خانه دکتری زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در هنگام فرایند انتخاب رشته دکتری متقاضیان دانشگاه های آزاد و سراسری از هم تفکیک شده و داوطلبین هر یک از طریق سایت های مجزایی اقدام به این فرایند می نمایند. داوطلبان دانشگاه آزاد پس از انتخاب رشته در سایت azmoon.iau.ac.ir، پیگیری اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را نیز باید از طریق این سایت انجام دهند و در صورت کسب حد نصاب ها باید خود را برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 آماده نمایند. همچنین تمامی داوطلبان تنها پس از کسب اطمینان از قبولی در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانند وارد دانشگاه منتخب خود شوند.

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

(در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته، لینک فوق فعال می گردد)

 

در حال حاضر زمان دقیقی برای اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری آزاد 1403 مشخص نشده است.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هستند، لازم است بدانند که زمان دقیق این فرآیند در سال 1403 اعلام نشده است. با توجه به این که فرآیند انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت ماه انجام می گیرد، زمان حدودی اعلام نتایج نیز طی 3-4 هفته بعد از این فرآیند خواهد بود. به محض اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد، لینک آن در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد.

متقاضیانی که در این مرحله نتیجه مطلوب را کسب کرده اند، می توانند جهت پر کردن فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اقدام نموده و پس از شرکت در جلسه ارزیابی، جویای اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد باشند.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پذیرفته شدگان آزمون دکتری که در تاریخ مقرر اقدام به انتخاب رشته نموده اند، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته از سوی سایت دانشگاه آزاد می توانند به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود بپردازند.

  • پس از ورود به سایت مذکور به نشانی azmoon.iau.ac.ir، بر روی لینک “اعلام نتیجه اولیه/نهایی آزمون دکتری تخصصی سال 1403” کلیک نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

  • در این بخش لازم است “کد دسترسی انتخاب رشته” و “کد ملی” یا “کد رهگیری اتباع غیر ایرانی” خود را در کادر های نشان داده شده وارد کنید. سپس گزینه “ورود” را انتخاب نمایید تا بتوانید به مشاهده نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری بپردازید.

مرحله دوم مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نکته: کد دسترسی هفت رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه دکتری درج شده است.

پس از بررسی کارنامه مذکور می توانید از مجاز بودن برای شرکت در مصاحبه دانشگاه های منتخب خود اطلاع کسب نمایید. در صورتی که برای چند واحد دانشگاهی مجاز شده باشید می توانید نسبت به مصاحبه برای همگی ان ها اقدام نمایید.

مراحل بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان هنگام انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 80 کد رشته محل می باشند که با اعلام نتایج انتخاب رشته، وضعیت دعوت شدن آن ها به مصاحبه در هر کدام از انتخاب ها مشخص می شود. در صورتی که در هر یک از دانشگاه ها جهت مصاحبه دعوت شده باشند، می بایست در بازه زمانی مقرر که از سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود به ثبت نام، جهت شرکت در جلسه مصاحبه اقدام کرده و هزینه مصاحبه دکتری آزاد  1403 را نیز پرداخت نمایند تا به این وسیله سوابق علمی و پژوهشی آن ها بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز دانشگاه مورد نظر، پذیرش آن ها قطعی گردد.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که به نتایج انتخاب رشته خود معترض هستند، می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت اعلام نتایج این دانشگاه به نشانی azmoon.org به آن اعتراض نمایند همچنین توجه داشته باشید که باید اعتراض شما دلایل دقیق و منطقی داشته باشد.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه “ثبت درخواست الکترونیکی” را انتخاب کنید.

مرحله اول

  • در صورتی که قبلا در این سایت نام نویسی نکرده اید، بر روی کلید “ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله دوم

  • با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده در کادرهای مربوطه، ثبت نام شما در سایت مذکور انجام خواهد شد.

مرحله سوم

  • در این مرحله با بازگشت به صفحه پیشین و درج اطلاعات خواسته شده، سپس فشردن کلید ” ورود” می توانید به پنل ثبت درخواست وارد شده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

مرحله چهارم

در واقع، صرفا دعوت شدن به مصاحبه دکتری برای شرکت در آن کفایت نمی کند و شرکت کنندگان حتما باید آمادگی خود را از طریق ثبت نام در سامانه اعلام نمایند و در زمان مصاحبه دکتری، در محل مقرر مصاحبه حضور به عمل آورند. عدم ثبت نام جهت اعلام آمادگی برای مصاحبه به منزله انصراف داوطلب بوده و امکان شرکت در جلسه مصاحبه و پذیرش در دانشگاه از وی سلب خواهد شد.

در مطلب اعتراض به نتایج آزمون دکتری اطلاعات جامعی را پیرامون اعتراض به نتایج مراحل مختلف پذیرش دکتری به دست می آورید.

سوالات متداول

1- نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر می شود؟

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳ اعلام نشده است.

2- نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از چه طریقی اعلام می گردد؟

نتایج انتخاب رشته دکتری بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد قرار می گیرد.

3- آیا پذیرش در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری به معنای پذیرش نهایی داوطلب می باشد؟

خیر، پذیرفته شدن نهایی متقاضیان منوط به شرکت و قبولی آن ها در جلسه مصاحبه می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری