خانه تیزهوشان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ورامین

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ورامین

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ورامین 97 – 98

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ورامین 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مدارس استعدادهای درخشان یا همان مدارس تیزهوشان برای گزینش دانش آموزان برتر، هر ساله آزمونی با نام آزمون ورودی مدارستیزهوشان (سمپاد ) برگزار می کند. توصیه ما به والدین گرامی این است که قبولی در این آزمون را به عنوان یک هدف اصلی و حیاتی برای فرزندانشان جا نیندازند، زیرا قبولی اجباری در اینگونه آزمون ها تاثیری ندارد و تنها دستاورد آن دلزدگی دانش آموز از درس و امتحان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97 ورامین ، نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ورامین و میزان شهریه مدارس تیزهوشان بپردازیم. درضمن اگر تمایل دارید بدانید طرح شهاب مدارس چیست می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

جهت مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ورامین فقط باید از طریق سایت مربوط به آنها اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ورامین 97 – 98

نتایج تیزهوشان 98 – 97 نیز به احتمال زیاد همچون سال های گذشته در مرداد ماه اعلام می شود. برای مشاهده نتایج تیزهوشان 97 – 98 می بایست به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ( سمپاد ) به نشانی www.Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. از این طریق می توانید نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 ورامین را مشاهده نمایید. چنانچه هنگام مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ( استعدادهای درخشان )در هر یک از مراحل آن، با مشکلی برخورد کردید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. چنانچه به نتایج اعلام شده اعتراض دارید می توانید با مطالعه ی ادامه ی مطلب که به نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97 اشاره کرده ایم اطلاعات لازم در رابطه با چگونگی ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج آزمون استعدادهای درخشان را کسب نمایید. جهت کسب اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 نیز با کلیک بر روی  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 و  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شهریه مدارس تیزهوشان 97 – 98

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم  مدارس سمپاد یا همان تیزهوشان از مدارس برتر کشور و با سطح علمی و آموزشی بالا هستند. دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان یا همان استعدادهای درخشان تحصیل می کنند موظف به پرداخت شهریه هستند. در حال حاضر میزان شهریه برای مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی 97 – 98 مشخص نگردیده است و ما در این قسمت شهریه مدارس تیزهوشان را به طور تقریبی و بر اساس سال های پیش درج می کنیم تا دانش آموزانی که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 را انجام داده اند اطلاعات تقریبی در این رابطه داشته باشند :

  • شهریه دوره راهنمایی حدودا 2500000 تومان
  • شهریه دوره اول متوسطه حدودا 2900000 تومان
  • شهریه دوره دوم متوسطه حدودا 4200000 تومان
  • شهریه پیش دانشگاهی حدودا 4900000 تومان

نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ورامین 97 – 98

بعد ار اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، ممکن برخی از دانش آموزان که در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت کرده اند، به نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 ، نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 اعتراض داشته باشند و بخواهند به این موضوع رسیدگی شود. دقت کنید که بلافاصله پس از اعلام نتایج تیزهوشان ، امکان ثبت اعتراض وجود نخواهد داشت بلکه دانش آموزان باید مدت زمانی را منتظر بمانند و در زمان مقرر که اعلام می شود و پس از اینکه سامانه اعتراض راه اندازی شد می توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری اعتراض خود را ثبت نمایند. احتمالا چند روز بعد از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، این امکان بر روی سایت مربوطه فراهم می گردد. جهت ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ورامین ، می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره  تماس حاصل نمایید و ثبت اعتراض خود را به مشاوران این مرکز بسپارید. در ضمن اگر به نتایج اعلام شده اعتراض دارید می توانید با مطالعه ی مقالات دیگر ما که در آنها به نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اشاره کرده ایم اعتراض خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ورامین 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد