خانه نمونه دولتی زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که مسئول برگزاری آن، اداره کل آزمون های وزارت آموزش و پرورش می باشد، هر ساله به منظور پذیرش دانش آموزان مستعد و علاقه مند در پایه نهم به دهم برگزار می گردد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی می بایست اطلاعات کافی را به دست آورده و در زمان مقرر نسبت به انجام ثبت نام خود از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. اما فرآیند نام نویسی دانش آموزان چه زمانی صورت می پذیرد؟

 

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

 

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 در بازه 18 الی 28 فروردین ماه قرار دارد.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال های اخیر آزمون مدارس نمونه دولتی تنها برای پایه نهم برگذار می گردد و دانش آموزان پایه ششم از این آزمون معاف می باشند، در ادامه مطلب در خصوص زمان ثبت نام هر دو پایه به تفصیل توضیح داده شده است.

زمان ثبت نام پایه ششم به هفتم

آزمون پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی در سال های اخیر حذف شده است و پذیرش دانش آموزان این پایه بر اساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد. همچنین مدیریت مدارس نمونه دولتی برای دوره اول متوسطه به صورت هیات امنایی می باشد، بنابراین دانش آموزان می بایست با مراجعه به محل مدرسه هیات امنایی مورد نظر، از زمان ثبت نام آگاه شوند.

زمان ثبت نام پایه نهم به دهم

فرآیند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم امسال به صورت هماهنگ و از طریق سایت my.medu.ir انجام شده و اطلاع رسانی های لازم نیز از طریق سایت مذکور صورت می پذیرد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در پایه دهم این مدارس می بایست با مراجعه به این سایت، روند ثبت نام را تکمیل کنند. فرآیند نام نویسی این مدارس برای دانش آموزان پایه نهم ابتدا از 15 الی 25 فروردین ماه در نظر گرفته شده بود اما با انتشار بخش نامه جدید، این زمان از تاریخ 18 الی 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

طبق روند هر سال با اتمام بازه زمانی مذکور یک فرصت مجدد برای متقاضیانی که از ثبت نام جا مانده اند در نظر گرفته شد که این دسته از افراد می توانند مطابق با زمان بندی در نظر گرفته شده، نسبت به نام نویسی در این مدارس و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. هنوز مهلت این ثبت نام تمدید نشده است. در صورت اعلام هر گونه اخبار جدید، از طریق این مقاله و همچنین کانال تلگرام نمونه دولتی اطلاع رسانی خواهد شد.

تقویم زمانی آزمون نمونه دولتی 1402

  • زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : 18 تا 28 فروردین ماه 1403
  • زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : 1 تیر ماه 1403
  • زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : احتمالا اواخر مرداد 1403

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همان طور که گفته شد، روند نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی پایه دهم  امسال به صورت هماهنگ و از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود و داوطلبان می توانند از طریق سامانه مذکور، فرم ثبت نام این آزمون را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند که روند انجام آن، در ادامه مقاله ارائه شده است.

  • ابتدا وارد پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید. سپس کد ملی و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه خود را وارد کنید تا اجازه ورود به پرتال به شما داده شود.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

  • اطلاعیه نشان داده شده را بسته و سپس قسمت پایین صفحه را مورد بررسی قرار دهید.

مرحله دوم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در این مرحله از کادر ثبت نام و دریافت گواهی ها گزینه “آزمون نمونه دولتی” را انتخاب نمایید.مرحله چهارم ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • در این مرحله می بایست ابتدا فایل ثبت نام آزمون نمونه دولتی که سایت در اختیارتان قرار می دهد مورد مطالعه قرار داده و سپس روند ثبت نام خود را تکمیل کنید.

مرحله پنجم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا می باشند، پرداخت کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. در ادامه، عکس پرسنلی خود را در سامانه بارگذاری نمایید.

نکته: نگهداری کد رهگیری که در پایان فرایند ثبت نام به هریک از داوطلبان داده می شود الزامی است.

لازم به ذکر است که نکات قابل توجه برای ثبت نام در آزمون ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتی که شامل نحوه و شرایط ثبت نام نمونه دولتی، مدارک مورد نیاز و…می باشد، توسط سایت my.medu.ir در قالب دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم منتشر می شود. همچنین با توجه به این که دانش آموزان می بایست به  100 سوال آزمون در مدت 120 دقیقه پاسخ صحیح دهند، می توانند با بهره گیری از منابع آزمون نمونه دولتی نهم نتیجه بهتری را کسب کنند.

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه تاریخی انجام می شود؟

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم از تاریخ 18 الی 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

2- ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه صورت انجام می شود؟

فرآیند نام نویسی داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می پذیرد.

3- دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه زمانی قابل دسترس است؟

این دفترچه معمولا همزمان با شروع زمان ثبت نام یعنی 18 فروردین ماه ۱۴۰۳ و از طریق سایت مربوط به آن منتشر می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. ناشناس

    سلام من ی سوالی داشتم خب من تجربی زدم ت ثبت نام ولی میخام انسانی بخونم چجوری میتونم مثلا قبل اینک ازمونو بدم تغییر بدم ب انسانی

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، اجازه تغیر رشته را نخواهید داشت.
      اما در بازه زمانی انتشار کارت های ورود به جلسه میتوانید به باجه های رفع نقص مراجعه کنید و درخواست تغیر رشته را بدهید، ممکن است موافقت شود.

  2. ناشناس

    من ی سوالی داشتم خب من تجربی زدم ت ثبت نام ولی میخام انسانی بخونم چجوری میتونم مثلا قبل اینک ازمونو بدم تغییر بدم ب انسانی

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      امکان تغییر رشته پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت وجود ندارد.

  3. سارا قره خانی

    سلام وقت بخیر من میخوام نمونه برم.. باید از مدرسه بپرسم و بخوام …؟.؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سال ۱۴۰۰، شما می توانید عضو کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره باشید.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد