خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم 96 - 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم 97 – 98
مدارس نمونه دولتی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است و هر ساله هنگامی که به زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی این مدارس نزدیک می شویم، پرسش های زیادی در رابطه با زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان مطرح می شود.پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی فقط در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم صورت می گیرد.مدارس نمونه دولتی با ارائه امکاناتی که در اختیار دانش آموزان قرار می دهد طرفداران زیادی در بین دانش آموزان پیدا کرده است و هر ساله شاهد تلاش دانش آموزان در پایه های ششم و نهم برای کسب نمره قبولی در آزمون ورودی این مدارس هستیم.

زمان و شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان قم 97 – 98

فقط دانش آموزان در پایه های ششم و نهم می توانند برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند..بنابراین داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 96 باید از 14 اسفند ماه تا اواخر فروردین ماه برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 96 اقدامات لازم را انجام دهند. ضمن اینکه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم شرایطی هم دارد که دانش آموزان درصورت داشتن این شرایط مجاز به ثبت نام هستند.کسب مقیاس خیلی خوب در دروس از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم و کسب معدل 17 هم از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان قم 97 – 98

فراموش نکنید که داشتن کارت آزمون نمونه دولتی از شرایط شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی 96 – 97 برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم خواهد بود.بنابراین در صورتی که داوطلبان کارت آزمون نمونه دولتی را دریافت نکرده باشند امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را نخواهند داشت. بنابراین داوطلبان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ اعلام شده قبل از برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اقدام نمایند و از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی آگاه شوند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم 97 – 98

طبق روال هرساله تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از مشاهده اعلام نتایج دانش آموزان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شده برای تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.به این دلیل که در صورت عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که بنا بر هر دلیلی از تحصیل در این مدارس منصرف شده اند نیز باید بگوییم که انصراف از تحصیل پس از ثبت نام آزمون نمونه دولتی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد.برای آگاهی از این شرایط می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان قم 97 – 98

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان قم 97 – 98

بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی است اما اینگونه نخواهد بود. دانش آموزان پس از قبولی در آزمون نمونه دولتی لازم است بدانید که تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خاص خودش را دارد.بنابراین توجه داشته باشید که ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان قم 97 – 98 در شهرستان ها :قنوات – جعفریه – کهک – دستجرد – سلفچگانان

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. بهار

    سلام من امتیازم در ازمون نمونه دولتی ۱۱۹۱۰۵شدو ااخرین فرد قبول شده ۱۲۴۴۹۱ بوده احتمال قبولی ذخیره هست یا نه باوجود اینکه بچه های تیزهوشان و نمونه هم قبول شدن و با رفتن به تیزهوشان کلاس خالی می شود

  2. جواد

    باسلام من درازمون نمونه دولتی اولویت اولم قبول شدم . اما حالامیخواهم بدونم میتونم تو ذخیره های اولویت دوم باز هم قبول شوم وبه ان مدرسه بروم.

    (باتشکر)

  3. علی اصغر

    سلام خسته نباشید ببخشید من ترازم درنمونه دولتی۱۳۱۳۷واخرین فرد قبول شده۱۳۸۰۰بود تقریبا ایا به نظر شما من در لیست ذخیره نمونه دولتی قم قرار میگیرم ۲۰روز دیگه لیست ذخیره اعلام میشه ومن خیلی دلشوره دارم لطفا کمکم کنید

    • ایران مشاوره

      سلام حقیقتش امکانش کم هست.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد