس برای نهم به دهم چی؟؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام.معمولا نتایج هر دو پایه در یک زمان اعلام میشه.اگر هنوز برای پایه نهم اعلام نشده باید کمی صبر کنید ، قطعا به زودی اعلام خواهد شد

  8. سيده فاطمه معصوم خواه

    نتیجه آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      سلام.نتایج آزمون نمونه دولتی استان گیلان در حال حاضر اعلام شده

    • میلاد

      چجوری میتونیم لیست نتایج ازمون رو ببینیم؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام.برای اعلام نتایج باید به سامانه اعلام نتایج استان مورد نظر وارد بشید و با وارد کردن مشخصات نتایج رو ببینید

  9. سيده فاطمه معصوم خواه

    نتیجه آزمون نمونه دولتی مدرسه انوارالعلوم ناحیه ۲رشتسال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانش آموز سیده فاطمه معصوم خواه

    • ایران مشاوره

      سلام استان رشت هنوز اعلام نشده است.

  10. ARMITA

    سلام نتایج نمونه دولتی استان گیلان کی اعلام می کنن؟
    تو کدوم سایت؟

    • ایران مشاوره

      سلام احتمالا ظرف یکی دو روز اینده، هنوز اعلام نشده است.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد