خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد بهمن 96

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 96
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت ارشد 96 برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی روز شنبه 5 اسفند ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و 563 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند. همچنین ظرفیت پذیرش تعداد 856 نفر بوده است که بر اساس آمار تعداد 584 نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند. پس از اعلام نتایج اطلاعیه مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش اعلام می شود که در ادامه مطلب در زمینه زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد و مدارک لازم برای پذیرفته شدگان توضیح خواهیم داد که پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق خود ادامه متن را دنبال کنید.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد 96

کلیه پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بهمن ماه دانشگاه‌ها و غیرانتفاعی باید در روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 اسفند 96 با به همرا داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به دانشگاه های پذیرفته شده خود مراجعه کنند.پذیرفته شدگان باید در مدت زمان معین شده برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل تلقی خواهد شد. داوطلبان دقت داشته باشند افرادی که اسامی آن ها به عنوان پذیرفته شده نهایی از طریق سازمان سنجش اعلام گردیده است و چنانچه قبلا در ردیف پذیرفته شدگان آزمون ارشد قرار گرفته باشند ( اعم از اعلام قبولی در شهریور و یا مرحله تکمیل ظرفیت مهرماه ) باید برای ادامه تحصیل به محل قبولی جدید مراجعه نمایند. کلیه پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ 96/11/30 اخذ کرده اند می توانند برای ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی اقدام کنند.

پذیرفته شدگانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی ارشد 96 قرار گرفته‌اند نیاز به انصراف از دانشگاه قبلی خود ندارند و این افراد همانند دانشجوی انتقالی محسوب خواهند شد. آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند و چنانچه در مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد 96 نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده باشند باید تقاضای کتبی ارائه دهند. در ضمن این افراد در صورت عدم تمایل شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 ، برای دریافت مبلغ ثبت نام و انصراف از ثبت نام آزمون سال 97 باید تا تاریخ 20 اسفند 96 تقاضای کتبی خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره پرونده ثبت نامی آزمون به شماره مربوطه ارسال کنند.

داوطلبانی که متقاضی کدرشته محل های دارای مصاحبه، بورسیه و یا دارای شرایط خاص بوده اند و اسامی آن ها در سازمان سنجش به عنوان معرفی شده چند برابر ظرفیت اعلام شده است باید برای آگاهی از زمان و محل انجام مصاحبه و مراحل گزینش به مراکز بورسیه و یا موسسات آموزش عالی مراجعه نمایند. در ضمن نتایج نهایی کد رشته محل های دارای مصاحبه  پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی برای داوطلبان اعلام خواهد شد و درصورتی که برای مصاحبه رشته‌های دارای شرایط خاص پذیرش شوند، می‌بایست در رشته قبولی ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند. آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه در سایت سازمان سنجش درج گردیده ، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی 96 را نخواهند داشت.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره