خانه اخبار تحصیلی مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 97

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 97

مهلت-مجدد-ثبت-نام-آزمون-دستیاری-دندانپزشکی-97
مهلت-مجدد-ثبت-نام-آزمون-دستیاری-دندانپزشکی-97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

 آزمون دستیاری دندان پزشکی سال 97 از ۸ تا ۱۸ اسفند ماه سال 96 بوده است. با توجه به تقاضای داوطلبان ضمن اینکه مهلت ثبت نام به پایان رسیده فرصتی دوباره به داوطلبان داده شده است. عزیزان داوطلبی که بنا به دلایلی موفق به ثبت نام نشده اند، همچنین کسانی که اطلاعات آن ها اشتباه به ثبت رسیده است می توانند در روزهای 3 اردیبهشت  تا پایان روز 4 اردیبهشت ماه 97 اقدام به ثبت نام ویا ویرایش اطلاعات ثبت شده ی خود اقدام نمایند.

مهلت مجدد برای ثبت نام دستیاری دندان پزشکی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

شرایط لازم برای پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی 97

  • داشتن مدرک دکتری عمومی دندان پزشکی
  • داشتن گواهی پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ( ویژه آقایان )
  • داشتن گواهی طرح نیروی انسانی ( برای فارغ التحصیلان مقطع دندانپزشکی عمومی )
  • برای این آزمون محدودیت سنی وجود ندارد.
  • داوطلبان پذیرفته شده اگر در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نکنند یا بعد از ثبت نام ( قبل از شروع دوره ) انصراف دهند یک سال از شرکت در آزمون های دستیاری محروم خواهند شد و همجنین اگر بعد از شروع دوره انصراف دهند علاوه بر اینکه از شرکت در آزمون محروم هستند باید غرامت پرداخن کنند.

نحوه ی ثبت نام در آزمون دستیاری دندان پزشکی 97 

بامراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک که به صورت اسکن می باشد ( کارت ملی – شناسنامه – مدرک دکترای عمومی ویا گواهی اشتغال به تحصیل سال اخر – یک قطعه عکس – گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی یا گواهی معافیت از این طرح )  می توانند نسبت به ثبت نام خود در آزمون اقدام نمایند. درصورت عدم ارسال مدارد مورد نیاز و یا نقص آن ثبت نام برای آن ها لحاظ نخواهد شد. شایان ذکر است که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد لذا در مراحل ثبت نام خود بسیار دقت نمایید در غیر این صورت سهیه مورد درخواست شما باطل خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی 97 

آزمون دستیاری دندان پزشکی  در 14 تیر ماه سال 97 ساعت 9 صبح برگزار می شود. داشتن کارت ورود به جلسه برای داوطلبان در روز آزمون الزامی می باشد همچنین کارت ورود به جلسه داوطلبان معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی توزیع میگردد که عزیزان با مراجه به سایت مربوطه می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. لذا شایان ذکر است که ورود داوطلبان بدون کارت ملی و کارت ورود به جلسه امکان پذیر نمی باشد.

سهمیه مورد پذیرش آزمون دستیاری دندان پزشکی 97

  • سهمیه متعلق به جانبازان و همسر فرزند و جانباز 25% و بالاتر
  • سهمیه متعلق به آزاده و همسر و فرزند آزاده
  • سهمیه متعلق به همسر و فرزند شهید مفقود الاثر
  • سهمیه متعلق به رزمنده داوطلب بسیجی
  • سهمیه متعلق به رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح
  • سهمیه متعلق به رزمنده جهادگر
  • سهمیه های بومی

طریقه نمره دهی به آزمون دستیاری دندان پزشکی 97

در نمره دهی آزمون دو مورد لحاظ خواهد شد :

الف) ضریب دروس برحب رشته های امتحانی که در جدول زیر نشان داده شده است.

ب) بودجه بندی سوالات :

١٠ سوال از دروس دندانپزشکی جامعهنگر و مواد دندانی، 30 سوال از هر دروس آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، رادیولوژی دهان و فک و صورت، پریودانتیکس، بیماریهای دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، زبان انگلیسی مجموع (مجموع: ٢۵٠ سؤال).

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره