خانه تیزهوشان زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

تاریخ نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان
زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

یکی از اهداف برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان شناسایی دانش آموزان با استعداد و پرتلاش است که صلاحیت لازم جهت تحصیل در این مدارس را دارا هستند. از این رو دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را دارند، بایستی از تاریخ دقیق انجام آن باخبر باشند.

 

همزمان با شروع فرآیند نام نویسی، دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در دسترس داوطلبان قرار می گیرد که زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم از طریق دفترچه یا طی اطلاعیه ای منتشر می گردد. لازم به ذکر است که امکان تمدید بازه زمانی نام نویسی این آزمون نیز وجود دارد که جزئیات بیشتر در خصوص زمان و همچنین نحوه ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم در ادامه مقاله ذکر شده است.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403- 1404 در بازه زمانی 18 الی 28 فروردین 1403 صورت می گیرد.

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 -1404

آزمون تیزهوشان برای هر دو دوره ششم به هفتم و نهم به دهم هر ساله برگزار می شود و تنها راه ورود به این مدارس، کسب حدنصاب نمره در آزمون مذکور می باشد.  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و انتشار سایر جزئیات پیرامون آن از طریق سایت  my.medu.ir صورت می گیرد. زمان ثبت نام این آزمون ابتدا توسط مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، ابتدا 15 الی 25 فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شده بود که  سپس با انتشار بخشنامه، به 18 الی 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ تغییر یافت.

 

همچنین این فرآیند معمولا تمدید خواهد شد که با توجه به مشخص نبودن زمان تمدید شده، توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در  کانال تلگرام سمپاد عضو شوید. در ضمن، ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نیز در این بازه زمانی تمدید شده امکان پذیر خواهد بود.

 

همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که، طبق آخرین اخبار منتشر شده، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان دهم و ثبت نام این مدارس برای پایه هفتم در یک بازه زمانی و از طریق سامانه یکسانی انجام خواهد شد.

توجه: جهت کسب اطلاعات در خصوص کلاس تخصصی استعداد تحلیلی ششم و نهم ویژه تیزهوشان 1403 بر روی لینک کلاس استعداد تحلیلی تیزهوشان کلیک نمایید.

تقویم زمانی آزمون تیزهوشان 1403

  • زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم 1403 - 1404 : 18 تا 28 فروردین ماه 1403
  • زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 - 1404 : 31 خرداد ماه 1403
  • زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 - 1404 : 1 تیر ماه 1403
  • زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1403 - 1404 : احتمالا اواخر مرداد 1403

راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان باید برای ثبت نام این مدارس اقدام نمایند. همچنین توجه داشته باشید سوالات آزمون تیزهوشان نهم و ششم از دو بخش اصلی استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل می شود تا توانایی ذهنی و هوشی دانش آموزان ارزیابی شود.

 

دانش آموزان بعد از کسب آگاهی لازم در خصوص منابع و سوالات، برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه های ششم و یا نهم، در صورتی که واجد شرایط آن می باشند، بایستی با فراهم آوردن مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه مربوطه به سایت  my.medu.ir مراجعه کرده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  و تکمیل فرم ثبت نام به بارگذاری عکس ها در سایت یاد شده، نمایند و کد رهگیری ثبت نام را یادداشت نموده و تا پایان مراحل نزد خود نگه دارند.

توجه داشته باشید که دریافت نکردن کد پیگیری به منزله عدم تکمیل فرآیند ثبت نام است و متقاضیان تحصیل در پایه دهم مدارس سمپاد نیز باید رشته تحصیلی و 3 مدرسه تیزهوشان را به ترتیب اولویت بندی خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که تنها در صورت واریز  نام نویسی دانش آموزان قطعی می گردد و در این صورت است که کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان برای آن ها صادر خواهد شد.

 

همان طور که می دانید آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز فقط برای ارزیابی هوش دانش آموزان برگزار می گردد؛ به نحوی که از هیچ یک از مواد درسی سوالی مطرح نخواهد شد. بنابراین آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت داوطلبان پایه هفتم داشته باشد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه تاریخی انجام می شود؟

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴، 18 الی 28 فروردین ماه ۱۴۰۳می باشد.

2- چگونه در آزمون ورودی تیزهوشان پایه هفتم و دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ می توان ثبت نام کرد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت my.medu.ir و انتخاب لینک مربوط به پایه مورد نظر خود، فرآیند نام نویسی را به انجام برسانید.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان وجود دارد؟

بله، در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات یا تمایل به تغییر آن ها، می توانید نسبت به اصلاح اطلاعات خود در زمان مقرر اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد