خانه رتبه قبولی کنکور آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری استان خراسان شمالی

آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری استان خراسان شمالی

آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری

تا کنون 14531447 نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند

روانشناسی یکی از رشته های اصلی، پرطرفدار و کاربردی گروه آزمایشی انسانی می باشد اما داوطلبان رشته های تجربی نیز در صورت ارائه شدن این رشته در دفترچه انتخاب رشته می توانند در آن به تحصیل بپردازند. تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه های سراسری استان خراسان شمالی ممکن است آرزوی بسیاری از داوطلبان باشد، به همین منظور مطلبی را تحت عنوان آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری استان خراسان شمالی برای این دسته از داوطلبان ارائه نموده ایم. در واقع این رشته به بررسی و شناخت رویداد های ذهنی و رفتاری موجودات زنده، به ویژه انسان ( احساسات – عواطف – خاطرات – هوش – حافظه و ….. ) می پردازد. 

آینده شغلی رشته روانشناسی: اگر فارغ التحصیلان این رشته ویژگی های همچون توانایی تحلیل و حل مسائل و مشکلات انسان، توانایی خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن، داشتن شخصیتی متعادل، توانایی کنترل روحیه خود در شرایط بحرانی و همچنین را دارا باشد به جرات می توان گفت که بازار کار رشته روانشناسی برای این افراد مناسب می باشد. مدد کار اجتماعی و یا مشاور در مراکز بهزیستی، معلم و یا مشاوره به استخدام آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و یا کانون اصلاح و تربیت، همچنین در سازمان زندان ها و … مشاغل مناسبی برای این افراد می باشد. 

دانشگاه های ارائه دهنده رشته روانشناسی استان خراسان شمالی: همانطور که گفته شد این رشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل در اکثر دانشگاه های استان خراسان شمالی تدریس می گردد. دانشگاه بجنورد، استان خراسان شمالی در دفترچه انتخاب رشته سال گذشته رشته روانشناسی را ارائه می گردد. برای درک بیشتر از آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری تعدادی از کانامه های پذیرفته شدگان دانشگاه های استات خراسان شمالی را در قسمت بالای مطلب قرار داده ایم. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر کارنامه های مربوط به دانشگاه آزاد رشته روانشناسی را دریافت کنید.  

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد    

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج کنکور