خانه کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مسلما بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، انتخاب رشته مهمترین مرحله محسوب می شود چرا که در این مرحله سرنوشت داوطلبان رقم می خورد. بنابراین بایستی انتخاب رشته با دقت بسیار زیادی انجام شود. برای این کار در ابتدا باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 را با دقت و به طور کامل مطالعه فرمایید و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایید.با وجود ادغام آزمون، ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد و سراسری 97 ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته سراسری و آزاد 97 به طور جداگانه و از طریق سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد منتشر می شود و همچنین انتخاب رشته ارشد و سراسری نیز جداگانه انجام خواهد شد. تحلیل صحیح در نتایج کنکور کارشناسی ارشد  این آزمون برای انتخاب رشته و گزنش بعدی مهم وسرنوشت ساز است.در ادامه مطلب اطلاعات کامل در زمینه نحوه و نکات انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد و سراسری توضیح خواهیم داد. چنانچه پس از مطالعه این مطلب نیز سوالی بدون پاسخ در ذهنتان باقی ماند می توانید جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز راهنمایی های بیشتری در رابطه با انتخاب رشته مهندسی فضای سبز ارائه دهند.

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغو و از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری مهندسی فضای سبز 97

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت ماه 97  و  نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری نوبت به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان سنجش می رسد. در رابطه با زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 باید به اطلاعتان برسانیم که پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته در نیمه دوم مرداد ماه 97 داوطلبان در صورت مجاز شدن در انتخاب رشته می توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. به محض اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته کارشناسی ارشد حتما در همین صفحه به اطلاعتان خواهیم رساند. اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد تا داوطلبان گرامی فرصت محدود انتخاب رشته را از دست ندهند. بنابراین با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد پیگیر آخرین اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد 97 باشید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد مهندسی فضای سبز 97

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 97 تاریخ نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 در نیمه دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد. اما باید داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری 97 به صورت همزمان خواهد بود. اما مراحل انتخاب رشته هر کدام به صورت جداگانه برگزار خواهد شد . زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 در نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود. متقاضیان باید قبل از انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه کرده بعد اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 کنند. مشاوران مرکز ایران مشاوره برای آگاهی داوطلبان در زمینه  زمان انتخاب رشته و انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری مهندسی فضای سبز 97

توصیه می کنیم قبل از انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 حتما دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد را که پس از  اعلام نتایج آزمون ارشد سراسری 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، با دقت مطالعه فرمایید. بعد از اطلاع از نکات مهم ذکر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 به سراغ جدول کد رشته محل های دفترچه رفته و کد رشته محل های مورد علاقه خود را در برگه ای یادداشت کنید. لازم به ذکر است که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری شما مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل خواهید بود. توصیه ما به همه  داوطلبان این است که 100 انتخاب خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم کنیم. یک سوم انتخاب ها را همانطور که گفته شد به کد رشته محل های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته هایی که بسیار دوست دارید ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید احتمال پذیرش شما در آن رشته ها کم است. یک سوم بعدی را به کد رشته هایی اختصاص دهید که کاملا معقول و واقع بینانه هستند. یعنی رشته هایی را انتخاب کنید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید انتخاب های معقولی محسوب می شوند. یک سوم آخر فرم انتخاب رشته را به رشته هایی اختصاص دهید که احتمال قبولی شما در آن رشته ها زیاد است ولی علاقه چندانی به تحصیل در آن رشته ها ندارید و تنها در صورت قبول نشدن در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه به اجبار می خواهید در آن رشته ادامه تحصیل دهید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه  انتخاب رشته ارشد 97 خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته مهندسی فضای سبز را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

 

معنی کد ضریب در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد چیست ؟
کد ضریب نشان دهنده رشته گرایش های مختلف مجموعه امتحانی است. گرایش هایی که ضرایب دروس امتحانی آن ها یکسان باشد در یک کد ضریب قرار داده می شوند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. برای یک انتخاب رشته موفق که جای هیچ گونه حسرت و اشتباهی در آن باقی نماند بایستی به یک سری نکات مهم و ارزشمند پیرامون انتخاب رشته کارشناسی ارشد  توجه نمایند و چنانچه به این نکات اشراف ندارند می توانند با استفاده از تجربیات مشاوران ما یک انتخاب رشته صحیح و کامل داشته باشند که پیشنهاد می کنیم برای راهنمایی خود در مرحله انتخاب رشته و شناسه انتخاب رشته آزاد که یک مرحله حساس می باشد با ما در تماس باشید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان 100 رشته محل انتخابی خود درج کنید.

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد سراسری مهندسی فضای سبز 97

در این قسمت رشته های مجموعه مهندسی فضای سبز به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

 

 

رشته و گرایش های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مهندسی فضای سبز 97

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده این رشته در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد