خانه مدارس زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

پذیرش مدارس تیزهوشان در دو دوره متوسطه اول و دوم صورت می گیرد و دانش آموزانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع هفتم در این مدارس هستند می بایست با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که در  دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم درج می گردد، اقدامات لازم را در موعد مقرر در سایت my.medu.ir به انجام برسانند چرا که سهل انگاری در به انجام رساندن به موقع این فرآیند ممکن است موجب فوت وقت و همچنین از دست رفتن فرصت تحصیل در مدارس تیزهوشان شود.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم  ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 از 29 تا 31 فروردین ماه تمدید شد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  بایستی در زمان تعیین شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و فرآیند نام نویسی را به انجام برسانند. زمان ثبت نام ابتدا توسط مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش، 15 الی 25 فروردین ماه اعلام شده بود که با انتشار بخشنامه ای این تاریخ به 18 الی 28 فروردین 1403 تغییر کرد. همچنین هر ساله این بازه زمانی مجددا تمدید شده که ممکن است در سال 1403 نیز این اتفاق رخ دهد. در صورت انتشار اطلاعیه ای پیرامون فرایند مذکور، مقاله پیش رو بروز و اخبار آن در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره قرار خواهد گرفت.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

همانطور که در مطلب دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم قید شده است زمان و شرایط شرکت در آزمون به طور کامل مشخص است ولی با این حال احتمال دارد برخی داوطلبان از ثبت نام بازمانده و این فرصت را از دست بدهند. به همین منظور سازمان مربوطه مهلت مجددی برای ثبت نام در اختیار افراد قرار می دهد.

 

زمان تمدید ثبت نام نیز در بازه سه روزه 29 تا 31 فروردین ماه تعیین شده است. لازم به ذکر است ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان  و پرداخت وجه برای همه دانش آموزان امکان پذیر خواهد بود و پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند و هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را پرداخت ننموده اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

 آزمون تیزهوشان برای تحصیل در پایه هفتم در سال 1403 – 1404 نیز همانند سال گذشته، شامل سوالات هوش، استعداد و خلاقیت می باشد و پرسشی از کتاب های درسی آنان مطرح نخواهد شد. دانش آموزان مستعدی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، می بایست ثبت نام خود را به صورت کاملا اینترنتی و مطابق راهنمای زیر به انجام برسانند.

  • به سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی، سریال شناسنامه و کد امنیتی گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • دکمه “بستن” را فشار دهید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • به قسمت پایین صفحه سایت رفته و روی گزینه “آزمون سمپاد” کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

مرحله چهارم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  •  عبارت “ثبت نام” را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • فرم ثبت نام را کامل نموده و روی دکمه “دریافت رسید” کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • کد رهگیری ثبت نام را دریافت کرده و تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگه دارید.

برای پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت آنلاین، در دست داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز پویا باشد، الزامی است و برای افرادی که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  خود را از طریق بانک ها یا دستگاه های خودپرداز پرداخت می کنند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد. شایان توجه است، در صورتی که تمام مراحل فوق را با موفقیت طی کرده باشید، سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان یک شماره پیگیری در اختیار شما قرار می دهد که بایستی این شماره را دریافت و برای مراحل بعدی نزد خود نگه دارید.

همچنین به تمامی داوطلبان توصیه می شود پس از نام نویسی در آزمون با شرکت در کلاس تیزهوشان ششم خود را برای زمان برگزاری آزمون آماده نمایند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی انجام می شود؟

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 - 1404 از 29 تا 31 فروردین ماه تمدید شد.

2- از چه طریقی می توان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم را انجام داد؟

با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و مطابق با راهنمای ارائه شده در این مقاله، ثبت نام خود را به انجام برسانید.

3- آیا مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم وجود دارد؟

بله، معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته می شود که متعاقا از طریق همین مقاله اعلام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس