خانه تیزهوشان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

دانش آموزانی که در مدت زمان مقرر فرآیند ثبت نام آزمون تیزهوشان را تکمیل نموده اند، می بایست پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی از طریق یکی از سامانه های وابسته به سایت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت کرده و پرینت آن را در روز برپایی آزمون ارائه دهند. این کارت شامل اطلاعات فردی داوطلب بوده و به منظور احراز هویت وی صادر می گردد لذا بدیهی است که در صورت عدم به همراه داشتن آن، متقاضی اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهد داشت.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

(به محض اتشار کارت لینک فوق فعال خواهد شد)

my.medu.ir

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir صورت می گیرد همچنین ارائه کارت ملی یا شناسنامه در روز برگزاری آزمون نیز الزامی است.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تمامی اطلاعاتی که مورد نیاز شرکت کنندگان می باشد از جمله زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون ارائه می گردد. قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان، کارت ورود به جلسه بر روی سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان  قابل دریافت خواهد بود.

احتمالا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ششم به هفتم مانند سال گذشته  2 الی 3 روز پیش از برگزاری آزمون در خرداد ماه 1403 شروع شده و داوطلبان می توانند تا قبل از تاریخ برگزاری آزمون آن را از سایت my.medu.ir دریافت کنند. این آزمون راس ساعت 9 صبح در حوزه های امتحانی مندرج روی کارت ورورد به جلسه داوطلبان و تاریخ 31 خردادماه برگزار خواهد شد. دقت کنید که دریافت کارت ورود به جلسه خود را به روز های آخر موکول نکنید چرا که عدم دسترسی به کارت ورود به جلسه به منزله غیبت شما در آزمون خواهد بود.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

برای آن که بتوانید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنید می بایست از قبل هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را پرداخت نموده باشید تا بتوانید کارت مذکور را در زمان مقرر اخذ نمایید. لازم به ذکر است نحوه دریافت این کارت مانند دوره قبل از طریق سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان به نشانی pada.medu.ir نبوده و می بایست به سایت my.medu.ir مراجعه نمایید.

  • به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی الکترونیکی my.medu.ir مراجعه کرده و پس از درج اطلاعات لازم، گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

  • از قسمت ثبت نام و دریافت گواهی ها، گزینه “کارت سمپاد” را برگزینید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

  • پس از ورود به پنل کاربری خود می توانید با انتخاب گزینه “چاپ کارت”، از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه نمایید و پرینت کارت ورود به جلسه خود را هنگام برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشید.

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان درج شده است درواقع همان اطلاعاتی است که داوطلب درهنگام نام نویسی آن را در سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در فرم مربوطه وارد نموده از این رو این کارت و مفروضات مندرج در آن باعث شناسایی شخص شرکت کننده در زمان برگزاری آزمون می شود و به وی اجازه ورود به جلسه امتحان داده خواهد شد.

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴
نام و نام خانوادگی
اطلاعات شناسنامه ای
عکس داوطلب
مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت
آدرس دقیق حوزه برگزاری امتحان

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

داوطلبان تا پیش از برگزاری آزمون فرصت دارند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان  خود را دریافت کنند. اما توصیه ما این است که در روزهای ابتدایی انتشار کارت به سامانه مربوطه مراجعه کرده و کارت خود را پرینت نمایند، چرا که ممکن است در اطلاعات مندرج بر روی کارت و یا عکس دانش آموز مشکلی وجود داشته و نیاز به ویرایش داشته باشد.

زمان و نحوه رفع نقص کارت

چنانچه پس از دریافت کارت، نواقصی را در مشخصات مندرج بر روی آن مشاهده کردید، می توانید در زمان اداری با مراجعه به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود اقدامات لازم را برای ویرایش اطلاعات آن به انجام برسانید زیرا امکان رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 به صورت اینترنتی وجود ندارد. فراموش نکنید که در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در مشخصات مندرج روی کارت و یا فاقد عکس بودن آن، داوطلب اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهد داشت.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را دریافت کرد؟

کارت ورود به جلسه آزمون 2 الی 3 روز پیش از برگزاری آزمون در سایت my.medu.ir قابل دریافت می باشد و تا زمان برگزاری آزمون امکان اخذ آن وجود دارد.

2- از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان را دریافت نمود؟

کارت این آزمون از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی my.medu.ir قابل دریافت می باشد.

3- آیا ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر، امکان ویرایش و رفع نقص اطلاعات کارت آزمون به صورت اینترنتی وجود نداشته و افراد می بایست به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. ستایش محمودی

    سلام . ببخشید من روی کارتم نزده باید برای ازمون کجا برم . الان باید چکار کنم ؟ میشه راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام می بایست در اولین فرصت ، به آموزش و پرورش منطقه و یا استان مراجعه نمایید.

  2. فاطمه مرادی

    با سلام من فراموش کردم هزینه آزمون را پرداخت کنم زمان پرداخت هم به پایان رسیده لطفا راهنمایی کنید

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد