خانه سامانه و سایت سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲
سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

آزمون وکالت قوه قضائیه میان داوطلبین واجد شرایط در دو مرحله کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می شود که تاریخ اعلام شده برای برگزاری این دو مرحله از طریق سایت مربوطه اعلام می گردد. موفقیت در هر دو مرحله آزمون، دریافت “پروانه وکالت دادگستری” را برای داوطلبان به همراه خواهد داشت. لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند در زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه با مراجعه به سازمان سنجش آزموش کشور، نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام نمایند.

 

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

لینک مستقیم سایت سنجش
لینک مستقیم سایت سنجش

 

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ را دارند، می توانند به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

ثبت نام آزمون وکالت (مشاوران حقوقی) قوه قضائیه به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه، هزینه مربوط به نام نویسی آزمون را پرداخت نمایند و پس از دریافت “شماره پرونده”، ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهند. متقاضیان باید بدانند که تمامی امور مربوط به این آزمون از قبیل ثبت نام در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج نهایی و… از طریق سایت سازمان سنجش آزموش کشور انجام پذیر می باشد. همچنین داوطلبان می بایست قبل از آغاز فرآیند نام نویسی خود در آزمون مربوطه، از نکات و شرایط ثبت نام آگاهی پیدا کنند که تمامی این ضوابط، تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه در سایت مذکور ارائه خواهد شد.

راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

متقاضیان برای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضائیه می بایست در زمان مقرر و با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه، مراحل ثبت نام در آزمون مذکور شرح داده می شوند.

مراحل ثبت نام

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کرده و در صفحه باز شده، روی گزینه “ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه 1402” کلیک نمایید.
  • برای آغاز فرآیند ثبت نام خود می بایست هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله می بایست روی گزینه “سریال ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲” کلیک نموده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.
  • پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1402 و دریافت شماره کارت اعتباری، باید به صفحه ابتدایی ثبت نام بازگشته و پس از فعال نمودن تیک عبارت مربوط به مطالعه شرایط و ضوابط، روی عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی”کلیک کنید.
  • در این بخش وارد صفحه ثبت نام شده و فرم تقاضانامه اینترنتی را تکمیل نمایید.
  • پس از انجام مرحله فوق لازم است که اسکن مدارک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه را در بخش های مربوطه بارگذاری کنید.
  • در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شود، سامانه کدی را تحت عنوان “کد پیگیری” صادر می کند که لازم است آن را نزد خود نگه دارید چرا که برای انجام سایر امور آزمون نیز مانند تکمیل ثبت نام (در صورتی که ثبت نام خود را ناقص انجام دهید.)، ویرایش اطلاعات، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام نتایج و…، به این شماره نیاز خواهید داشت.

معمولا چند روز پیش از برگزاری آزمون، اطلاعیه ای در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه از سایت مربوطه، منتشر می شود که تعیین می کند متقاضیان می توانند از چه زمانی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. همچنین نتایج اولیه آزمون که مربوط به مرحله کتبی می باشد نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان لازم است بدانند که در صورت قبولی و یا حتی کسب بالاترین نمره در آزمون، چنانچه حائز شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه نباشند، در هر مرحله از آزمون که باشند، از رقابت با سایر داوطلبین محروم خواهند شد. حتی در صورت صدور “پروانه وکالت دادگستری” برای فرد خاطی نیز، پروانه وی باطل می گردد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ از طریق چه سایتی امکان پذیر است؟

نام نویسی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

2- چگونه می توان به دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ دسترسی پیدا نمود؟

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی سنجش به دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون دسترسی پیدا کنید.

3- آیا امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور وجود دارد؟

بله، داوطلبان می بایست در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت رود به جلسه آزمون مربوطه اقدام فرمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره