خانه دکتری زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری علوم پزشکی 1401
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی در تمامی دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد از طریق آزمون کتبی و آزمون شفاهی (مصاحبه) صورت می پذیرد. داوطلبانی که مرحله آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و برای بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری خود با توجه به جدول زمان بندی دانشگاه های پذیرنده در مرحله مصاحبه شرکت کرده اند، می توانند نتیجه نهایی را در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت نمایند و از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود.

زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

آن دسته از افراد که که در مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند، می توانند از تاریخ 20 شهریور ماه نتایج را از سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مشاهده نمایند.

همچنین برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت خود مستلزم طی کردن مراحل زیر می باشید.

  1. ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “دکتری تخصصی ph.D” را انتخاب نمایید.
  2. سپس بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D ” کلیک کنید.
  3. حال دکمه “نتیجه نهایی آزمون” را بفشارید.
  4. مجددا بر روی گزینه “نتیجه نهایی آزمون” کلیک فرمایید.
  5. در این صفحه می بایست مطابق دستور العمل گفته شده کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رمز برای شما پیامک گردد. سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید.

توجه: اگر داوطلبی موفق به کسب امتیاز قابل قبول شده باشد باید در زمان مقرر شده به دانشگاه مورد نظر برای ارائه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مراجعه نماید و یا غیرحضوری ثبت نام خود را در سایت رسمی دانشگاه محل قبولی به انجام برساند و مدارک مورد نیاز دانشگاه را پست کند. (تصمیم گیری درباره این موضوع به داشگاه پذیرنده بستگی دارد.)

بعد از انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت، در صورتی که ظرفیت دانشگاه ها تکمیل نگردد امکان اقدام به تکمیل ظرفیت از طرف دانشگاه ها وجود دارد. در واقع فرصت تکمیل ظرفیت در زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 برای داوطلبانی است که در آزمون دکتری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شده اند، ولی در هیچ یک از کد رشته ها پذیرفته نشده اند و یا علاقه ای به تحصیل در رشته محل پذیرفته شده خود ندارند یک فرصت طلایی محسوب می شود. این افراد می توانند از این فرصت برای پذیرش در هر یک از رشته محل ها استفاده نمایند.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در چه زمانی انجام می شود؟

نتایج مذکور از تاریخ 20 شهریور ماه قابل مشاهده بوده است.

2- نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به چه صورت قابل دریافت است؟

شما می توانید با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjeshp.ir نتیجه نهایی خود را دریافت کنید.

3- آیا تکمیل ظرفیت برای مقطع دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ وجود دارد؟

تا به حال اطلاع دقیقی در این زمینه در دست نداریم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری