خانه کنکور کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۳ | کارنامه نهایی

کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۳ | کارنامه نهایی

کارنامه سبز، کارنامه محرمانه کنکور سراسری 1402
کارنامه سبز کنکور 1403

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” پس از اعلام نتایج نهایی کنکور شاهد انتشار کارنامه سبز کنکور هستیم. کارنامه سبز یا کارنامه نهایی، کارنامه محرمانه ای است که برای داوطلبان آزمون سراسری که براساس نتایج کنکور مجاز به انتخاب رشته کنکور شده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند، صادر می شود.

این کارنامه برای آن دسته از داوطلبانی مورد استفاده خواهد بود که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشده اند و نیز برای افرادی که در یکی از انتخاب هایشان قبول شده اند اما از رشته قبولی خود رضایت کافی را ندارند، مورد استفاده خواهد بود. اما این کارنامه شامل چه اطلاعاتی بوده و چه زمانی منتشر می شود؟ در ادامه به توضیح این موارد پرداخته ایم.

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، امکان دریافت و مشاهده کارنامه سبز برای داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش فراهم خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری به چه منظور صادر می شود؟

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد”

افرادی که خواهان ادامه تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری هستند می بایست از وضعیت خود در سایر دانشگاه های مد نظر (انتخابی) آگاه شوند از این رو بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری، باید اقدام به دریافت کارنامه سبز کنند. مطابق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان سنجش، در پی انتشار نتایج نهایی در زمان مقرر کارنامه علمی به منظور اطلاع افرادی که در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده صادر شده است. این کارنامه شامل اطلاعاتی همچون:

  • رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور با اعمال سهمیه و با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته
  • رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در کد رشته های انتخابی

زمان مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۳

همان طور که گفته شد “در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” ، مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 1403 پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور برای شرکت کنندگان امکان پذیر خواهد بود که داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل شماره داوطلبی، کد ملی و شماره پرونده، اقدام به دریافت و مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری خود نمایند.

همچنین به جهت آن که کنکور ۱۴۰۳، طی دو نوبت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و تیر ماه 1403 برگزار می شود، کمی فرآیند اعلام نتایج را دچار پیچیدگی کرده است. در حال حاضر زمان دقیقی برای انتشار کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۳ اعلام نشده ست ولیکن با توجه به سال گذشته انتظار می رود این کارنامه در نیمه اول مهرماه در ختیار داوطلبان قرار بگیرد.

راهنمای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 1403

در صورتی که در کنکور سراسری پذیرفته شده اید، می توانید مطابق راهنمای تصویری زیر نسبت به دریافت کارنامه نهایی خود اقدام کنید. همچنین می توانید با توجه به توضیحاتی که در قسمت “راهنمای استفاده از کارنامه سبز” آورده ایم، اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب نمایید.

  • جهت دریافت کارنامه نهایی کنکور سراسری (کارنامه سبز)، لازم است ابتدا به سایت سازمان کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و سپس بر روی گزینه “سراسری” کلیک کنید.
  • در صفحه گشوده شده می بایست مطابق تصویر زیر گزینه “کارنامه نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳” را انتخاب نمایید.
  • حال می توانید با تکمیل یکی از کادرهای زیر نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنید.
  1. روش اول: جست و جو بر اساس شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد
  2. روش دوم: جست و جو بر اساس شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

راهنمای استفاده از کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه) کنکور سراسری 1403

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” در این قسمت بیان خواهیم کرد که چگونه می توان با استفاده از اطلاعات داخل کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه) بدانیم که در کدام یک از انتخاب های پایین تر خودمان امکان قبول شدن را داشته ایم که برای این کار می بایست دو عدد داخل کارنامه سبز را با یکدیگر مقایسه کنیم. همچنین برای افرادی که در کنکور پذیرفته شده اند نیز یافتن رشته محل قبولی امکان پذیر است.

اولین عدد: عدد موجود در ستون “رتبه داوطلب”

دومین عدد: عدد موجود در ستون “آخرین رتبه قبولی”

بدین صورت اولین ردیفی که در آن رتبه شما از رتبه آخرین نفر قبولی کمتر و یا حتی برابر باشد، در واقع محل قبولی شما می باشد.

یافتن رشته محل قبولی

برای یافتن انتخابی که در آن قبول شده اید، می بایست ستون “نتیجه” را مشاهده کنید به این ترتیب که هر ردیفی که در مقابل آن علامت * باشد همان رشته محل قبولی شما خواهد بود و باید تنها انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کد رشته ی قبولی را نگاه کنید.

برای آنکه بدانید انتخاب های پایین تر اشاره به کدام رشته محل ها دارد، کافی است فقط با برگه انتخاب رشته خود، کارنامه نهایی را مطابقت دهید و می توانید با استفاده از کدی که در ستون اول درج شده است و همچنین جستجو در دفترچه انتخاب رشته، متوجه رشته محل مورد نظر شوید.

جزئیات کارنامه سبز (کارنامه نهایی) کنکور سراسری ۱۴۰۳

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” کارنامه سبز کنکور شامل دو قسمت می باشد، قسمت اول جدولی شامل اطلاعات فردی و امتحانی داوطلب می باشد.مرحله چهارم دریافت کارنامه سبز

در قسمت بعدی کارنامه سبز جدول کد رشته محل های انتخابی شرکت کننده درانتخاب رشته کنکور قرار گرفته اند. تصویر زیر نشان دهنده این اطلاعات بوده و در ادامه به توضیح مندرجات موجود در این 4 دستون پرداخته ایم.

کارنامه سبز

  1. ستون ترتیب علاقه: این ستون نشان دهنده ترتیب رشته محل های انتخابی داوطلب در  فرم انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد.
  2. ستون کد رشته انتخابی: درج کد رشته محل های انتخابی داوطلب
  3. ستون رتبه داوطلب: نشان دهند رتبه داوطلب در بین تمامی کسانی که کد رشته مورد نظر را انتخاب کرده اند.
  4. ستون آخرین رتبه قبولی: نشان دهنده رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در یکی از انتخاب های کد رشته محل در بین همه داوطلبان
  5. ستون نتیجه: بررسی انتخاب های داوطلبان به ترتیب علاقه

مفهوم مندرجات کارنامه در ستون نتیجه

  • علامت ستاره (*) در ستون نتیجه نشان می‌دهد که شما در این کد رشته محل پذیرفته شده اید.
  • عدد 1 به این معنی است که رشته های دارای شرایط خاص را انتخاب نموده اید.
  • عدد 2 به معنی این است که حداقل در مصاحبه یکی از دانشگاه های نیمه متمرکز معرفی شده اید.
  • عدد 3 به این معنی است که داوطلب در سهمیه مجاز دیگری به جز سهمیه نهایی پذیرفته شده است.
  • عدد 4 نشان می دهد که وضعیت علمی و عمومی شما در رشته انتخابی توسط وزارت آموزش و پرورش در دست بررسی است.
  • عدد 5 به این معنی است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزینش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی امتیاز و نمره لازم را به دست نیاورده و در اولویت جذب قرار نگرفته است این دسته از داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده درخواست بررسی مجدد پرونده خود را به هسته گزینش آموزش و پرورش استان سکونت خود ارسال نمایند.
  • عدد 7 به این معنی است که امتیاز لازم برای شرکت در مصاحبه تخصصی را به دست نیاورده اید و یا دارای شرایط لازم (سن، معدل، ویژگی های جسمانی و غیبت در مصاحبه ) نبوده اید.
  • عدد 8 به معنی قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است که در آن رشته ها، پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب، دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.
  • عدد 9 به این معنی است که شرایط و وضعیت علمی و عمومی شما برای پذیرش در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج)، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در حال بررسی می باشد.

شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای انتقالی

“در دو سال گذشته کارنامه سبز منتشر نشده است پس انتظار می رود امسال نیز این کارنامه منتشر نشود و کارنامه نهایی همان اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان باشد” در سال های گذشته داوطلبانی که در اولویت های پایین تری از رشته مورد پذیرش خود امکان قبولی داشتند، می توانستند ضمن ثبت درخواست خود از طریق سازمان سنجش جهت بررسی اولویت های بعدی و یا اشتباه در انتخاب رشته، به رشته و یا دانشگاه های مورد نظر خود که در اولویت های بعدی قرار داشته و امکان قبولی در آن ها وجود داشت، منتقل شوند.

اما مطابق با اعلامیه ای که دوره گذشته در سال 1403 از طرف سازمان سنجش منتشر شد، دیگر امکان دریافت انتقالی از طریق ثبت درخواست بدین منظور از طریق سازمان سنجش وجود نخواهد داشت و داوطلبان می بایست پس از دریافت کارنامه نهایی یا همان کارنامه سبز خود، به دانشگاه مقصد مورد نظر خود که در آن امکان قبولی داشته اند، مراجعه نموده و درخواست خود را مبنی بر انتقال ثبت نمایند.

  • چنانچه دانشگاه مورد نظر دارای ظرفیت کافی بوده و فرد نیز شرایط مورد نظر دانشگاه از قبیل رتبه و تراز لازم را داشته باشد، این امکان وجود دارد که با درخواست وی موافقت گردد. برای اطلاع از شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه سراسری می توانید بر روی همین لینک کلیک نمایید.
  • لازم به ذکر است، درصورت عدم قبولی داوطلبان در کد رشته محل های انتخابی، می توانند شانس خود را در کنکور سال بعد امتحان نموده و یا اقدامات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد را جهت ادامه تحصیل در رشته دلخواه، به انجام برسانند.
  • همچنین در نظر داشته باشید، درصورتی که فرآیند تکمیل ظرفیت برگزار نشود، انتشار کارنامه نهایی به منزله اتمام کنکور سراسری بوده و پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به دانشگاه قبولی، ثبت نام خود را به انجام برسانند.
  • البته مطابق با آخرین اخبار منتشر شده در این زمینه، پس از گذراندن یک ترم از تحصیل در دانشگاه مبدا، کارنامه سبز به دانشگاه محل تحصیل افراد به صورت محرمانه ارسال می شود و چنانچه دانشگاه مبدا با انتقال دانشجو از حد نصاب خارج نشود و همچنین دانشگاه مقصد نیز دارای ظرفیت لازم برای پذیرش فرد باشد، با درخواست انتقالی موافقت می شود.

اعتراض به کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۳

ممکن است عده ای باشند که پس از بررسی کارنامه سبز کنکور سراسری نسبت به آن معترض باشند. اما سوال اینجاست که آیا امکان اعتراض به کارنامه سبز کنکور برای سال 1403 وجود دارد؟

برای پاسخ به این پرسش می توان گفت: طبق اطلاعیه ای که پس از اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳، در این خصوص از سازمان سنجش منتشر شده است به این صورت می باشد که هیچ درخواستی تحت عنوان اشتباه در انتخاب رشته و یا درخواست اولویت بعدی رشته انتخابی در سازمان سنجش بررسی نخواهد شد. بنابراین داوطلبان می بایست از ارسال درخواست با این موضوع به سازمان مذکور خودداری کنند.

در صورتی که تکمیل ظرفیت کنکور سراسری وجود نداشته باشد، این کارنامه، آخرین مرحله از برگزاری کنکور سراسری بوده و افراد پس از آن می بایست به اطلاعیه های منتشر شده از سوی دانشگاه قبولی که در سایت رسمی آن قرار می گیرد جهت ثبت نام به صورت اینترنتی یا حضوری و آماده نمودن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام، در واحد های دانشگاهی اقدام کنند.

 

نکات مهم ⭐
  • کارنامه سبز یا همان کارنامه نهایی برای داوطلبانی که انتخاب رشته کنکور را انجام داده اند، قابل دریافت است.
  • اطلاعاتی نظیر رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته های انتخابی در بین متقاضیان آن رشته با اعمال سهمیه و با توجه به نمره کل و همچنین رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در رشته های ثبت شده داوطلب در کارنامه سبز وجود دارد.
  • در پی انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری کارنامه سبز نیز منتشر می شود که احتمالا در نیمه دوم شهریور ماه 1403 در دسترس قرار بگیرد.
  • ثبت درخواست انتقالی، بررسی اولویت های بعدی و یا اشتباه در انتخاب رشته براساس کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر نیست.
  • علامت * در ستون نتیجه کارنامه سبز کنکور یعنی شما در آن کدرشته محل پذیرفته شده اید.

 

سوالات متداول

1- کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

هنوز زمان دقیقی مبنی بر انتشار کارنامه سبز برای نوبت اول و دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳، اعلام نشده است اما بنابر روند سال گذشته در نیمه اول مهر ماه منتشر شود.

2- هدف از صدور کارنامه سبز آزمون سراسری چیست؟

کارنامه سبز نشان دهنده سایر اولویت های انتخابی داوطلب برای افراد پذیرفته شده و یا مردود بوده و که پذیرفته شده ها با اطلاع از این کد رشته محل ها می توانند نسبت به تغییر رشته خود اقدام نمایند.

3- در انتخاب رشته مردود شده ام؛ آیا برای من کارنامه سبز صادر می گردد؟

بله، طبق آخرین دوره کنکور سراسری برای افرادی که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشده اند نیز کارنامه سبز صادر خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۲۱ نظر
  1. نا

    سلام خسته نباشید کد *۳ به معنی آن است که سهمیه ی ما نسوخته؟
    من پرستاری روزانه قبول شدم و کد *۳ داشتم و ایثارگری پنج درصد هم دارم طبق این متن من در سهمیه ی نهاییم که ایثارگرانه پذیرفته نشدم یعنی میتونم دوباره کنکور بدم و برای دوره های روزانه ازش استفاده کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      بله، کد ۳ به معنای پذیرفته شدن در سهمیه ای غیر از سهمیه نهایی می باشد بنابراین امکان استفاده مجدد از سهمیه برای شما وجود دارد.

  2. ۰۰۰

    سلام.اطلاع دارین که امکان دسترسی اداره آموزش و پرورش به کارنامه داوطلبان کنکور وجود داره یا نه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود ، ارگان صادر کننده کارنامه کنکور سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد و هر شخصی که اطلاعات اولیه برای ورود به سامانه را در اختیار داشته باشد می تواند کارنامه را دریافت نماید .

  3. نیما

    سلام وقمت بخیر
    انتخاب رشته بدون کنکور و براساس سوابق کارنامه سبز دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه سبز برای انتخاب رشته های با آزمون وجود دارد و برای رشته های بدون آزمون معمولا کارنامه سبز صادر نمی گردد.

  4. ساحل

    سلام من دانشگاه نوشیروانی رشته معماری قبول شدم و رتبه من در عمران شش هست و من الان ثبت نام معماریو انجام دادم من میتونم برم رشتمو ب عمران تغییر بدم؟ از روی کارنامه سبز
    یا میتونم ترم بعد رشتمو تغییر بدم؟ اگ میتونم شرایطی داره؟

  5. زینب

    سلام این جواب درخواست به سنجش کی میاد من دانشگاه مبدا ثبت نان کردم ایا مواففت میکنن یا بیخود منتظرم

  6. مهدي

    سلام
    جواب اعتراض به سازمان سنجش و تغییر الویت های بعدی چه مدت زمانی طول میکشه؟؟

  7. Z

    سلام من ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی دانشگاه غیر انتفاعی و مدیریت دولتی دانشگاه آزاد قبول شدم خواستم بدونم امکان تغییر رشته درهمان واحد دانشگاهی هست؟هر رشته ای یا مرتبط با رشته ای ک قبول شدم؟و اینکه آینده کدوم این دو رشته ک قبول شدم بهتره؟مواد درسی اش چیه؟مدرک غیر انتفاعی معتبر هست برای استخدام؟عجله دارم لطفا راهنمایی ام کنید با تشکر

  8. پوریا

    سلام در قسمت توضیحات کارنامه سبز من عدد ۳ درج شده ولی نمیدونم تو چ رشته ی دیگ ای نمره اوردم و چجوری باید تغییر رشته بودم تا فردا ۳۱ شهریورم بیشتر وقت ندارم توروخدا راهنمایی کنین

  9. سعید

    سلام. بنده در دانشگاه صنعتی سیرجان قبول شدم و در کارنامه سبز رشته مورد علاقه ام رو توی یک دانشگاه دیگه قبول شدم.ایا میتونم رشته ی مورد علاقه ام رو بخونم و اگه میتونم تا کی فرصت دارم این کار رو بکنم. تو رو خدا جواب بدید خیلی واجبه

  10. سعید

    سلام. بنده در دانشگاه صنعتی سیرجان قبول شدم و در کارنامه شبز رشته مورد علاقه ام رو توی یک دانشگاه دیگه قبول شدم.ایا میتونم رشته ی مورد علاقه ام رو بخونم و اگه میتونم تا کی فدصت دارم این کار رو بونم. تو رو خدا جواب بدید خیلی واجبه

  11. زهرا

    سلام خسته نباشید
    عذرمیخوام‌ من توی کارنامه سبزم یه رشته ای که به محل اقامتم نزدیکه قبول شدم
    قبلش هم دانشگاه دیگ ای قبول شده بودم طبیعتا
    امادرهر صورت اونیو ک‌اول پذیرفته شدم،قصد رفتنشوندارم چون خیلی مسافتش زیاده
    اما اونی ک توی کارنامه سبزم زده رو دوس دارم برم.آیا باید دانشگاه اولیو ک قبول شدمم ثبت نام کنم یا منتظر جواب سنجش بمونم؟

  12. .

    سلام
    میخواستم ببینم اگه از طریق سایت سازمان سنجش تقاضای اولویت بعدی رو بدم و باهام موافقت بشه باید برم اولین رشته بعدی که امکانش رو دارم یا ممکنه مجبور شم برم اولویت های پایین ترم؟
    اگر با درخواستم موافقت بشه حتما باید رشتم رو تغییر بدم یا میتونمتو همین رشته ای که الان قبول شدم بمونم؟

  13. ..

    سلام من میخوام از طریق سایت سنجش درخواست تغییر رشته بدم
    میخوام بدونم اگه با درخواستم موافقت بشه تو اولین رشته ای که میتونستم قبول بشم میرم یا ممکنه مجبور شم برم اولویت های بعدی؟
    اگه با درخواستم موافقت بشه مجبورم رشتم رو عوض کنم یا بازم میتونم همین رشته رو ادامه بدم؟
    خیلی ممنون از توجهتون

  14. زهرا

    ببخشید هنوز برای تغییر اولیوت ها وقت هست یا تموم شده ؟

  15. زهرا

    سلام میخاسم بدونم من بعد انتخابم که قبول شدم ۷۰ تا رشته دیگ زدم و چیز دیگه ای در ستون نتیجه نیس و جلووی کد رشته قبولیم ستاره و عدد سه زده یعنی بقیه انتخابام در نظر گرفته نشده ؟

    • ایران مشاوره

      سلام , ستاره در مقابل کد رشته ای می باشد که شما در آن پذیرفته شده اید , برای بررسی کد رشته محل های دیگر در انتخاب رشته , می بایست به رتبه ی کسب شده ی خود و آخرین رتبه ی مجاز در آن رشته , توجه فرمایید و در صورت دارا بودن رتبه ی مجاز , می توانید با ارسال درخواست در سازمان سنجش و آموزش و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد , تغییر اولویت دهید .

  16. Ma as

    سلام خواهشا جواب بدید من پردیس دندون بابل شدم و تو کارنامه سبز پزشکی روزانه بوشهر دانشگاه مبدا و مقصد موافقت کردن الان باید فقط منتظر جواب سنجش باشم تو انتخاب کد رشته اشتباه؟
    چون بوشهر گفت اگر سنجش نامه بده و تایید کنه میتونم ثبت نام کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام , بله. در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد و در صورت تایید سنجش , امکان تغییر اولویت برای شما وجود خواهد داشت .

  17. مهدی

    سلام من در رشته بهداشت عمومی قبول شدم که در ردیف ۶۰ انتخاب رشته ام هست ولی میخوام برم به فوریت پزشکی که در ردیف ۶۹ هست اگه درخواست بررسی اولویتهای بعدی رو بدم شانس قبولی دارم یا نه ؟ از ردیف ۶۰ تا ۶۸ کلا بهداشت زدم.

  18. محمد جعفری

    با سلام. در کارنامه سبز هیچ کدی نیومده و نمی تونم اعتراض بدم .در حالی که اختلاف رتبه من با آخرین فرد قبولی یک واحد است . چیکار کنم ؟ ایا به هسته گزینش نیازی است بروم؟

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره کنکور پیج کنکور