خانه کنکور کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1403

رشته هنر به عنوان یکی از رشته های شناور شناخته شده است که ملاک پذیرش در برخی از رشته های هنر فقط کسب رتبه قابل قبول نمی باشد، بلکه داوطلب باید در آزمون عملی نیز شرکت نموده تا مهارت و توانایی فرد از طریق این آزمون سنجیده شود. برخلاف تصور عموم پذیرش در رشته های کنکور هنر کار ساده ای نمی باشد، چرا که تعداد متقاضیان آن زیاد بوده اما ظرفیت پذیرش بسیار کم است. متقاضیان شرکت در آزمون عملی می بایست مانند هر آزمون دیگری کارت ورود به جلسه آن را قبل از زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org تهیه نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1403 برای هر رشته، معمولا 2 تا 3 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ۱۴۰۳ برای چه رشته هایی صادر می شود؟

تنها برای داوطلبانی کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر صادر می شود، که علاقمندی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کرده و هزینه لازم برای آن را با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرداخت نمایند. همچنین لازم است بدانید که، اسامی رشته های دارای آزمون عملی کنکور هنر برای سال 1403 از طریق دفترچه ثبت نام اعلام شده است.

 

رشته های دارای آزمون عملی گروه آزمایشی هنر ۱۴۰۳
رشته های گروه الفرشته های گروه ب
نقاشیادبیات نمایشی
ارتباط تصویریبازیگری
آموزش هنرطراحی صحنه
طراحی پارچهنمایش عروسکی
طراحی لباسآهنگسازی
طراحی صنعتیموسیقی ایرانی
کتابت و نگارگریموسیقی جهانی
گرافیک (ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای)مجسمه سازی
سینماعکاسی

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1403

داوطلبانی که پس از مطالعه شرایط ثبت نام آزمون عملی هنر ۱۴۰۳ جهت نام نویسی اقدام کرده اند و ضمن خرید کارت اعتباری هزینه شرکت در آزمون را پرداخت نموده اند، می بایست در بازه زمانی مشخص برای هر رشته پیش از برگزاری آزمون عملی هنر، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org پرینت گرفته و طبق آدرس ثبت شده در کارت، به محل برگزاری این آزمون مراجعه کنند. همچنین همراه نداشتن کارت مذکور و کارت شناسایی معتبر منجر به جلوگیری از حضور داوطلب در جلسه آزمون خواهد شد. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری با کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر مجزا از هم می باشد.

البته ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که آزمون عملی برای داوطلبان کنکور هنر، تنها یک بار و پس از نوبت دوم کنکور 1403، یعنی احتمالا در مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق این فرآیند در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره عضویت یابند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1403

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر پس از انتشار بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که افراد بعد از ثبت نام در آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳ بایستی در زمان تعیین شده، نسبت به دریافت کارت شرکت به جلسه خود مطابق با مراحل ذیل اقدام نمایند.

 

  • در ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

  • در مرحله دوم بر روی لینک فعال شده “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی (رشته مورد نظر) 1403” کلیک کنید. (برای مثال در اینجا آزمون عملی رشته طراحی صحنه نشان داده شده است.)

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

  • صفحه ای برای شما نمایان خواهد شد که به سه روش ذیل می توانید کارت خود را مشاهده نموده و پس از کلیک بر روی گزینه “جستجو” از آن پرینت تهییه کنید.

روش اول: با وارد کردن شماره پرونده، سریال ثبت نام، شماره شناسنامه و کد امنیتی در کادرهای مربوطه

روش دوم: با درج نمودن شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و کد امنیتی در بخش های مشخص

روش سوم: این روش، ویژه داوطلبانی است که دارای کد نقص پرداخت می باشند که این دسته از افراد می توانند با وارد نمودن شماره پرونده و شماره صندلی کارت خود را پرینت بگیرند.مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

در ضمن زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۳ بر اساس جنسیت، رشته و حرف اول نام خانوادگی خواهد بود و عدم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون عملی و شرکت نکردن در آن به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون عملی کنکور هنر 1403

از آن جایی که سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری این آزمون را به عهده دارد، همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر، آدرس باجه های رفع نقص نیز از طریق سایت سازمان مربوطه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان پس از دریافت کارت، در صورت مشاهده نواقص در اطلاعات مندرج می ‌توانند در تاریخ مقرر به نماینده رفع نقص این سازمان در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند و نسبت به ثبت اطلاعات درست خود هر چه سریع تر اقدام کنند.

 

داوطلبان جهت اطلاع از جزئیات زمانبندی می بایست به پی دی اف مربوطه مراجعه نمایند. به همین منظور جهت سهولت در دسترسی داوطلبان، فایل آدرس باجه های رفع نقص رشته های گروه الف و ب نیز در جدول زیر قرار گرفته است. اما با توجه به عدم انتشار این فایل پی دی اف آدرس باجه های رفع نقص کنکور ۱۴۰۳ تا این لحظه، برای آشنایی بیشتر فایل مربوط به دوره گذشته این آزمون در جدول زیر قرار گرفته است.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص آزمون عملی هنر 1403 (به زودی منتشر می شود.)

 اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳ را بررسی کنید، می بینید که علاوه بر رتبه کسب شده در کنکور سراسری هنر، نمره به دست آمده در آزمون عملی نیز برای پذیرش داوطلبان در برخی رشته ها تاثیرگذار می باشد و متقاضیان ملزم به ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر نیز هستند. افراد بعد از گذراندن مرحله آزمون عملی، می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر 1403 نتایج خود را مشاهده کرده تا از رشته و دانشگاه قبولی خود مطلع شوند.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر برای سال ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز زمان دقیق این فرایند برای سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است اما به محض انتشار جزئیات از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

2- چگونه کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۳ را دریافت کنیم؟

دریافت نسخه پی دی اف این کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

3- در صورت ایجاد مغایرت در اطلاعات درج شده در کارت، داوطلبان می بایست چه کاری انجام دهند؟

داوطلبان می توانند با اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آرمون عملی نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. امیذی

    سلام
    چرا نمیتونم کارت ورود ب جلسه ازمون عملی رو بگیرم
    نوبت دوم هنر زدم
    و شماره پرونده میخاد که نوبت‌دوم شماره پرونده ندارم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتواتید جهت بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی سنجش در ارتباط باشید.

  2. رحیم بابازاده

    سلام آزمون عملی احتمالا چه تاریخ می باشد

مشاوره کنکور پیج کنکور