خانه تیزهوشان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان یاسوج

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان یاسوج

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان یاسوج 99 - 1400
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان یاسوج 99 – 1400
مدارس تیزهوشان از مدارسی است که سطح علمی و امکانات آموزشی بالایی دارند. دانش آموزان برای ورود به این مدارس باید در آزمون ورودی آن شرکت کنند. پیشنهاد ما به والدین این است که به فرزندان خود جهت موفقیت در آزمون تیزهوشان کمک کنند ولی در صورت عدم قبولی فرزندشان در آزمون ، آنها را سرزنش نکنند چرا که بسیاری از افراد موفق جامعه هستند که در مدارس عادی درس خوانده و به موفقیت رسیده اند. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید چرا که در این مقاله به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان یاسوج ، شرایط ثبت نام در آزمون و زمان برگزاری آن خواهیم پرداخت.

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان فقط باید از طریق سایت مربوط به آنها اقدام نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان یاسوج 99 – 1400

ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99 – 1400 نیز از فروردین ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای ثبت نام بایستی به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول باید به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموز ، اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 – 1400 کنید. مرحله دوم ثبت نام نیز با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل می شود. اگر هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید. به محض تعیین زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان در کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم یاسوج 99 – 1400

فقط دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در آزمون تیزهوشان خواهند بود که شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را داشته باشند. از جمله شرایط عمومی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم این است که دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد. ( البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند. )

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم یاسوج

  • دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند.
  • همه نمرات پایه پنجم ابتدایی آنها خیلی خوب و یا یک درس خوب و در سایر درس ها خیلی خوب باشد تا مجاز به ثبت نام در آزمون شوند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم یاسوج

  • از جمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم این است که دانش آموز بایستی در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
  • معدل پایه هشتم داوطلب بالای 19 باشد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان یاسوج 99 – 1400

با تئجه به دوره گذشته زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99 – 1400 ممکن است در خرداد ماه باشد و شما باید حدود یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایید. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 1400 نیز به احتمال زیاد همچون سال گذشته مرداد ماه خواهد بود که نتایج را می توانید در سامانه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ( www.Azmoon.medu.ir )مشاهده نمایید. زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج را به محض دریافت در سایت و کانال ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد