خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

افرادی که در رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی تحصیل کرده اند، می بایست به منظور دریافت پروانه وکالت خود در آزمون وکالت شرکت کنند. بنابراین آزمون وکالت قوه قضائیه با هدف اعطای پروانه وکالت پس از گذراندن دوره کارآموزی برگزار می گردد. داوطلبان واجد شرایط آزمون وکالت قوه قضائیه که در آزمون مذکور شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آن می باشند که این نتایج در موعد مقرر از سوی سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

(به محض انتشار فعال می شود.)

لینک مستقیم سایت سنجش
لینک مستقیم سایت سنجش

 

در حال حاضر زمان انتشار نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه 1402 تعیین نشده است.

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

با توجه به این که پذیرش داوطلبان در دوره کارآموزی وکالت قوه قضائیه از طریق شرکت در یک مرحله آزمون کتبی و یک مرحله آزمون شفاهی صورت می گیرد، نتایج آن نیز طی دو مرحله اعلام می شود. کارنامه اولیه مربوط به نتایج آزمون کتبی است و نتایج نهایی که پس از پایان فرآیند مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه

بر اساس آنچه گفته شد، نتایج اولیه داوطلبانی که در مهر ماه در آزمون وکالت قوه قضائیه 1401 شرکت کرده بودند، روز سه شنبه مورخ 31 مرداد ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر شد. در حال حاضر زمان انتشار نتایج سال ۱۴۰۲ مشخص نمی باشد؛ به محض انتشار اخبار جدیدی در این زمینه این مقاله به روز خواهد شد.

معرفی شدگان برای حضور در مرحله مصاحبه لازم است بر اساس توضیحات مندرج در کارنامه خود و جهت طی نمودن سایر مراحل آزمون، به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مراجعه نمایند. توجه نمایید که تبعات ناشی از عدم مراجعه داوطلبان در موعد مقرر بر عهده آن ها می باشد.

زمان اعلام نتایج نهایی

مدتی پس از انتشار کارنامه اولیه، از شرکت کنندگان به میزان چند برابر ظرفیت پذیرش دعوت به مصاحبه به عمل آورده می شود و نتایج نهایی قبولی یا عدم پذیرش داوطلبان در صورت گذراندن این مرحله با موفقیت، اعلام خواهد شد. در حال حاضر تاریخ دقیقی از زمان اعلام نتایج مرحله مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه برای سال 1402 مشخص نشده است. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره در اسرع وقت از تاریخ انتشار این نتایج باخبر شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

شرکت کنندگان آزمون اخذ پروانه وکالت قوه قضائیه شرکت نموده اند، می توانند با توجه به راهنمای تصویری زیر و طی کردن مراحل نشان داده شده، کارنامه خود را دریافت کنند. البته راهنمای درج شده در زیر، مربوط به دریافت نتایج سال 1401 می باشد. اما از آنجایی که در سال ۱۴۰۲ ثبت نام کننده آزمون وکالت قوه قضاییه سازمان سنجش می باشد، احتمالا انتشار نتایج نیز از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد. در صورت انتشار اخبار موثقی در این زمینه، این مقاله به روز می گردد.

  • در مرحله اول به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و از منوی پایین صفحه، گزینه “مشاهده نتایج نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه” را انتخاب کنید.

اولین مرحله مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه

  • با وارد شدن به این صفحه می توانید به روش زیر، اطلاعات ثبت نامی خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نموده و پس از فشردن “ورود” به دریافت نتایج آزمون بپردازید.

دومین مرحله مشاهده آزمون وکالت قوه قضائیه

همچنین لازم به ذکر است از پذیرفته شدگان آزمون کتبی 1402 برای حضور در مصاحبه علمی و شخصیتی دعوت به عمل می آید اما قبولی در آزمون و مصاحبه هیچ یک به منزله پذیرش قطعی داوطلب تلقی نمی شود.

در این مرحله علاوه بر مصاحبه و گزینش، مدارک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ که توسط داوطلبان ارسال شده است، به منظور تایید صحت مورد بررسی قرار می گیرند و داوطلبانی که دارای شرایط قانونی می باشند، در صورت پذیرش در مصاحبه و پس از طی مراحل قانونی به مرحله کارآموزی راه پیدا می کنند. پذیرش افراد بومی پس از قبولی در مصاحبه، در اولویت خواهد بود اما این مسئله به معنای عدم پذیرش افراد غیر بومی در حوزه های انتخابی نمی باشد.

پذیرفته شدگان این مرحله پس از گذارندن 18 ماه دوره کارآموزی علاوه بر انجام تکالیف آموزشی زیر نظر وکیل سرپرست، مطابق قوانین و مقررات مرتبط با کارآموزی و وکالت، موفق به کسب پروانه وکالت پایه یک می شوند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در خصوص تفاوت آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

در حال حاضر زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه مشخص نمی باشد.

2- از چه طریقی می توانیم به مشاهده نتایج آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه بپردازیم؟

از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توان به نتایج دسترسی پیدا کرد.

3- آیا داوطلبان پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، پذیرش خواهند شد؟

خیر. قبولی در آزمون منجر به دعوت داوطلب به یک مصاحبه علمی و شخصیتی خواهد شد که تنها در صورت موفقیت در آزمون و مصاحبه و دارا بودن شرایط قانونی متقاضیان پذیرش خواهند شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. احسان

    مهلت مشاهره نتایج تا ۱۴ اعلام شره و من نتونستم ببینم الان راهی برای مشاهره نتایج هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، مطابق با اطلاعیه سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور ، تاریخ مشاهده اعلام نتایح از ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ الی ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ اعلام شده است . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید .

  2. رستمی

    سلام
    نتیجه ازمون مشاوران قوه قضاییه امروز اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، مطابق با اطلاعیه های موجود ، نتایج آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه سال ۱۳۹۸ در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ و نهایتا تا آخر هفته اعلام خواهد شد . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از زمان اعلام نتایج مطلع شوید .

  3. رسول عزیزیان

    با سلام و عرض ادب
    خسته نباشید
    منظور از کد پیگیری همان کد رهگیری است؟

    با سپاس فراوان

    • ایران مشاوره

      با سلام،
      بله؛ چنانچه در فرآیند ثبت نام کد رهگیری دریافت نموده اید، با استفاده از این کد میتوانید جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون اقدام نمایید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی