خانه مدارس دانلود نمونه سوال ریاضی نهم ۱۴۰۲ + جواب تشریحی

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم ۱۴۰۲ + جواب تشریحی

نمونه سوالات ریاضی نهم
دانلود نمونه سوال ریاضی نهم 1402

از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت دانش آموزان در امتحانات دروس مختلف ، اشراف آن ها بر نمونه سوالات مشابه آزمون مربوطه می باشد. در رویکرد جدیدی که به موجب تغییرات کتاب های درسی به وجود آمده است ، در کتاب ریاضی هفتم در کنار تاکید بر توانایی انجام محاسبات ، پرورش قوه تفکر و تعقل دانش آموزان نیز به صورت ویژه مورد توجه واقع شده است. همین امر می تواند حل مسائل ریاضی را برای دانش آموزان این پایه کمی پیچیده کند. در چنین شرایطی ، تمرین و تکرار مباحث و هم چنین حل نمونه سوالات ریاضی می توانند در امر یادگیری بسیار موثر واقع شوند.

کتاب ریاضی پایه هفتم در قالب 8 فصل تدوین شده است و حل نمونه سوالات امتحانی موجب آشنایی دانش آموزان با شیوه طراحی سوالات مختص هر فصل می شود.

دانلود نمونه سوالات ریاضی پایه نهم 1402

همان طور که می دانید ساختار کلی کتاب ریاضی پایه نهم از سه بخش تمرین ، فعالیت و کار در کلاس تشکیل شده است. اما ممکن است تمرینات کتاب و مثال های حل شده آن نتواند نیاز برخی از دانش آموزان را برای حضور در جلسه آزمون برطرف نماید. از همین رو ، تمرین و حل مثال های گوناگون در کنار حل نمونه سوالات امتحانی موجب تسلط بیشتر و درک بهتر مسائل شده و قطعا نتیجه مطلوب تری را نیز به دنبال خواهد داشت.

نمونه سوالات نوبت اول

نمونه سوالات نوبت دوم

برای خرید نمونه سوال ریاضی نهم هیرو ایران مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید

 

دانلود فایل بلافاصه بعد از پرداخت امکان پذیر می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال و بروز مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید – 02191018024

و یا از طریق پیام رسان های واتساپ ، بله و روبیکا با ما در ارتباط باشید – 09025101252

+ اطلاعات بسته:

  • شامل 150 نمونه سوال (5 آزمون نوبت اول + 5 آزمون نوبت دوم)
  • پاسخنامه تشریحی

 

با حل نمونه سوالات فوق و مطابقت دادن جواب های خود با پاسخ های درست ، می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در مسیر برطرف نمودن آن ها گام بردارید. علاوه بر تمام مواردی که گفته شد ، یک برنامه ریزی درسی اصولی و هدفمند نیز می تواند در موفقیت دانش آموزان موثر واقع شود. چنانچه در حل نمونه سوالاتی که در این مقاله ارائه شدند با مشکل مواجه شدید ، می توانید با حضور در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ، شاهد پیشرفت خود در این مسیر باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از مباحث فوق ، می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس