خانه کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402
کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی هر ساله توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به صورت هماهنگ در کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام نموده اند، برای شرکت در آزمون، ملزم به داشتن کارت ورود به جلسه و همچنین کارت شناسایی معتبر می باشند.

کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز پیش از برگزاری، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار می گیرد که داوطلبان می توانند با درج اطلاعات خواسته شده در سامانه، کارت خود را مشاهده و پرینت نمایند. جهت اطلاع از جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲ در ادامه با ما همراه باشید.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

شرکت کنندگان جهت حضور در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، بایستی علاوه بر برگه راهنمای ورود به آزمون، کارت شناسایی معتبر نیز داشته باشند، در غیر این صورت، فرد اجازه حضور در جلسه را نخوهد داشت. داوطلبانی که نسبت به شرکت در این آزمون مبادرت نموده اند، می توانند در زمان تعیین شده توسط مرکز سنجش پزشکی، با مراجعه به سایت sanjeshp.ir، کارت خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه این آزمون در روز یکشنبه 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد. با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت لازم است داوطلبان نهایتا تا تاریخ 3 خرداد 1402 کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره به راحتی از اخبار مربوطه مطلع شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نسخه pdf کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد نمودن کد رهگیری خود که قبلا در پایان ثبت نام از سامانه دریافت نموده اند، کارت خود را مطابق با مراحل ذیل مشاهده و دریافت کنند.

  • ورود به سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت.

مرحله اول دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • انتخاب عبارت “فرم خود اظهاری/کارت ورود به جلسه آزمون – ویرایش معدل” مطابق با تصویر زیر

مرحله دوم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • مجددا کلیک بر روی گزینه “فرم خود اظهاری/ویرایش معدل/کارت ورود به جلسه آزمون”

مرحله سوم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • وارد کردن کد رهگیری ثبت نام در کادر ظاهر شده  و سپس فشردن کلید مشاهده

مرحله چهارم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند، در صورت کامل بودن مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد. این کارت شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، کد و نام رشته محل امتحانی، نوع سهمیه، عکس داوطلبی، آدرس حوزه امتحانی و برخی از مشخصات تحصیلی می باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تمامی اطلاعات مندرج بر روی آن را به دقت بررسی کنند و در صورت وجود هر گونه مغایرت نسبت به رفع آن اقدام نمایند. وزارت بهداشت برای رفع نقص کارت این دسته از داوطلبان تمهیداتی در نظر می گیرد تا داوطلبان بتوانند اطلاعاتی که به اشتباه در کارت درج شده است را ویرایش کنند. اما یکی از نکات بسیار مهم که در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، می بایست به آن دقت کنید این است که تغییر اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی و محل آزمون در هیچ یک از مراحل دیگر وجود نخواهد داشت و هرگونه تصحیح اطلاعات به جز کدملی، فقط در زمان فعال شدن لینک ثبت نام امکان پذیر است.

اطلاعات قابل ویرایش کارت ورود به جلسه

حال سوال این جاست که ویرایش کدام اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اطلاعات زیر را می توان از طریق sanjeshp.ir در زمان توزیع کارت ورود به جلسه ویرایش کرد:

  • تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا
  • تصحیح معدل
  • تصحیح یا انتخاب سهمیه

زمان ویرایش کارت ورود به جلسه

طبق اطلاعاتی که در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درج شده است، باید گفت که داوطلبان تا زمان اتمام مهلت دریافت کار وقت دارند تا در صورت نیاز اطلاعات کارت ورود به جلسه خود را رفع نمایند. مطابق با تاریخ تعیین شده این بازه زمانی رفع نقص کارت از 31 اردیبهشت الی 3 خرداد 1402 می باشد.

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه

  1. برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه این آزمون می بایست ابتدا وارد سایت مربوطه به آدرس sanjeshp.ir شده و در بخش «سیستم پاسخگویی» ایرادات موجودرا با قید کدملی داوطلب ذکر نمایید.
  2. ارسال درخواست مورد نظر
  3. در نهایت ارسال در خواست به بخش «دسته بندی پشتیبانی سایت»

رفع مشکل در صورت عدم دریافت کارت ورود به جلسه

گاهی ممکن است برای افرادی که ثبت نام خود را انجام داه اند و حتی کد رهگیری نیز دریافت کرده اند پیش بیاید که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت نشوند. در این حین داوطلب باید سریعا درخواست خود را در قسمت «سیستم پاسخگویی» با درج کد ملی خود وارد کرده و به دسته بندی پشتیبانی سایت ارسال کرده تا واحد مربوطه بررسی های لازم را انجام دهد. داوطلبان دارایاین شرایط به طور خلاصه باید مراحل زیر را طی نمایند:

  • درج درخواست و بیان ایراد موجود با ذکر کدملی در بخش «سیتم پاسخگویی»
  • اقدام به ارسال درخواست
  • ارسال موارد وارد شده به بخش «دسته بندی پشتیبانی سایت»

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی، بایستی میانگین نمرات دروس گذرانده شده خود را در فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد درج نمایند. داوطلبانی که در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فرم ثبت نامی خود را اصلاح نکرده اند، برای آخرین بار در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرصت خواهند داشت که معدل خود را ویرایش نمایند. لازم به ذکر است تکمیل مجدد فرم مخصوص معدل که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار دارد، ضروری می باشد.

مهم: توجه داشته باشید مغایرت معدل داوطلبان کارشناسی ارشد باعث لغو قبولی وی خواهد شد.

نکات مهم هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

در صورتی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارید، توصیه می کنیم به موارد زیر توجه داشته باشید.

  •  دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست به سایت مربوطه مراجعه کنند.
  • در اولین فرصت جهت اخذ کارت ورود به جلسه خویش به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اقدام کرده تا با مشکل مواجه نشوید و در صورت نیاز بتوانید به ویرایش اطلاعات درج شده بر روی کارت خود بپردازید.
  • داشتن کد رهگیری هنگام دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است.
  • حتما نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام نمایید؛ توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل این فرم نمی توانید کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در نتیجه از شرکت در آزمون منع خواهید شد.
  •  ویرایش رشته و حوزه امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر نمی باشد.
  • عدم همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، به منزله غیبت می باشد.
  • چک شدن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تطابق اطلاعات مندرج با فرم ثبت نامی از الزامات شرکت در آزمون می باشد.
  • در صورت فراموشی کد رهگیری می بایست به صفحه اصلی سازمان سنجش آموزش پزشکی مراجعه نموده، وارد بخش کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ شده و بر روی آیکون فراموشی کد رهگیری کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت در روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

2- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را چگونه می توان دریافت کرد؟

این کارت را می توان از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir دریافت کرد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله ،ولیکن توجه داشته باشید رفع نواقص این کارت فقط از طریق مراجعه به سایت sanjeshp.ir می باشد که مراحل آن را در مطالب فق توضیح داده ایم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. آرش

    سلام من کارت ورود به جسله کنکور ارشد وزارت بهداشت رو گم کردم الان هم رفتم کافی نت مهلت تمام شده چکار کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، میتوانید با شماره های سازمان سنجش پزشکی تماس حاصل نمایید تا مشکل شما بررسی شود.

  2. زهرا

    سلام وعرض ادب رشته من چهره پردازی سینما
    ایا میتونم ارشد روانشناسی بالینی امتحان بدم کنکور
    سپاسگذارم از راهنماییتون

    • ایران مشاوره

      با سلام، در صورتی که شما قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را داشته باشید، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، با مدرک کارشناسی چهره پردازی سینما، مجاز به شرکت در آزمون برای رشته روانشناسی بالینی نمی باشید.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد