خانه دانشگاه آزاد زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تاریخ دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1402

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، در یک بازه زمانی چند روزه به داوطلبان فرصت داده می شود که در صورت تمایل در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند. پس از ثبت کد رشته محل های انتخابی و اتمام فرآیند انتخاب رشته، داوطلبان مشتاقانه در انتظار دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هستند. این نتایج در موعد مقرر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به آدرس azmoon.org منتشر می گردد و داوطلبان با دریافت کارنامه خود می توانند از رشته محل قبولی خود باخبر شوند.

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

لینک مستقیم نتایج نهایی دانشگاه ازاد

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج کنکور در 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد 1403

 

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 نیمه دوم شهریور ماه منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ معمولا در شهریور ماه منتشر می شود

با توجه به جدول زمان بندی دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد پی بایست پس از برگزاری هر دو نوبت زمان آن نامشحص است اما طبق روال هر سال در نیمه دوم شهریور ماه 1403، منتشر خواهد شد، از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس الکترونیکی azmoon.org در اختیار داوطلبان قرار گرفت. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، پذیرفته شدگان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

البته توجه داشته باشید نتایج رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد بایستی به سامانه اعلام نتایج این دانشگاه وارد شوید که برای این کار به شناسه کاربری دانشگاه آزاد نیاز دارید (این شناسه به صورت کد دسترسی انتخاب رشته برای داوطلبان تعریف شده است.) همچنین می توانید طبق مراحل زیر به نتیجه انتخاب رشته داشگاه آزاد خود دست پیدا کنند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی تمامی رشته ها به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نموده و سپس بر روی گزینه “اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی” کلیک کنید.

نتایج نهایی دانشگاه ازاد 1

  • در این مرحله می بایست جهت دریافت نتایج خود اطلاعات خواسته شده “کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی” را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

نتایج نهایی دانشگاه ازاد

نحوه مشاهده نتایج نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی

توجه داشته باشید در صورتی که داوطلب تحصیل در هر یک از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد می باشید، می بایست به منظور دریافت کارنامه نهایی خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه نمایید.

  • وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه “سراسری” را برگزینید.

نتایج نهایی کنکور 1

  • روی لینک “اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

نتایج نهایی کنکور 2

  • مجددا عبارت لینک شده “مشاهده اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

نتایج نهایی کنکور 3

نتایج نهایی کنکور

نکات مهم

  • کسانی که برای ورود به دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند بایستی برای آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام نهایی خود، به سایت مربوط به دانشگاه آزاد محل پذیرش مراجعه کرده و پیگیر اخبار مرتبط با ثبت نام ورودی های جدید باشند.
  • اشخاصی که نسبت به نتایج نهایی معترض هستند، می توانند به سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند.
  • داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل های مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند، می توانند راه های دیگری را برای محک زدن شانس پذیرش خود و ادامه تحصیل انتخاب کنند. یکی از این مسیرها، فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می باشد که در صورت برگزاری آن برای سال جاری، علاقه مندان می توانند به دریافت دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد اقدام نموده و پس از اطلاع از تمامی شرایط و جزئیات اقدام به ثبت نام کنند.

سوالات متداول

1- نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد معمولا در نیمه دوم شهریورماه 1403 منتشر خواهد شد.

2- برای مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد از چه طریقی باید اقدام نمایم؟

برای مشاهده نتایج نهایی کنکور آزاد می توانید به سامانه سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایید.

3- برای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد و ورود به سایت دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به پورتال کاربری در سایت دانشگاه آزاد، کدملی و کد دسترسی 7 رقمی انتخاب رشته آزاد متقاضی می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹ نظر
  1. زهرا نمازی

    با سلام ببخشید من میکروبیولوژی دانشگاه آزاد قبول شده ام، اما وقتی به سامانه آموزشیار برای ثبت نام غیر حضوری مراجعه می کنم رشته دیگری که سال ۱۴۰۰ قبول شده ام و نرفته ام را نمایش می دهد. در حالیکه من در ان رشته اصلا ثبت نام قطعی نکرده ام. چطور تا الان مانده و اینکه چه کاری باید انجام بدهم؟ لطفا راهنمایی ام کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      چنانچه در بازه زمانی مشخصه با کد دانشجویی مشخص وارد سامانه شده اید می توانید موضوع فوق را به آموزش دانشگاه پذیرفته شده به صورت حضوری اطلاع دهید.

  2. محمد

    سلام من باید برم سربازی اما میخوام ترم بهمن دانشگاه ازاد ثبت نام کنم الن باید چیکار کنم که بتونم تا اون موقع سربازی رو دور بزنم

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می بایست به خدمت بروید و پس از اعلام نتایج در صورت قبولی از قانون ایست خدمت استفاده کنید.

  3. محمد امین

    سلام کد دسترسی دانشگاه آزاد رو از کجا میشه پیدا کرد ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه ی اولیه شما درج شده است

  4. فائزه

    پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه ازاد اگه فردی پذیرفته شد ایا ازمون میگیرن؟؟یا ادامه تحصیل میدهد؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، پس از اعلام نتایج در صورتی که در دانشگاه آزاد قبولی بیاورید فقط برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه می کنید و احتیاجی به شرکت در کنکور مجدد نمی باشد.

  5. سپهر

    سلام.با تراز حدودا ٩٠٠٠ به همراه سهمیه ۵ درصدی ایثارگران ،چقدر شانس قبولی پزشکی ودندانپزشکی واحد خودگردان کیش (دانشگاه ازاد) رو دارم؟

دریافت مشاوره