خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

میزان هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری جهت جذب نیروهای انسانی در مراکز مختلف، برگزار می گردد و افرادی که دارای سابقه کاری مرتبط و غیرمرتبط متناسب با ضوابط تعیین شده باشند، می توانند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام نمایند. داوطلبان جهت ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری نیز مانند تمامی آزمون های دیگر باید مبلغی را به عنوان هزینه نام نویسی پرداخت نمایند. امکان واریز این وجه صرفا از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

به منظور ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری سال جاری می بایست مبلغی برابر با 600 هزار تومان را پرداخت نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

هر یک از داوطلبان به منظور نام نویسی و شرکت در این آزمون مستلزم پرداخت هزینه اعلام شده از سوی سازمان سنجش از طریق سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می باشند. بنا بر آنچه در دفترچه راهنمای آزمون مذکور ذکر شده است، متقاضیان پذیرش در کدام از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری می بایست هزینه ای برابر با 600 هزار تومان را واریز نمایند. توجه داشته باشید که خرید کارت اعتباری مربوطه و واریز این وجه صرفا به صورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت اختصاصی مجری برگزاری این آزمون یعنی سایت سنجش انجام می پذیرد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

به منظور پرداخت هزینه مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری با استفاده ازکارت بانکی عضو شبکه شتاب با رمز دوم پویا می بایست مطابق با مراحل زیر عمل کنید.

  • ابتدا وارد سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • در قسمت اطلاعیه های آزمون گزینه، بر روی عبارت “ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1402 (شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری)” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • سپس لینک “ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1402 (شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری)” را کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • بر روی عبارت “خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • بر عبارت “تائید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • اکنون باید مشخصات فردی خود اعم از نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را در قسمت های مربوطه وارد نموده و سپس روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

  • حال اطلاعات مرحله قبل به همراه یک شماره پیگیری پرداخت نشان داده می شود که به منظور ادامه فرآیند پرداخت باید تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال کرده و دکمه “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

  • با درج اطلاعات کارت بانکی خود در کادرهای مورد نظر و سپس انتخاب گزینه “پرداخت”، فرآیند واریز وجه با موفقیت انجام می شود.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

پس از تکمیل مراحل پرداخت می توانید به صفحه اول بازگشته و با استفاده از شماره سریال خریداری شده، سایر مراحل ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری را به انجام برسانید. توجه داشته باشید که این مبلغ پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد، بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به تهیه کارت اعتباری ابتدا نسبت به کسب اطمینان از احراز شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402 چقدر می باشد؟

به منظور ثبت نام در این آزمون می بایست مبلغی برابر با 600 هزار تومان را پرداخت نمایید.

2- از چه طریقی می توان نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام نمود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد.

3- آیا می توان هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را بازگردانی کرد؟

خیر، این مبلغ پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد، بنابراین لازم است پیش از اقدام به نام نویسی از کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مذکور مطلع گردید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی